Jee löysin nyt sen sivun jossa on se kehto ym........
JEE!!!!
6
610
Vastaukset
- joku vaa
kiitos jos kerrot
- jontuska
ei sentään tälläisestä asiasta tarvitse tehdä uutta aihetta. Pari aihetta alaspäin, ja on sinun aiheesi, ja siinä puhuit niistä kehdoista. Että kirjoittele sinne...
- Eerika007
Sorry, jos tein tästä uuden aiheen, mutta olin nii innoissani, että oli pakko mainita..pahoittelen :(
Niin ja se osoite on http://fashion-show.org/ en vaan muistanu, ett ne kehdot oli tossa osotteessa, koska sen sivun ulkonäkö oli muuttunu...ne löyttyy siitä thesims 2 sets ja siel on sellanen kuva jossa on vauvanhuone..
T:Eerika - tigerbella
Eerika007 kirjoitti:
Sorry, jos tein tästä uuden aiheen, mutta olin nii innoissani, että oli pakko mainita..pahoittelen :(
Niin ja se osoite on http://fashion-show.org/ en vaan muistanu, ett ne kehdot oli tossa osotteessa, koska sen sivun ulkonäkö oli muuttunu...ne löyttyy siitä thesims 2 sets ja siel on sellanen kuva jossa on vauvanhuone..
T:EerikaEihän se mitään auta että siellä on kuva.. Vai? eihän sitä kehtoo sieltä saa
tigerbella kirjoitti:
Eihän se mitään auta että siellä on kuva.. Vai? eihän sitä kehtoo sieltä saa
moikka.
Teksti "Click on the image to download" on suoraan kopioitu tuolta sivulta ja suomennettuna se on, että "Klikkaa kuvaa ladataksesi"
Toivottavasti auttoi, enkä neuvonut väärin. Itse en noita ladannut...
Kevään jatkoa...- tigerbella
squrtle kirjoitti:
moikka.
Teksti "Click on the image to download" on suoraan kopioitu tuolta sivulta ja suomennettuna se on, että "Klikkaa kuvaa ladataksesi"
Toivottavasti auttoi, enkä neuvonut väärin. Itse en noita ladannut...
Kevään jatkoa...Mä kyllä voin ladata ne mutta kun en saa niitä kun yritän avata niitä niin siihen tulee vaan joku juttu eikä niirä pysty avaamaan... En osaa selittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825