JEE!!!!

Eerika007

Jee löysin nyt sen sivun jossa on se kehto ym........

6

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaa

kiitos jos kerrot

• jontuska

ei sentään tälläisestä asiasta tarvitse tehdä uutta aihetta. Pari aihetta alaspäin, ja on sinun aiheesi, ja siinä puhuit niistä kehdoista. Että kirjoittele sinne...

• Eerika007

Sorry, jos tein tästä uuden aiheen, mutta olin nii innoissani, että oli pakko mainita..pahoittelen :(

Niin ja se osoite on http://fashion-show.org/ en vaan muistanu, ett ne kehdot oli tossa osotteessa, koska sen sivun ulkonäkö oli muuttunu...ne löyttyy siitä thesims 2 sets ja siel on sellanen kuva jossa on vauvanhuone..

T:Eerika

• tigerbella
        Eerika007 kirjoitti:

Sorry, jos tein tästä uuden aiheen, mutta olin nii innoissani, että oli pakko mainita..pahoittelen :(

Niin ja se osoite on http://fashion-show.org/ en vaan muistanu, ett ne kehdot oli tossa osotteessa, koska sen sivun ulkonäkö oli muuttunu...ne löyttyy siitä thesims 2 sets ja siel on sellanen kuva jossa on vauvanhuone..

T:Eerika

Eihän se mitään auta että siellä on kuva.. Vai? eihän sitä kehtoo sieltä saa

• tigerbella kirjoitti:

Eihän se mitään auta että siellä on kuva.. Vai? eihän sitä kehtoo sieltä saa

moikka.

Teksti "Click on the image to download" on suoraan kopioitu tuolta sivulta ja suomennettuna se on, että "Klikkaa kuvaa ladataksesi"

Toivottavasti auttoi, enkä neuvonut väärin. Itse en noita ladannut...

Kevään jatkoa...

• tigerbella
        squrtle kirjoitti:

moikka.

Teksti "Click on the image to download" on suoraan kopioitu tuolta sivulta ja suomennettuna se on, että "Klikkaa kuvaa ladataksesi"

Toivottavasti auttoi, enkä neuvonut väärin. Itse en noita ladannut...

Kevään jatkoa...

Mä kyllä voin ladata ne mutta kun en saa niitä kun yritän avata niitä niin siihen tulee vaan joku juttu eikä niirä pysty avaamaan... En osaa selittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      140
      3089
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      57
      2438
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      1959
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1637
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1454
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      76
      1405
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1388
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1105
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1049
    10. 135
      1027
    Aihe