Kuis on mahdollista, että autossa jossa on 4
litran 275 hv W12 moottori ja kevyt Passatin kori
niin kiihtyvyys 0:sta 100:aan kestää peräti 8,3
sekuntia, onko ne ajaneet kiihtyvyyskokeet
käsijarru päällä ? Testi löytyy uusimmasta Auto
Motor und Sport lehdestä.
Passat W12
21
3120
Vastaukset
- Kätilö
Luehan uudestaan (jos osaat) .......
- En ymmärrä
Kyllä se 8,3 sekuntia 0:sta 100:aan pitää
paikkansa tässä uusimassa AMS nro 14/2001
testissä. Tekstissä vielä sanottiin, että BMW:n 5-
sarjan ja Mersun E-sarjan kilpailevat mallit
kiihtyvät 6 sekunnin pintaan. - Kätilö
En ymmärrä kirjoitti:
Kyllä se 8,3 sekuntia 0:sta 100:aan pitää
paikkansa tässä uusimassa AMS nro 14/2001
testissä. Tekstissä vielä sanottiin, että BMW:n 5-
sarjan ja Mersun E-sarjan kilpailevat mallit
kiihtyvät 6 sekunnin pintaan.W12 ?
- murr
Kätilö kirjoitti:
W12 ?
kätilölle tais tulla vastaan uus moottori
tyyppi : ) todellakin W12 se on - Selain
murr kirjoitti:
kätilölle tais tulla vastaan uus moottori
tyyppi : ) todellakin W12 se onKyllä ainakin VW:n nettisivuilla puhutaan Passat
W8:sta... Tiedä häntä sitten ketä uskoa, teitä
vai VW:tä...
W12 oli kyllä käytössä jossain konseptissa, taisi
olla se urheiluauto konsepti? Tuntuu kyllä
hassulta tehdä W8 kone, koska sylintereitä ei
tule yhtä monta joka riviin. Ilmeisesti siinä on
sitten kolme pyttyä ulkoriveissä ja kaksi
keskellä? Kertokaa jos tiedätte... - Santana
Selain kirjoitti:
Kyllä ainakin VW:n nettisivuilla puhutaan Passat
W8:sta... Tiedä häntä sitten ketä uskoa, teitä
vai VW:tä...
W12 oli kyllä käytössä jossain konseptissa, taisi
olla se urheiluauto konsepti? Tuntuu kyllä
hassulta tehdä W8 kone, koska sylintereitä ei
tule yhtä monta joka riviin. Ilmeisesti siinä on
sitten kolme pyttyä ulkoriveissä ja kaksi
keskellä? Kertokaa jos tiedätte...W8: Kaksi VR4 moottoria V -asennossa.
- Namipeli
murr kirjoitti:
kätilölle tais tulla vastaan uus moottori
tyyppi : ) todellakin W12 se onkun ei ole. W8 edeleen ja pysyy.
- selain
Santana kirjoitti:
W8: Kaksi VR4 moottoria V -asennossa.
Ovatko VR4:t liitetty toisiinsa peräkkäin?
Ilmeisesti... Silloin moottori ei ole W-kone
siinä mielessä missä W-moottorit aikoinaan
esiteltiin, mutta se onkin jo toinen juttu... - Santana
selain kirjoitti:
Ovatko VR4:t liitetty toisiinsa peräkkäin?
Ilmeisesti... Silloin moottori ei ole W-kone
siinä mielessä missä W-moottorit aikoinaan
esiteltiin, mutta se onkin jo toinen juttu...Moottori on tämännäköinen edestä:
\||/
Eli tuon VR4:n sylinterikulma on se perinteinen,
eli sama kuin VR6:ssa, 15 astetta, ja VR4:t ovat
72 asteen kulmassa toisiinsa nähden. - AUTO
En ymmärrä kirjoitti:
Kyllä se 8,3 sekuntia 0:sta 100:aan pitää
paikkansa tässä uusimassa AMS nro 14/2001
testissä. Tekstissä vielä sanottiin, että BMW:n 5-
sarjan ja Mersun E-sarjan kilpailevat mallit
kiihtyvät 6 sekunnin pintaan.Äläpäs puhu Mercedeksestä ja BMW:stä samaan
aikaan kun jostain duunarien klonkswagenista. Hyi
saatana!
Vai että klonkkarilta edustusmalli, saatikka edes
ylemmän luokan perheauto, ei ikinä tule.
Kyllä klonkkari on köyhien ja työläisten auto ja
tulee aina olemaan, vaikka sen hintaan täällä
suomessa lyötäisiin 100.000mk enemmän hintaa
nykyiseen 50.000 ylihintaan lisää... Naurettavaa. - vag
AUTO kirjoitti:
Äläpäs puhu Mercedeksestä ja BMW:stä samaan
aikaan kun jostain duunarien klonkswagenista. Hyi
saatana!
Vai että klonkkarilta edustusmalli, saatikka edes
ylemmän luokan perheauto, ei ikinä tule.
Kyllä klonkkari on köyhien ja työläisten auto ja
tulee aina olemaan, vaikka sen hintaan täällä
suomessa lyötäisiin 100.000mk enemmän hintaa
nykyiseen 50.000 ylihintaan lisää... Naurettavaa.näihin ei pitäis vastata, mutta sulla ei ole
mersua tai bemaria. Isälläskään ei ole, eikä
äidilläs, tollaset häiriköt vois olla hiljaa kun
ei oo mitään annettavaa keskusteluun. - klonksu
Santana kirjoitti:
W8: Kaksi VR4 moottoria V -asennossa.
kulma on n.76deg eli siitä tupla v!!!
Moronit!!
- Lukutaidoton?
vaikka W8?
- Santana
W8:lle annetaan 7,8 s 0-100 km/h
automaattivaihteistolla. Ja testi oli juuri ko.
vaihteistolla. Manuaalina sama pyrähdys on 6,5 s.
Jospa vaihteisto ei ollut vielä oppinut tarpeeksi.- Neonisti
Passatissa sama kolmivaihteinen
automaattilaatikko kuin mun Chrysler Neonissa,
joka hukkaa autosta kaiken suorituskyvyn - Ihmettelijä
Neonisti kirjoitti:
Passatissa sama kolmivaihteinen
automaattilaatikko kuin mun Chrysler Neonissa,
joka hukkaa autosta kaiken suorituskyvynMitä järkeä on tunkea perheautoon 8-pyttyistä
konetta ?? Kysyn vaan. - selain
Ihmettelijä kirjoitti:
Mitä järkeä on tunkea perheautoon 8-pyttyistä
konetta ?? Kysyn vaan.Mitä järkeä on laittaa perheautoon 1.8litraista
pikkuauton moottoria?
(Tämä on vastakysymys edelliselle) - Santana
Neonisti kirjoitti:
Passatissa sama kolmivaihteinen
automaattilaatikko kuin mun Chrysler Neonissa,
joka hukkaa autosta kaiken suorituskyvynEi, kun siinä 5 -vaihteinen Tiptronic.
Eli ihan kunnon vaihteisto.
Oliskos tuon kiihtyvyysarvoista jäämisen syynä
sitten vaihteiston "kokemattomuus" vai moottorin
sisäänajamattomuus. Ja onko sillä väliä.
Spekuloida aina voi. - Ihmettelijä
selain kirjoitti:
Mitä järkeä on laittaa perheautoon 1.8litraista
pikkuauton moottoria?
(Tämä on vastakysymys edelliselle)1,8-litrainen kone riittää enemmän kuin hyvin
Passatin kokoiseen autoon, koska tehoja ja
vääntöä siitä saadaan enemmän kuin riittävästi.
Sen sijaan 8-pyttyinen kone kuuluisi mielestäni
autoon, jota voisi kutsua edustusluokan autoksi,
Passat ei sitä missään nimessä ole. 8-pyttyisen
Passatin hinnalla saa jo huomattavsti
edustavamman auton. - selain
Ihmettelijä kirjoitti:
1,8-litrainen kone riittää enemmän kuin hyvin
Passatin kokoiseen autoon, koska tehoja ja
vääntöä siitä saadaan enemmän kuin riittävästi.
Sen sijaan 8-pyttyinen kone kuuluisi mielestäni
autoon, jota voisi kutsua edustusluokan autoksi,
Passat ei sitä missään nimessä ole. 8-pyttyisen
Passatin hinnalla saa jo huomattavsti
edustavamman auton.Tehon ja väännön riittävyys 1.8:ssa on henkilöstä
kiinni. Mielestäni 1.8 koneet kuuluvat
korkeintaan Golf/A3 kokoluokan autoihin. Niistä
ei saada riittävästi tehoa ja vääntöä suurempiin
autoihin ilman lisäkikkoja.
Ison / tehokkaan moottorin
laittaminen "tavallisen" auton kuosiin on jo
pitkä perinne. 60-luvulla jenkeissä oli paljon
samalla periaatteella rakennettuja autoja. Samaa
perinnettä on jatkettu nykyisinkin: Audi RS4, BMW
M5 ym. Nämä autot ovat enemmänkin autotehtaiden
imagon luojia, niiden myyntiluvut eivät koskaan
varmasti kata kehityskuluja. Voitot tehdään
perinteisillä massatuotantoautoilla eli passatin
1.8 versioilla. Nämä massatuotantoautot ovat
tylsiä, se on hienoa että on autoja jotka
erottuvat joukosta ja ovat kivoja! Miksi kaikki
kiva pitäisi aina kieltää?
Only difference between men and boys is the price
of their toys...
- prole
VW:lta on tulossa malli nimeltä D1 joka perustuu
muistaakseni Passattiin, mutta on joka suuntaan
reippaasti isompi. Moottorina ko. autossa tulee
olemaan jossain vaiheessa VW12. Tosin julkaisua
on jouduttu lykkäämään ja samalla lykkääntyy
Audin edustusmallin esittely...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859