Jee löysin nyt sen sivun jossa on se kehto ym........
JEE!!!!
6
616
Vastaukset
- joku vaa
kiitos jos kerrot
- jontuska
ei sentään tälläisestä asiasta tarvitse tehdä uutta aihetta. Pari aihetta alaspäin, ja on sinun aiheesi, ja siinä puhuit niistä kehdoista. Että kirjoittele sinne...
- Eerika007
Sorry, jos tein tästä uuden aiheen, mutta olin nii innoissani, että oli pakko mainita..pahoittelen :(
Niin ja se osoite on http://fashion-show.org/ en vaan muistanu, ett ne kehdot oli tossa osotteessa, koska sen sivun ulkonäkö oli muuttunu...ne löyttyy siitä thesims 2 sets ja siel on sellanen kuva jossa on vauvanhuone..
T:Eerika - tigerbella
Eerika007 kirjoitti:
Sorry, jos tein tästä uuden aiheen, mutta olin nii innoissani, että oli pakko mainita..pahoittelen :(
Niin ja se osoite on http://fashion-show.org/ en vaan muistanu, ett ne kehdot oli tossa osotteessa, koska sen sivun ulkonäkö oli muuttunu...ne löyttyy siitä thesims 2 sets ja siel on sellanen kuva jossa on vauvanhuone..
T:EerikaEihän se mitään auta että siellä on kuva.. Vai? eihän sitä kehtoo sieltä saa
tigerbella kirjoitti:
Eihän se mitään auta että siellä on kuva.. Vai? eihän sitä kehtoo sieltä saa
moikka.
Teksti "Click on the image to download" on suoraan kopioitu tuolta sivulta ja suomennettuna se on, että "Klikkaa kuvaa ladataksesi"
Toivottavasti auttoi, enkä neuvonut väärin. Itse en noita ladannut...
Kevään jatkoa...- tigerbella
squrtle kirjoitti:
moikka.
Teksti "Click on the image to download" on suoraan kopioitu tuolta sivulta ja suomennettuna se on, että "Klikkaa kuvaa ladataksesi"
Toivottavasti auttoi, enkä neuvonut väärin. Itse en noita ladannut...
Kevään jatkoa...Mä kyllä voin ladata ne mutta kun en saa niitä kun yritän avata niitä niin siihen tulee vaan joku juttu eikä niirä pysty avaamaan... En osaa selittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394