Kuumat saunabileet

Beth

Olin saanut bilekutsun erään ystäväni luokse saunomisen ja muun hauskanpidon merkeissä. Lauantaina seitsemän aikaan paikalle saapuessani huomasin ilokseni, että kerrankin oli myös vieraita naamoja joukossa. Ystäväni piti esittelykierroksen ja kättelin kaikki joita en tuntenut. Sitten näin hänet. Tumman harmaaseen kauluspaitaan pukeutunut mies notkautti polveni veteliksi. Mikä komistus! Tumma, kihartuva tukka ja syvälle porautuvat vihreät silmät. Olin aivan varma että hän näki lävitseni ja salaisimmat ajatukseni paljastuivat... "Hei, mä olen Tommi", mies sanoi väläyttäen uskomattoman hymyn. Sydän pamppaillen tartuin miehen käteen ja ravistin sitä. "Moi, Teija." Enempään kommunikointiin en sitten kyennytkään ja nyin vimmatusti ystävääni sivummalle. "Kuka toi helvetin hyvännäkönen äijä on?", vaadin saada tietää. "Joo se on mun työkaverin kaveri... En siis valitettavasti tunne henkilökohtaisesti. Mutta arvaappa vaan yrittäisinkö tutustua jos olisin vapaalla jalalla...", ystäväni huokasi. "Kiva duunikaveri kyllä sulla kun tuo tollasia herkkuja mukanaan", naureskelin ja samalla mietin kuumeisesti kehtaisinko tiedustella ystäväni työkaverilta miehen siviilisäätyä.

Illan kuluessa joku keksi, että pelataan vanhaa kunnon pullonpyöritystä. Viinin ja siiderin rohkaisemina ihmiset kertoivat posket punoittaen seksielämästään, fantasioistaan, ihan kaikesta... Minäkin tunnustin kysyttäessä suunnattoman seksin puutteeni jossa elin ja välttelin samalla Tommin porautuvaa katsetta. Onneksi "Sauna on vapaa"-huuto pelasti minut ja vetäydyin ringistä.

Lämpimän suihkun alla seistessäni käteni eksyi kuin itsekseen tunnustelemaan pilluani ja huomasin kuinka seksijutut olivat saaneet minut kiihottumaan. Se oli liukas ja turvonnut, valmiina... Silmät kiinni antauduin kuvittelemaan kuinka Tommi työntäisi sormensa sinne ja... Ravistin itseni hereille todellisuuteen ja kipusin saunan lauteille. Löylyssä oli lämmintä ja pehmoista, ihanan rentouttavaa. Kiimainen olotilani eikun vain tuntui yltyvän. Kävin lauteille pitkäkseni ja annoin käteni kulkea pimpsalleni. Oih, miten hyvältä tuntuikaan koskettaa sitä... Klitoriksen hierominen sai minut huokaamaan vaimeasti nautinnosta. Sitten tajusin, että suihkuhan taisi olla niitä hierovia malleja ja tästä intoutuneena nousin lauteilta ja palasin pesuhuoneeseen. Kävin lattialla makaamaan ja asetin suihkun paineen sopivaksi. Pillustani tuntui lähtevän hermoratoja joka puolelle vartaloani kun annoin veden suihkuta ihanasti klitorikselleni. Tunsin jo räjähtävän orgasmin pian tulevan kun minut säikäytettiin puolikuoliaaksi. Joku rymisteli sisään pesuhuoneeseen! Ja eikä se ollut vain joku, vaan Tommi, tuo seksikäs uros vailla vertaa. Minä ponnahdin ylös lattialta sekavin ajatuksin ja täysin kauhistuneena. "Sulla ei ollu ovi lukossa...", Tommi sanoi hymyillen. "Hei älä nyt säiky, toi näytti oikein kiihottavalta." Se oli siis nähnyt! No, tietysti se oli nähnyt. Tunsin itseni niin alastomaksi kuin vain ikinä voi. "Tota mitä sä teet täällä?", sain sanotuksi. "Ajattelin jos vaikka tarviit selänpesu-apua." Päässäni humisi. Jaahas, vai että tämmöstä peliä, ajattelin. Onnistuuhan tämä.

Samassa olimme toistemme kiihkeässä syleilyssä, suutelimme sellaisen kiihkon vallassa että ei koskaan. Tommin kourat hyväilivät rajusti rintojani ja hän hamusi huulilla kaulaani. Sitten laskeuduin Tommin peniksen eteen, kuinka herkulliselta se näyttikään. Kovana, uljaana... Nuolin terskaa hellästi ja imaisin sitä kunnes upotin peniksen syvälle súuhuni. Katsoin ylös Tommin kasvoja joilla oli nautinnon irvistys. Sitten nousin ja kuiskasin: "Nai mua." Tommi teki työtä käskettyä ja asetti minut kontilleni. Penis työntyi hitaasti ja ah niin ihanan tuntuisesti minuun... Olin täynnä Tommia, hänen vikkelät sormensa klitoriksellani ja muna työntyi niin syvälle, yhä kiihkeämmin.... Olin yrittänyt pidätellä ääntelyäni jotta muut eivät kuulisi mutta lopulta minun oli pakko huutaa kun tunsin laukeavani. Uikutin orgasmin sykähdellessä ja samassa Tommikin tuli ähkäisten. Huohotimme uupuneina, mutta tyydytettyinä...

1

10489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ShakkinaB-

      :) hienooh..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe