Kovasti kiinnostaisi käydä Kymijoella lohta pyytämässä ja kahden käden (perho)vavalla heittämistä oppimassa, hyvässä ja kokeneemmassa seurassa. Ongelmaksi on muodostunut kulkuvälineen puute, ja täten esitän Helsingistä Kymijoella käyville lohenkalastajille pyynnön, jos vaikka joskus pääsisi kyydissä reissuun mukaan. Luonnollisesti olen valmis osallistumaan bensa- ym kuluihin mitä autonkäytöstä yleensä koituu!!!
Mikäli ajatus ei tunnu ihan mahdottomalta, vastaa viestiin rohkeasti, jos vaikka haluat jonkun reissuun mukaan bensakuluja puolittamaan, tai jos kalaporukkaasi vielä mahtuu yksi kaveri.
Helsingistä Kymijoelle!
D.avalanche
3
633
Vastaukset 3
- kovat jätkät
sil ehol et maksat KAIKKI bensa maksut sit me käydää tos viinakaupassa (jos nekin maksaisit mielelläsi)
sit ku tää auto on tavalaan vähä hajalla ni käydää samalla korjauttamassa (jos nekin maksaisit) et silleen
PS: en o kymiläinen HYI!- D.avalanche
... vaan vittuiluista!
- Perhokalastaja..
Tonne KymiFoorumille kysely niin saat varmaan asiallisia vastauksia http://www.kalastus.com/keskustelu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680