kamppula

jo lehdessä

Nauruun olin katketa, kun avasin päivän Uusimaan. Eiköhän jo ensimmäiselle sivulle muuan Raija-niminen vanha rouva ollut kirjoittanut artikkelin, jonka mukaan kamppula on hyvä paikka elää. Seuraavaksi kai jo Iltapäivälehtien lööppeihin ja telkkariin? Sopisi hyvin aiheeksi amerikkalaistyyliseen talk show-ohjelmaan...

10

1182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On hyvä.

      Kun ihan nauruun meinasit katketa,onneksi et
      kuollut.Ihminen joka kertoo totuuksia kamppulasta
      niin teidän on vaikea uskoa.Mielummin uskotte
      vain huhupuheita,ja sairaita kuvitelmia.
      KYLLÄ TEILLÄ ON VAIKEAA.

    • tomppa

      Voisi tehdä uuden Exstream-lajin. Vietä kuukausi Kamppulassa!

      • spa

        vittu oon kai sit oikee selviytyjä oon asunu tääl 16 vuotta!! paras paikka mikä on ei oo kiire pois täältä. koko ikäni oon täällä ollu pois lähden mutta aina takasi tulen


    • svedu

      Nyt on naurettu sitä juttua niin että maha on kipeä, kuka korvaa? Jos kamppula on hyvä paikka elää niin tuli mieleen että mistähän se Raija on sinne muuttanu...

      • dfgdfg

        taitaa kaikki jotka kamppulaa puolustavat, olla sinne jumittuneita vanhoja akkoja ja ukkoja jotka ovat asuneet siellä vähintään sen 20v... tai vaihtoehtoisesti nyt on tullu näiden jumittuneiden ukkojen ja akkojen lapsia, jotka ei oo nähny muuta elämää kun kamppulan spurgujen sekoilua.

        onhan se kamppula rauhottunu 20 vuodessa...kuulee jo ne yksittäiset laukauksetkin!


      • dfgdfg kirjoitti:

        taitaa kaikki jotka kamppulaa puolustavat, olla sinne jumittuneita vanhoja akkoja ja ukkoja jotka ovat asuneet siellä vähintään sen 20v... tai vaihtoehtoisesti nyt on tullu näiden jumittuneiden ukkojen ja akkojen lapsia, jotka ei oo nähny muuta elämää kun kamppulan spurgujen sekoilua.

        onhan se kamppula rauhottunu 20 vuodessa...kuulee jo ne yksittäiset laukauksetkin!

        varmaan vikaa mulla, kun en sarjatulta- enkä kertalaukauksiakaan ole koskaan "kamppulassa" kuullut.


      • spa

        älä jauha jos et mitään tiedä!!


      • spA
        dfgdfg kirjoitti:

        taitaa kaikki jotka kamppulaa puolustavat, olla sinne jumittuneita vanhoja akkoja ja ukkoja jotka ovat asuneet siellä vähintään sen 20v... tai vaihtoehtoisesti nyt on tullu näiden jumittuneiden ukkojen ja akkojen lapsia, jotka ei oo nähny muuta elämää kun kamppulan spurgujen sekoilua.

        onhan se kamppula rauhottunu 20 vuodessa...kuulee jo ne yksittäiset laukauksetkin!

        niin tosiaan koska oot viimeks täällä asunu tai ees viikon täällä viettäny?? saattaisit saada uuden näkökulman. ja ootko muuten ikinä oikeesti nähny mitä elämä oikeesti on.


      • spA kirjoitti:

        niin tosiaan koska oot viimeks täällä asunu tai ees viikon täällä viettäny?? saattaisit saada uuden näkökulman. ja ootko muuten ikinä oikeesti nähny mitä elämä oikeesti on.

        elämää monelta kantilta ja asunut monissa maissa.
        "Kamppulassa" olen asunut 25 vuotta enkä laukaustakaan kuullut.
        Maailmalla ollessani olen kyllä kuullut,laukauksia ja ihan sarjatultakin.


      • spa
        enoc kirjoitti:

        elämää monelta kantilta ja asunut monissa maissa.
        "Kamppulassa" olen asunut 25 vuotta enkä laukaustakaan kuullut.
        Maailmalla ollessani olen kyllä kuullut,laukauksia ja ihan sarjatultakin.

        nii laitoin sen viestin vahingos väärää kohtaa tarkotin sen sille joka selittii niistä spurgujen sekoiluista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe