Keeway mallien viritys

vertti

Prikka pois variaattorista sitten kevyemmät painot variaattoriin ja virityskäyrä niin kulkee 75-80km/h näitä saa : [email protected]

Jos haluaa että kulkee 100km/h niin tehoputki alle

89

17449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole totta

      minulla melkein samat säädät keewayssäni mutta kulkee tasasella suoralla hyvällä säkällä 85km/h ja tehari myös on kiiinni

      • vertti

        Sulla on jotain pielessä eli teit jotain väärin


      • en ole
        vertti kirjoitti:

        Sulla on jotain pielessä eli teit jotain väärin

        en ole.muut veikkaavat että johtuu lösösta moposta.


      • 95 kg:n hurri vm -78
        en ole kirjoitti:

        en ole.muut veikkaavat että johtuu lösösta moposta.

        Mulla on 06 focus, ja olen laittanut siihen se CPI-piristyssarja (vähän muokattu). Pienellä säädöillä se kävi helposti 80 suoralla (orkkis mittarin mukaan) ja 80 alamäellä (?!?). Luulen että orkkis variaattori ei jaksaa enempää. Skootteri ei menee nopeampi vaikka ajoin alamäellä (mittarin mukaan). Veikkaan että seurava askel on laita siihen joko Malossin Multivar tai vastaava. Sen jälkeen 2 mm:n isompi kaasari (kyllä riittää, pikkupojat) ja tehoputken. Ei nyt 2T-virittäminen on niin helppoa että voit laita kiinni kaikki kamat jotka kaverit sanoo ja mopo yhtäkkiä kävis vaikka 100! Jos vain jaksaisitte lukea vähän netissä, niin saisitte selvillä MITEN ne osat toimii ja MIKSI. Ilman siitä olette aivan hukassa.


      • t33pa
        95 kg:n hurri vm -78 kirjoitti:

        Mulla on 06 focus, ja olen laittanut siihen se CPI-piristyssarja (vähän muokattu). Pienellä säädöillä se kävi helposti 80 suoralla (orkkis mittarin mukaan) ja 80 alamäellä (?!?). Luulen että orkkis variaattori ei jaksaa enempää. Skootteri ei menee nopeampi vaikka ajoin alamäellä (mittarin mukaan). Veikkaan että seurava askel on laita siihen joko Malossin Multivar tai vastaava. Sen jälkeen 2 mm:n isompi kaasari (kyllä riittää, pikkupojat) ja tehoputken. Ei nyt 2T-virittäminen on niin helppoa että voit laita kiinni kaikki kamat jotka kaverit sanoo ja mopo yhtäkkiä kävis vaikka 100! Jos vain jaksaisitte lukea vähän netissä, niin saisitte selvillä MITEN ne osat toimii ja MIKSI. Ilman siitä olette aivan hukassa.

        Hei mulki on 06 focus ja oon täs miettiny mitä virejä siihe sais laitettuu , osaisiks sanoo mitä sä oot laittanu omaa menopeliis. itelläni on giannellin tehari ja prikka pois eikä tehari auta paskakaakaa e oisko vinkkejä?


    • putros

      Toimiiko kaikissa keeway:ssa vai jossain tietyssä.. ittelläni on hurricane nii mitä veikkaat toimiska samallailla siinäki?

    • are

      se nyt ei kai kulje sillain 100km/h

    • Jussijäbä

      Entä jos ottais pelkän prikan pois. oon laittanu jo teharin

    • simppa 6

      moi! Tietäisitkö mistä saa Keeway hurricanesiin teho putkia!!!!?????

    • niinhänsitäluulisi

      Ja paskat vittu saa olla vaikka mitä viriä enneku ton paskan saat menee 100 km/h.. itsellä on Malossi multivar kisa vari, tehari ja vaikka mitä muuta kivaa, eikä mee ku sen 65 - 75 km/H. tutulla taas on 70 cc pytty ja kisavari ja tehari ja kiihdytys pumppu eikä kule todellista ku 110 km /h että melko vitusti saat virittää ennenku menee tuo 100 km/h rikki

      • KeewayBoy

        luulenpa että kaikki vaan luulevat että se menee sen 80km/h jos vaan kattovat vakio mittarista. itellä on keeway matrix ja siitä vaan alkukäyrästä kuri pois ja varista prikka pois ja menee mittariin sen 75-80. vakionaki meni sen 65-70 mittariin. Mutta nyt viritettynäkin menee oikeeta nopeutta vaan 52km/h. :D Testatkaa ennemmin vaikka gps:ssään että paljoko menee. tuo on ihan turhaa hommaa kattoa vaan mittarista että: "joo kyllä se sen 100 menee". :DD Kyllähän sen nyt huomaa selvästi ku kattoo vähän ympärilleen että se ei sitä satasta mene vaikka mittari niin näyttääkin :D


    • voi vittu

      Keewayn variaattorilla pääsee vaan 70 km/h, mittarit elää ihan omaa elämäänsä 45 eteenpäin, jos haluaa että keeway kulkee 100 km/h niin pitää olla uus pytty, kaasari, tehari, boost bottle, välit kuntoon, multivariaattori, prikka pois jne

      • jaa jaaa

        joo. ja mulla on keeway fact-08 ja se kulkee 98 navigaattoriin mulla on tecnigas,multivar,70cc. että sen yhen jätkän hurricane ei kyl kulje 100km/h


      • -.-

        MItä vittua luulet boost bottlen tekeväm?!?? ei se tuo vauhtia vaan avallaan kiihtyvyyttä sun kone reagoi nopeemmin kaasuun etse lähtee liikkeelle


    • freetu

      jos keeway matrixiin vaihtaa isomman suuttimen ,että kulkis kovempaa,ni tarviiko ottaa esim putkesta kuritpois tai variaattorin prikka pois??

      • niinpä nii

        suuttimen vaihto isompaa ei tuo periaattessa mitää tehoja lisää.... itellä ku otin keeway focuksesta varin prikan irti ja tecnigas putkeks ja suutin 57,5 (vakio 47,5) nii ei auttanu yhtää tuo suuttimen vaihto -.-


      • etttä näin
        niinpä nii kirjoitti:

        suuttimen vaihto isompaa ei tuo periaattessa mitää tehoja lisää.... itellä ku otin keeway focuksesta varin prikan irti ja tecnigas putkeks ja suutin 57,5 (vakio 47,5) nii ei auttanu yhtää tuo suuttimen vaihto -.-

        voi kuule. 57.5 suutin on aivan liian pieni. hommaa 72 suutin ja esim power filttteri nii kyl tapahtuu


      • JUU NÄIN
        niinpä nii kirjoitti:

        suuttimen vaihto isompaa ei tuo periaattessa mitää tehoja lisää.... itellä ku otin keeway focuksesta varin prikan irti ja tecnigas putkeks ja suutin 57,5 (vakio 47,5) nii ei auttanu yhtää tuo suuttimen vaihto -.-

        Suutinta vaihdetaan sen takia että kone ei leivo kiinni!!! Se on se 1 ja ainoa kunnon syy. Jos otatte vaikka prikan pois ja teharin niin se leipasee kiinni jollette vaihda isompaan suuttimeen... (2mm) Voisi olla sopiva


      • :D

        jos Sulla on vakio putki niin palaa poikki!!


    • Todella Laiska

      Aika hiljaa noi keeway:t on luumui mun fude on jättän kaikki keeway:t ihan helpost.

      • randomdude

        Kun näitä viestejä lukee missä tuntuu että kirjoittajan mielestä se että skootterilla mennään sataa on ihan normaalia niin kuinka lujaa sen skootterin pitäisi mennä? Meinaan vaan, että tuollaiset nopeudet meinaa käydä jo rakenteellisestikin aika vaaralliseksi.


      • keewaykuski
        randomdude kirjoitti:

        Kun näitä viestejä lukee missä tuntuu että kirjoittajan mielestä se että skootterilla mennään sataa on ihan normaalia niin kuinka lujaa sen skootterin pitäisi mennä? Meinaan vaan, että tuollaiset nopeudet meinaa käydä jo rakenteellisestikin aika vaaralliseksi.

        meneekö kyseiset kytkinjouset keeway f-act 07 vuoden malliin? halkaisija sama, 112mm mut onko muita eroja et estää menemästä?
        http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?pageID=9&itemcode=29 7715


    • Keewayn omistaja

      Teharin ja multivarin kaa kulkee sen 70km/h oikeeta, ehkä 75 mittariin, pelkkä tehari about 65, virialkukäyrän kanssa 60.

      • Mitä merkitystä

        Kertoisko kukaan että mitä merkitystä on sillä alkukäyrästä lähtevällä letkulla? Onko tärkeäkin? Ajatellen sitä että jos ostan teharin nii kyseistä letkua ei siihen kiinni saa... Itselläni Keeway f-act -09


      • .
        Mitä merkitystä kirjoitti:

        Kertoisko kukaan että mitä merkitystä on sillä alkukäyrästä lähtevällä letkulla? Onko tärkeäkin? Ajatellen sitä että jos ostan teharin nii kyseistä letkua ei siihen kiinni saa... Itselläni Keeway f-act -09

        Ei oo merkitystä, tukit vaa sen jollai


      • factmies
        . kirjoitti:

        Ei oo merkitystä, tukit vaa sen jollai

        voisko joku kertoa mikä tarkoitus fact malleissa putkeen menevällä letkulla on ja mitä sille tehdä jos vaihtaa putken? ja vielä että paljonko fact menee prikattomana?


      • -.-

        Totta Mul on keeway f-act ja menee sen 65 ku on tehari


    • paskaaaaaaaaa

      Keewayt on niin paskoja että huh huh itelläni fact 09. Prikka pois ja tehari kii ja kulkee hikisee pitkäl suoral vähä yli 60

    • takala3

      keewayn/cpin skoottereja ei saa kulkee paljookaa yli 70 paskan orggis varin takia mutta multi-vari on ihan eri asia

      • kiiwi mies

        mulla on 70 tehari ja hebo variaattori menee oikeeta nopeutta ehkä 80 vakio mittari menee tappiin asti
        kaasari vakio


      • Keeway4eve
        kiiwi mies kirjoitti:

        mulla on 70 tehari ja hebo variaattori menee oikeeta nopeutta ehkä 80 vakio mittari menee tappiin asti
        kaasari vakio

        Nii onko sulla 70cc kii vai mitä toi 70 tehari tarkotti? Itelläni on tecnikassin putki ja hebon vari ja kulkee senm 70 hyväl suoral :)


    • Jakekjaa

      Missä tääprikka tarkalleen sijaittee keeway focuksesse ku ei oo tullu perehyttyä????

    • ??

      meneekö leo vince tt keeway matrixiin ihan bolt on?

    • ??

      Missä kohtaa keeway ry6 on vilkkurele?

      • jallu (I)

        vilkkurele sijaitsee ohjaustangon päällä heti mittariston alla.


    • keeway f-act

      Kuinka iso ton keeway f-actin vakiosuutin on?Ja millanen kanttis pistää jos ei aijo suurempia viritellä ottaa vain kurin pois

    • t33pa

      Mitä virii kannatais laittaa KEEWAY FOCUS 06 SKOOTTERIIet se kiihtyis hyvin ja menis suurin piirtein 70-75 km/h osaaks kukaa auttaa?

      • ölölölölölöäöö

        70cc pytty kiinni ja se on siinä...pakarista kuri pois kans


      • t33pa
        ölölölölölöäöö kirjoitti:

        70cc pytty kiinni ja se on siinä...pakarista kuri pois kans

        ei muuta:D mistäs nii pyytyjä sais tiiäks? käytettynä / uusina ?


    • redman2314

      moi! mikä tehari keeway fact 2010 mallii kannattais pistää??

    • mopogirl.

      minkä kokonen on Keeway RY6:n (vm. '10) vakiosuutin? kiitos etukäteen, jos joku viitsii vastata asiallisesti :)

      • hastala pimpsa

        Mulla 2010 keewayssa(tosin hiukan eri malli) on vakiona 60-pääsuutin.


      • mopogirl
        hastala pimpsa kirjoitti:

        Mulla 2010 keewayssa(tosin hiukan eri malli) on vakiona 60-pääsuutin.

        kiitti, eiköhän mun mopossa oo sitte samankokoinen. isommalle olisi tarvetta, vaikeeta vaan vaihtaa kun ei nykyisestäkään tiedä kokoa :D


    • keeway racing

      morjensta kaikille mulla on itelläni vuoden 07 focuksessa kiinni ,,70cc racing pytty,,17,5mm kaasari,,,leovincen zx tehari,,kisakytki,,,kisakytkinkello,,ja multivari ,,,,,,,,,,,,,eli mistä vois johtua ku skoppe ei tykkäää siltikää kulkea mihinkään menee jotain 70-75kmh

      • Keeway laatupeli

        lol. Itellä on keeway f-act 09 vakio putki ja alkukäyrästä kuri poistettu, pirkka pois otettu, malossin kisa vari sellaset 60e ja 55 suutin menee suoralla tiellä 70km/h

        Ja sitte jos kurin/teharin haluutte laittee ja ette jaksa suutinta alkaa värkkää nii laittakkaa pensa tankkiinä vähän öljyä nii ei se kone miksikään mee.


    • keeway ry6

      mistä saa ostettua teharin keeway ry6 2011 malliin?

    • UskoEeverttiLuttinen

      Tiesittekö hyvät ihmiset, että 50cc mopo saa kulkea vain 45km/h :)

    • Auttakaa!

      Miiten saan variaattorin prikan irti Keeway RY6:sta?

    • sebaastian

      mul on Keeway RY6 miten sais viritettyy sile pikkasen et tulis mittariin joku 55-60 km/h? joku pikkukikka en jaksa hirveesti alkaa värkkäämään

      • vastaaja247

        siis mulla on kevyemmät rullat ja menee 55km\h mikä vuosimalli sulla on??


      • sebaastian
        vastaaja247 kirjoitti:

        siis mulla on kevyemmät rullat ja menee 55km\h mikä vuosimalli sulla on??

        tämän vuojen


      • jallu(I)

        ota variprikka irti se sijaitsee etuvariaattorissa siinä variaattorilautasen ja liukuholkin välissä


    • keewayn omistaja

      kertoisko joku miten virittää keeway ry6 2010' siin on vaan vaihettu kevyemmät 4g rullat, mut mitä muuta kannattaa laittaa jos haluu et kiihtyy ja kulkee hyvin?? se menee 4g rullilla 55 mittarinmukaan

    • kiivimies

      Itellä prikka pois, kurit mahdolliset pois, rajotin pois.. Mittariha se sekos totaalisesti ku loivaa alamäkee mittari pohjassa mutta gps mukaa 75-80 :D ettänii

    • keewaytuning

      onko kenelläkään tietoa tekeekö uudella cdi-boksilla mitään ry6:ssa?

      • ääliöt

        juu heitä vaa se cdi boksi menee :D:D:D hyyvin kulkee sen jälkee! muista männänpalautusjousi & kampikammion kattovalot!


      • jallu(I)
        ääliöt kirjoitti:

        juu heitä vaa se cdi boksi menee :D:D:D hyyvin kulkee sen jälkee! muista männänpalautusjousi & kampikammion kattovalot!

        tarkoitti varmaankin että tekeekö mitään paremmalla cdi boksilla että vaikuttaako yhtään parempaan suuntaan. SENKIN ÄÄLIÖ xD


    • jaksajokunen

      Mulla on 09 f-act miten sitä sais viritettyy sillain et se minis noi 65-70??

      • keeway tuning is life

        Multivari putkesta kurit ja prikka vittuun nii menee sen 70km/h


    • Bjdjdjdd

      Missä se vilkkurele on ?

      • KKK

        etumaskin alla roikkuu kumesta, musta, menee kolme johtoa. Jos paat ledivilkut laita ennemmin resistorit - ei tartte relettä vaihtaa.


      • jallu (I)

        saat varmistettua että on oikee boksi kädessä kun laitat vilkut päälle niin rupee naksuun se rele :D


    • perhana

      mulla oli keewayssä leovincen tehari, multivari, stage6 kytkin 17.5mm kaasari ja viilattu kanavat ja meni saatana just ja just 70 ku oli hyvä päivä .. et aikamoisii raketteja teillä ja nykysessäki niin vituksee virii mut ei mee silti ku 85km ostakaa pois http://www.nettimoto.com/peugeot/vivacity/1522591

    • keewaymies

      ota variprikka pois ni menee suoralla sen 55-60km/h alamäkeen menee noin 70km/h :)

      • matrix on lahna

        Mites sais ton mun 2012vm. Matrixin kulkee noin 55-60km/h ja jaksais kiihtyä ja vääntää paremmin?


    • joopajoo

      vitun keewayn paskat....ite vaihoin putken prikka pois pytty viilattu rajotin veke läppien rajottajat veke ni ei mee ku 65-70 ja ennen vitityksiä meni suunnilleen samat ihme laite

    • keewayleiboo

      itellä menee sen 60-65 suoralla malossimultivar4,5 rullilla ,prikka pois viritys lautanen putkesta kuri poissa , 72,5 suutin pipercross

    • sf3

      nii noi lukemat mitä ootte kertonu nii menee mittarii mut mitä menee gps

      itellä rajotinlevy pois, tehoputki kiini, 15% jäykemmät kytkin jouset, 15% jäykempi vp jousi ja kisakytkin menee mittariin 74 km/h mut gps menee 83 km/h rullat on 7.5g

      skode on speedfight 3

      mite voi menne vaa 65-70 jos on pytty viilattu rajotin otettu pois ja putki vaihettu tehoputkee ??? jos mie viilaisin mun pytyn nii menis varmaa joku 93-100 km/h gps:sää

      • mr.papi

        Aikas korkeella leijut jo maanpinnasta, vaan etköhän tömähdä alas kun traktoritkin ajaa ohi... Kaikilla tuntuu olevan sellanen käsitys, että gps kertoo tarkan nopeuden. Jospa kuitenkin vilkasisitte sen gps:n sijaan ympärillenne, niin näkisitte miten hurjaa vauhtia etenisitte sen savupilven keskellä, joka siitä omasta mopedista tupruaa.


      • jooh2
        mr.papi kirjoitti:

        Aikas korkeella leijut jo maanpinnasta, vaan etköhän tömähdä alas kun traktoritkin ajaa ohi... Kaikilla tuntuu olevan sellanen käsitys, että gps kertoo tarkan nopeuden. Jospa kuitenkin vilkasisitte sen gps:n sijaan ympärillenne, niin näkisitte miten hurjaa vauhtia etenisitte sen savupilven keskellä, joka siitä omasta mopedista tupruaa.

        Mikä vittu sulla on oikeesti hätänä? Joka asiassa pitää väittää vastaan. Eiköhän me "mopo jonnet" tiedetä enemmän näistä vitun mopoista, toisin kuin sinä, joka polet sillä vitun pyörälläs ja oot niin vitun tyytyväinen ihtees. NYT VITTU OIKEESTI. (hups, tulipas kirosanoja.. no ei haittaa.


      • mr.papi
        jooh2 kirjoitti:

        Mikä vittu sulla on oikeesti hätänä? Joka asiassa pitää väittää vastaan. Eiköhän me "mopo jonnet" tiedetä enemmän näistä vitun mopoista, toisin kuin sinä, joka polet sillä vitun pyörälläs ja oot niin vitun tyytyväinen ihtees. NYT VITTU OIKEESTI. (hups, tulipas kirosanoja.. no ei haittaa.

        Juu kyllä minä olen nähnyt aikas monta mopoa ja skootteria elämäni aikana ja YKSIKÄÄN niistä ei ole kulkenut 80km/h nopeempaa tasasella, EI YKSIKÄÄN. Ja tuosta teiän gps, oma huippunopeus polkupyörällä oli 100km/h tohon gps, että tuota siihen malliin palvotte sen tarkkuutta. Ja en minä täällä mitä sattuu jauha, kyllä minä useimmiten tiedän mistä puhun.


      • jooh2
        mr.papi kirjoitti:

        Juu kyllä minä olen nähnyt aikas monta mopoa ja skootteria elämäni aikana ja YKSIKÄÄN niistä ei ole kulkenut 80km/h nopeempaa tasasella, EI YKSIKÄÄN. Ja tuosta teiän gps, oma huippunopeus polkupyörällä oli 100km/h tohon gps, että tuota siihen malliin palvotte sen tarkkuutta. Ja en minä täällä mitä sattuu jauha, kyllä minä useimmiten tiedän mistä puhun.

        No ainakin mun mopo menee itsetehdyllä kurilla tasasella 65-67km/h ja alamäkeen yli 70km/h. Jos ottaisin kurin pois, ja vaihtaisin välejä, niin kyllä se menis sen 80km/h. Ja ei, en leveile tässä mitenkään sillä, mitenkä moponi on viritetty yms. Lyön vain totuuksia pöytään. (Joo, vähän väärä alue tänne moposkootteri alueelle kirjotella mopon kulkuja, mutta mitäs tuosta.)


      • jooh2
        jooh2 kirjoitti:

        No ainakin mun mopo menee itsetehdyllä kurilla tasasella 65-67km/h ja alamäkeen yli 70km/h. Jos ottaisin kurin pois, ja vaihtaisin välejä, niin kyllä se menis sen 80km/h. Ja ei, en leveile tässä mitenkään sillä, mitenkä moponi on viritetty yms. Lyön vain totuuksia pöytään. (Joo, vähän väärä alue tänne moposkootteri alueelle kirjotella mopon kulkuja, mutta mitäs tuosta.)

        Nuo oli siis gps nopeuksia. Mopo kun menee sen 67km/h, niin mittari näyttää 74km/h


    • speedfight 2

      tuntuu siltä että nimimerkki mr.papi ei usko nimimerkkiä sf3 ??? mie uskon ainaskin

      itelläni on speedfight 2 hukkaputki tukittu ja rajotinlevy on pois menee gps 75 km/h

    • sf3

      http://www.google.fi/search?q=tuka&psj=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.49967636,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.jOYpRJj4zMA.O&biw=1366&bih=639&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=PMf4UYeeEvP44QTN84DADA#um=1&hl=fi&tbm=isch&sa=1&q=nopeustutka&oq=nopeustutka&gs_l=img.3..0i24l10.5793.7620.2.7969.6.6.0.0.0.0.171.741.3j3.6.0....0...1c.1.23.img..5.1.171.qvXZm0Ime4M&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.49967636,d.bGE&fp=45e5b88c2e53b16e&biw=1366&bih=639&facrc=_&imgdii=_&imgrc=9hgEWHVFvaI7pM:;mN4RDKa8qvOEnM;http://www.nopeustutka.info/Images/jalkapis.jpg;http://www.nopeustutka.info/galleria.htm;600;450 mie sain tommesee menemää suoralla 80km/h

    • Basse

      Mikä suutin keeway ry6? Mikä on vakio suutin ja mikä mikä ku on tehari?

      • Basse

        62,5 on suutin eikä tarvi isompaa


      • :D tyhmä^
        Basse kirjoitti:

        62,5 on suutin eikä tarvi isompaa

        tarvii jos et halua että mopos leipoo


    • 65v. seisoo ilman pr

      sanokaa ny vanhalle papalle minkä kokonen on suurin mahollinen suutin mikä fact.tiin saa??

    • Urpo ja ana

      Otin pakoputkesta pillikuristimen pois. Nyt mopo kulkee 53km/h.

      Miten kovaa kulkee jos otan variaattorista prikan pois ja vaihdan 5.5g rullat? Toimiiko kone vielä tällä setupilla vai pitääkö vaihtaa suutin isommaksi?

    • poika17vkewayy

      Veljelläni oli aikoinaan keeway matrix (tais olla 2007-2008 vuosimallia) niin vakion meni suoral aikalailla sen 47-50. Mut sit hän osti siihen hebo new perfoner teharin ja isompi suutin ja jotkut 4grammam rullat ja se kiihtyi todella kovasti ja kulki 68gps.
      esim yamaha jog r tai aerox kulkee tuolla samalla teharilla helposti 75-85 gps. Syy tähän on se että keewayn vakio sylkkä on tosi lussu pakoaukko on aivan liian pieni joten sitä saa viilata aika paljon jotta saadaan samat tehot ku aidoist minarelli koneelisist. Ja sit puristus suhde on näissä todella huono ja kantta saa laskea ainaskin 3.5mm jotta se olis saman verran ku esim roxis yms minarellis. Noh myöhemmin veli sitten laski reilusti kantta ja viilasi pakoaukon 180asteeseen ja leveyttä lisää ja sit se olikin jo tosi pirteä iha ku eri mopo kulki sen 76gps ja kiihtyi ihan hullusti.myöhemmin hän osti sihen isomman kaasarin ja kisavarin ja sit se kiihtyy viel paremmi ja sil pääs 82gps mut siihe vauhtii loppu perävälit. sit se veli myi tuon keewayn pois hyvään hintaan. lämmöllä vaan muistan kuinka siisti peli se oli.

      • Jutustelija1

        Hyvä että on positiivisia kokemuksia.


    • outoja_olette

      miksi pitää virittää? hyvin kulkee ja eikä tarvitse pelätä jälkiseurauksia.

    • Keewa62

      Aikoinaan yhel kaveril oli keeway muistaakseni matrix jonka pytty ja kansi oli viilattu ihan tappiin ja putkityhjätty ja kaasaria yms muokkailtu.. malossin vari tais olla viel ja kylhä se sen 100 pintaa kulki oikeaa nopeutta ja kiihty kyllä hyvin.

    • Anonyymi

      Isoissa tehomäärissä se tehoputki alkaa auttamaan
      Oikealla putkella ja tekniikalla ~400€? Niin skoba kulkee noin satasta

    • Anonyymi

      Ois keeway f-act 2013 malli nii oisko mitää kehotuksii et sais kulkee joku 75 suunnillee??

    • Anonyymi

      Mitä meinaat kevyemmillä painoilla rullia?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe