MÄVAAN 7

äiti 79

lällälää, en mennykä sammuu mut ny meen ku oli pakko avata jo etukätee tää suosittu todella suosittu määvaan-palsta, ok. täyttäkää eka se vanha ja sidukka ok, palvelut ok.

99

3351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toyotaco

kohallaa kun on tämä MÄVAAN palsta.

• toyotaco

Ny tupakil ja sit nukkuu huonosti.

• tomppa

Oletteko unohtaneet.

• kun muut nukkuu

• tomppa

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Kävin kattoon, enkä ymmärtäny ?

Näi aikasi porukka jo nukkumaa menos... huh huh

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Kävin kattoon, enkä ymmärtäny ?

Muista lupaus!!!

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

Muista lupaus!!!

Aina, olen herrasmies.

• tomppa
        tomppa kirjoitti:

Aina, olen herrasmies.

Onk se su kaveris miäs vai naine?

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Ei niist ain tiärä

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Aina, olen herrasmies.

vauhtii ny!

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ihmiset ja niitten seksuaaliset taipumukset kiinnostaa mua.

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Ihmiset ja niitten seksuaaliset taipumukset kiinnostaa mua.

Sepä ihmeellistä kiinnostusta. Mitä sitten odotit?

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

vauhtii ny!

Tarkotaks sää mua.

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

Sepä ihmeellistä kiinnostusta. Mitä sitten odotit?

Naista.

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Tarkotaks sää mua.

eiku tarkoti su pappas kaverii

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Naista.

Kiitos!

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

eiku tarkoti su pappas kaverii

Pappa ja sen kaverit on kuallu.

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

Kiitos!

Niin, kaks naista.

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Pappa ja sen kaverit on kuallu.

jokane aikanaan

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Niin, kaks naista.

ihan hyvi menis

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

ihan hyvi menis

Tämä selvä, okey.

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

jokane aikanaan

Mulla on 18 vuotta vanha kissa. Sen nimi on Mutka, haluuks tietää minkä takii?

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Mulla on 18 vuotta vanha kissa. Sen nimi on Mutka, haluuks tietää minkä takii?

onkoha sen pylly veretty mutkalle?

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

onkoha sen pylly veretty mutkalle?

Se on norjalainen metsäkissa ja silloin kun olin sitä hankkimassa, soittelin ympäri Suomea, sit Hesasta yks akka sano, et hänellä on hiukan muotopuoli. Ei siis kelpaa näyttelykissaksi, kun sen hännässä on mutka. Mää otin sen ja annoin nimeksi MUTKA. Mitäs tykkäät?

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Se on norjalainen metsäkissa ja silloin kun olin sitä hankkimassa, soittelin ympäri Suomea, sit Hesasta yks akka sano, et hänellä on hiukan muotopuoli. Ei siis kelpaa näyttelykissaksi, kun sen hännässä on mutka. Mää otin sen ja annoin nimeksi MUTKA. Mitäs tykkäät?

Eihän se mtn haittaa vaikka häntä on vähä mutkalla.

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

ei oo ees kunnon häntää :/

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

ei oo ees kunnon häntää :/

Näillä norjalaisilla on sellanen hirveen paksu pulloharja häntä.

• tomppa
        tomppa kirjoitti:

Näillä norjalaisilla on sellanen hirveen paksu pulloharja häntä.

Se mun kissa on tyttökissa, uskotko jos sanon et mää rakastan sitä.

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Se mun kissa on tyttökissa, uskotko jos sanon et mää rakastan sitä.

Onko se muuten timmissä kunnossa?

• tomppa

Mukava huomata, että ole kissaihmisiä. Mutka on muuten kunnossa, mutta painoa on tullu ehkä liikaa. Ennen ku se hyppäsi pöydältä alas, ei kuulunut mitään. Nyt kun kuulee "plots", tietää kissan laskeutuneen lattialle.

• TöötAte

nyt kun kesäki tulee, ni viät sitä lenkille ja juatat sille vaan vettä ja ruuaks vaa mustikoit!

• tomppa
        TöötAte kirjoitti:

nyt kun kesäki tulee, ni viät sitä lenkille ja juatat sille vaan vettä ja ruuaks vaa mustikoit!

Ei kissat syä mustikoit.

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Ei kissat syä mustikoit.

se vois opettaa sun kattis tavoille!!!

• TöötAte
        tomppa kirjoitti:

Ei kissat syä mustikoit.

se vois opettaa sun kattis tavoille!!!

• TöötAte

dcfghjhgf ghrtyju7ujyh kylä vaa

• TöötAte

mut pian se kuukahtaa

• TöötAte
        TöötAte kirjoitti:

mut pian se kuukahtaa

;PPPPP

• äitee 69

Sinne se jäi koira kotiin ulvomaan jääkaappiin ku läksin tänne töihin...Muistin pestä hampaat, varsinkin sen avaajahampaan. En muista ainakaan nähneeni unta siitä Tompan ahterista. Voih :( Nyt hommiin!

• aliisa

huomenia kaikille!!!!!on täällä näköjään illan ja yön aikana siirrytty taas uudelle sivulle,on tää kyllä sen verran hyvä palsta!!!

• Alvari Tuohitorvi
        aliisa kirjoitti:

huomenia kaikille!!!!!on täällä näköjään illan ja yön aikana siirrytty taas uudelle sivulle,on tää kyllä sen verran hyvä palsta!!!

koiraa tuollai rääkkäät. kuljetitko sen ulkona ennen töihin lähtöäsi? Kai siltä loppuu happi siellä jääkaapissa? kylmä sillä tuskin tulee mutta äitee oot eläinrääkkäri!

• lueppa edelleset mävaan
        Alvari Tuohitorvi kirjoitti:

koiraa tuollai rääkkäät. kuljetitko sen ulkona ennen töihin lähtöäsi? Kai siltä loppuu happi siellä jääkaapissa? kylmä sillä tuskin tulee mutta äitee oot eläinrääkkäri!

se koira ei ol oikee ku se o äitee69:n mäyris joka tuppaa hukkuun.(kurkkuun?) vai olenk käsittäny vääri?

• aliisa
        lueppa edelleset mävaan kirjoitti:

se koira ei ol oikee ku se o äitee69:n mäyris joka tuppaa hukkuun.(kurkkuun?) vai olenk käsittäny vääri?

äitee69 pitää hyvän huolen koirastaan !!!!

• äitee 69
        aliisa kirjoitti:

äitee69 pitää hyvän huolen koirastaan !!!!

katsomista...Miksköhän se prkele on on koko ajan mielessä? Tulee hirveet vierotusoireet, kurkkua kuivaa ja huimaa??. Hih..Pahempaa ku sade2006:n ja aliisan kahvin puutosoireet ;O) Voiskohan se sykiatri auttaa mua? *unelmoi Tompan perästä* Huoh :)

• toyotaco

Aurinko melkein paistaa ja ilma on meilkein lämmin.

• toyotaco

• määäääh

ainoo vaa et pilvet on edessä.... =)

• äiti 79
        määäääh kirjoitti:

8 kelppeesti, eikä kulemma nouse yhtää lähipäivinä. ok

• Mulla nousee!!

• toyotaco
        määäääh kirjoitti:

Jotenka aurinko melkein paistaa.

• äitee 69
        toyotaco kirjoitti:

Jotenka aurinko melkein paistaa.

alkaa toi karhu käymään liian kesyks ja se koirakaan ei tottele....ja koffista tulee kuulemma perse kipeeks. Vitsiä vähä tähän ankeeseen arkeen :Tämä tapahtui Ruotsissa:
        Mies osti 10 koffia ja sammui puiston penkille. Ruotsalainen sattui paikalle, teki temput ja jätti 10 € miehen taskuun. Mies herättyään otti rahan ja osti taas 10 koffia, sammui ja taas ruotsalainen sattui paikalle. Sama toistui ja aamulla mies riensi taas lähikauppaan. Myyjä huikkasi heti, että laitetaankos taas 10 koffia johon mies totesi: - Ei perkele laiteta, siitä tulee perse kipeeks.. Terveisiä Tompalle pusi pusi..

• toyotaco
        äitee 69 kirjoitti:

alkaa toi karhu käymään liian kesyks ja se koirakaan ei tottele....ja koffista tulee kuulemma perse kipeeks. Vitsiä vähä tähän ankeeseen arkeen :Tämä tapahtui Ruotsissa:
        Mies osti 10 koffia ja sammui puiston penkille. Ruotsalainen sattui paikalle, teki temput ja jätti 10 € miehen taskuun. Mies herättyään otti rahan ja osti taas 10 koffia, sammui ja taas ruotsalainen sattui paikalle. Sama toistui ja aamulla mies riensi taas lähikauppaan. Myyjä huikkasi heti, että laitetaankos taas 10 koffia johon mies totesi: - Ei perkele laiteta, siitä tulee perse kipeeks.. Terveisiä Tompalle pusi pusi..

koffi luo baari henkee. Ainaki mainoksis.

• voi raukkoja

Ei voi muuta sanoa, kun että säälittää suoraan sanoen tämä MÄVAAN -touhu...

• määäääh

voi ressuu.... harmittaako sua ny kovasti "tää touhu".. ihan kiva juttu tää on.... hyvä että ihmiset o saanu keskusteluu aikaan.
        ja jos sää oot ny jotenkin katkera touhusta niin ota ihmeessä osaa tähän keskusteluun.... ei tartte siellä yksin ruikuttaa ...
        huvinsa kullakin!! ja tää on meille huvii.... mikäs sulla on huvii??

• toyotaco

viisas ole sinäkään.

• määäääh
        toyotaco kirjoitti:

viisas ole sinäkään.

jaa mää vai? en kovin viisas vai? ja miksi en? en oo väittäny olevani viisas... tuskimpa sun älykkyysosamääräs paljoo enempää oo ku mun.. vai ootko ite nero?

• määäääh
        määäääh kirjoitti:

jaa mää vai? en kovin viisas vai? ja miksi en? en oo väittäny olevani viisas... tuskimpa sun älykkyysosamääräs paljoo enempää oo ku mun.. vai ootko ite nero?

vai kelle viestin olit tarkoittanu.... oon niin tyhmä että en tajjuuu......

• aliisa
        määäääh kirjoitti:

mahtokohan se tarkottaa edellist kirjottajaa,niin mä luulen

• toyotaco
        määäääh kirjoitti:

sua tarkottanu.

• toyotaco
        määäääh kirjoitti:

ketä oli kirjottanu ton "OOTTE TE VÄSYNEITÄ" jutun.

• sadas

oonhan jippii

• toyotaco

oot sadas.

• mamma.

täällä ei ole palveluita, vain juoppoja sikoja. muutan enäjärvelle jossa on palvelut kohdallaan.

• TöötAte

Juuh sorge Tomppa. Minä nukahdin. Mutta myännät tappioni, sinä olet kuningas!

• TöötAte
        TöötAte kirjoitti:

Juuh sorge Tomppa. Minä nukahdin. Mutta myännät tappioni, sinä olet kuningas!

minä myännän. kiitos loppu hyvät jussit

• TöötAte
        TöötAte kirjoitti:

minä myännän. kiitos loppu hyvät jussit

olin ulkon, enkä taira enää mennä. Sen vert tuuli, et hame nousi. Noooh mikäs siinä, saipa joku katteltavaa.

• TöötAte

-Terroristit ovat ryhmiä, oiden käyttämää väkivaltaa ei ole järjestetty minkään valtion toimesta.

-Armeija on valtion hallinnassa. (Demokraattisen valtion armeijan rauhanomaiseen käyttöön luotetaan)

-Sota on oikeutettua vain valtioden välillä.

-On kuitenkin valtiota joiden oletetaan tukevan terrorismia.

• TöötAte

-vapautta pidetään yksilön tärkeänä oikeutena ja oikeudenmukaisena yhteiskunnan osana.
        -on erotettava metafyysinen tahdon vapaus ja ihmisen yhteiskunnallinen vapaus.
        -esteet ja kiallot rajotttavat vapautta
        -valtio säätää lakeja, joiden avulla pyritään turvaamaan kansalaisille mahd. suuri vapaus siten etteivät he vahingoita toisia ihmisiä tai loukkaa heidän vapauttaan.

-jos lakeja rikotaan, siitä seuraa ragaistus.
        -rankaiseminen oikeuttaa oikeusjärjestelmää.

-Jotkut lait ovat luavuttamattomia!!!! :

*SANANVAPAUS
        *uskonnonvapaus
        *KOKOONTUMISVAPAUS
        *elinkeinovapaus
        *vapaus valita asuinpaikkansa

NI! ;P

• apua tarvitseva

arvoisa sykiatri JANO72 mitä teen kun molemmista korvista tulee ulos keltaista vaahtoa, myös silmissä sumenee ja välillä kaikki näkyy kolmena?

• jano72 työkaveri sykiatri

tule toimeen ongelmasi kanssa!

• jano72

Tahän vaivaan täytyy ny kyllä juoda KALJAA JA VETÄÄ OIKEE PERS KÄNNI NIIN KYLLÄ SE SIITÄ SITTEN ALKAA LUISTAA JA TÄMÄ KUURI TÄYTYY KÄYTTÄÄ LOPPUUN,JA YHTÄKÄÄN ANNOSTA EI SAA JÄTTÄÄ VÄLIIN, JOS ANNOSTUS KATKEAA VOI SEURATA HALLUSINAATIOITA TAI JOPA VÄLIKUOLEMA, JOTE JO JÄÄ VÄLISTÄ YKSI ANNOS OTA SEURAAVAKSI KAKSIANNOSTA KERRALLA. JOTEN JOS NOUDATAT OHJEITA TARKASTI VAIVA PITÄISI OLLA POIS TAMMIKUUN 1 PÄIVÄNÄ 2007 JOS EI NIIN JATKA SAMANLAINEN KUURI HETI PERÄÄN!!! Terv: itte.op.syk.jano72

• jano72
        jano72 työkaveri sykiatri kirjoitti:

tule toimeen ongelmasi kanssa!

MIKÄ V***N TYÖKAVERI MÄÄHÄN OON YKSITYISYRITTÄJÄ, ÄLKÄÄ USKOKO MUUTA NE HUIJAA TEILTÄ RAHAT!!!

• apua tarvitseva
        jano72 kirjoitti:

Tahän vaivaan täytyy ny kyllä juoda KALJAA JA VETÄÄ OIKEE PERS KÄNNI NIIN KYLLÄ SE SIITÄ SITTEN ALKAA LUISTAA JA TÄMÄ KUURI TÄYTYY KÄYTTÄÄ LOPPUUN,JA YHTÄKÄÄN ANNOSTA EI SAA JÄTTÄÄ VÄLIIN, JOS ANNOSTUS KATKEAA VOI SEURATA HALLUSINAATIOITA TAI JOPA VÄLIKUOLEMA, JOTE JO JÄÄ VÄLISTÄ YKSI ANNOS OTA SEURAAVAKSI KAKSIANNOSTA KERRALLA. JOTEN JOS NOUDATAT OHJEITA TARKASTI VAIVA PITÄISI OLLA POIS TAMMIKUUN 1 PÄIVÄNÄ 2007 JOS EI NIIN JATKA SAMANLAINEN KUURI HETI PERÄÄN!!! Terv: itte.op.syk.jano72

onneksi löytyi lääkitys, luulin jo, ett se on menoo. suosittelen sua lämmöllä kavereillekin ja niitä kyllä löytyy

• sairaas

mitä tehrä ku pissa on vihreetä, kakka keltasta ja nenäst tulee sinistä verta

• jano72
        apua tarvitseva kirjoitti:

onneksi löytyi lääkitys, luulin jo, ett se on menoo. suosittelen sua lämmöllä kavereillekin ja niitä kyllä löytyy

ON HYVÄ KUULLA KATO OON NII ALUSSA VASTA TÄSSÄ SYKIATRIN HOMMASSA ETTÄ TARTTEN KIPEESTI LISÄÄ HODOKKEJA JA LISÄ ANSIOITA TAI MUUTON TULLOO VILU KU TOI TALVIKIN TEKEE JO TULOAAN!!!

• jano72
        sairaas kirjoitti:

mitä tehrä ku pissa on vihreetä, kakka keltasta ja nenäst tulee sinistä verta

NOI OREET VIITTAA KYLLÄ IHAN SELKEESTI SIIHEN NOTTA OOT IHA SELKEESTI NIINKU VÄHÄ VIIMOSEN PÄÄLLE EHKÄ NIINKU SAIRAS. TÄHÄN VAIVAAN SUOSITTELEN KYLLÄ ALKUUNSA KORIA KARHU 3 NI EIKÖHÄN SE SIITÄ SITTEN ALA SUJUMAAN JA TÄMÄKIN KUURI TULEE TOISTAA VÄH.2-7 KRT VKO. TERV:Itseop.syk.toht:jano72

• jano72

JUOMALLAKO KYLLÄISEKSI?
      Oluen monipuolisuus on nostanut sen mainioksi juomavaihtoehdoksi ruokapöytään. Hartwallin olutvalikoimasta löytyy ruoalle kuin ruoalle sopiva olut.

Myös siideri on nousemassa varteenotettavaksi ruokajuomaksi niin kotikulmillaan Englannissa kuin siiderimaa Suomessa.

TER:Itseop.syk.toht:jano72

• jano72

Kesyttämätön Karhu – lajinsa vahvin. Korkkaa huurteisen kylmänä ja nauti täyteläisestä mausta
        – yksin tai ystävien seurassa, sellaisenaan tai maistuvan aterian kyytipoikana.

Karhu III, Karhu A ja Karhu Tosi Vahva.
        Jokainen Karhu on täyttä olutta ensipuraisusta viimeiseen pisaraan
        Oluen maistaminen ja mausta nauttiminen ei vaadi erikoisosaamista. Ja mikä parasta, olut myös juodaan maistamisen yhteydessä – ei siis syljetä pois. Näin ollen Karhun maistaminen käy yksinkertaisimmillaan tuttuun tyyliin: korkkaa ja ota kulaus.

Toki oluen maistamisen voi tehdä perusteellisemminkin. Tällöin tärkeässä roolissa on makuaistin lisäksi myös hajuaisti: kaada Karhu lasiin, vie lasi lähelle nenää ja nuuhkaise syvään. Ota seuraavaksi lasista reilu siemaus Karhua. Pyörittele sitä suussasi, anna sen valua suun takaosaan ja maistele – älä vielä nielaise. Kun olet maistellut perusteellisesti, nielaise olut ja tarkastele jälkimakua.

Karhun mausta mainittakoon sen verran, että maistamisen jälkeen tekee mieli saada sitä lisää!

• jano72
        jano72 kirjoitti:

Kesyttämätön Karhu – lajinsa vahvin. Korkkaa huurteisen kylmänä ja nauti täyteläisestä mausta

Oluen maistaminen ja mausta nauttiminen ei vaadi erikoisosaamista. Ja mikä parasta, olut myös juodaan maistamisen yhteydessä – ei siis syljetä pois. Näin ollen Karhun maistaminen käy yksinkertaisimmillaan tuttuun tyyliin: korkkaa ja ota kulaus.

Toki oluen maistamisen voi tehdä perusteellisemminkin. Tällöin tärkeässä roolissa on makuaistin lisäksi myös hajuaisti: kaada Karhu lasiin, vie lasi lähelle nenää ja nuuhkaise syvään. Ota seuraavaksi lasista reilu siemaus Karhua. Pyörittele sitä suussasi, anna sen valua suun takaosaan ja maistele – älä vielä nielaise. Kun olet maistellut perusteellisesti, nielaise olut ja tarkastele jälkimakua.

Karhun mausta mainittakoon sen verran, että maistamisen jälkeen tekee mieli saada sitä lisää!

KARHU JA SAUNASSA
        Laita Karhu kylmään ennen kuin laitat itsesi kuumaan. Ellei sinulla jo ole varattuna mukavan vilpoista Karhua, siirrä tarvittava määrä Karhua jääkaappiin tai vaikkapa sumpussa veteen. Jos suosit sumppua, kannattaa suosia myös tölkkejä, joista ei irtoa etikettejä mökkirantaa roskaamaan.

Lämmitä sauna sopivan lämpöiseksi ja mene lauteille. Heitä löylyä, vilvoittele, vihdo ja piipahda jääkaapilla tai sumpulla. Käy suihkussa tai vaikka uimassa, jos siltä tuntuu. Pidä sauna lämpöisenä ja Karhu kylmänä.

• äiti 79
        jano72 kirjoitti:

juuri havaitsin asian, olen lisäksi masentunut. ok.

• jano72
        äiti 79 kirjoitti:

OLUTTA KYLLÄ SE SIITÄ ALKAA SUJUMAAN!!!! TER:Itseop.syk.toht:jano72

• aliisa
        äiti 79 kirjoitti:

Miten niin juoppo??Mistä sä nyt tollasta oot päähäsi saanut??Olet saanut vaan tarpeeksesi sidukasta,sen liika juonti voi aiheuttaa noi sun harhas,SIIRRY OLUEESEEN!!Kyllä se siitä iloks muuttuu!

• jano72 kirjoitti:

OLUTTA KYLLÄ SE SIITÄ ALKAA SUJUMAAN!!!! TER:Itseop.syk.toht:jano72

hellou heiveröinen

• jano72
        omppu_n kirjoitti:

hellou heiveröinen

NEITO PITKÄ, HOIKKA JA VAALEE.
        HOITO OHJEET VAIVAASI MUUTAMA PULLO KARHUU NI KYLLÄ SE SIITÄ ALKAA TIPPUU....!!!! TER:Itseop.syk.toht:jano72

• jano72 kirjoitti:

NEITO PITKÄ, HOIKKA JA VAALEE.
        HOITO OHJEET VAIVAASI MUUTAMA PULLO KARHUU NI KYLLÄ SE SIITÄ ALKAA TIPPUU....!!!! TER:Itseop.syk.toht:jano72

kurkottelen kurkoja

• jano72
        omppu_n kirjoitti:

kurkottelen kurkoja

OOT NIINKU TON KRUUNUN PERÄÄ AHAA JUST JUST VAI ETTÄ HALUUT AATELISEX JA JUOMALLA PERKELE.....

• mamma.

muutan pietniemelle koska täällä minua haukutaan juoksi. lisäksi siellä on selkeesti enemmän palveluita.

• jano72

ENNEN MÄÄKI OLIN NUORI JA NÄTTI NYT OON VAA PELKKÄ JA,.... SAATANA!!!! SIIHEN AUTTAA VARMAA....NO MIKÄS MUUKUIN KARHU3

• jano72

ON NYY HOIDETTU, JOTENKA LÄHREN KOTIO NII JA VASTAANOTTO ON JÄLLEEN AUKI HUOMENNA JOS KERKEEN, VIITTIN, JAKSAN TAI MITEN VAAA NO KATTOOO NYYY OLKAA KILTISTI JA MUISTELLAA LÄMMÖLLÄ SITÄ MIKÄSE NY OLI SE SALKKARI ÄIJÄ!!!

• toyotaco

oon tääl jälleen.

• ämmänkääpä

jotain tacoo pitäs saada alapönttöön nyt häti!

• toyotaco
        ämmänkääpä kirjoitti:

jotain tacoo pitäs saada alapönttöön nyt häti!

sori.

• ämmänkääpä
        toyotaco kirjoitti:

sori.

ei se siitä kulu!?

• Bustersson
        ämmänkääpä kirjoitti:

ei se siitä kulu!?

ei tällästä juttua voi olla olemassakaaaaaaaaan Mä hajoooooooooooooon!

• toyotaco
        ämmänkääpä kirjoitti:

ei se siitä kulu!?

tehty jaettavaks niinku karkkipussi.

• ämmänkääpä
        toyotaco kirjoitti:

tehty jaettavaks niinku karkkipussi.

mut varo ettei homehdu käytön puutteessa!! No mä lähden Sampolaan sieltä saa patukkaa..

• toyotaco
        ämmänkääpä kirjoitti:

mut varo ettei homehdu käytön puutteessa!! No mä lähden Sampolaan sieltä saa patukkaa..

käy flaksi.

• toyotaco

joku on jo senki hoitanu.

Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      53
      5260
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      96
      4122
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      3533
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      50
      3201
    5. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      10
      2630
    6. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      22
      2382
    7. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      46
      2257
    8. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      39
      2206
    9. Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä

Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk
      Ikävä
      35
      1927
    10. Paljon on tullut kuultua juttuja ja

ei ole syytä olla uskomatta niitä.
      Ikävä
      64
      1771
    Aihe