Nauruun olin katketa, kun avasin päivän Uusimaan. Eiköhän jo ensimmäiselle sivulle muuan Raija-niminen vanha rouva ollut kirjoittanut artikkelin, jonka mukaan kamppula on hyvä paikka elää. Seuraavaksi kai jo Iltapäivälehtien lööppeihin ja telkkariin? Sopisi hyvin aiheeksi amerikkalaistyyliseen talk show-ohjelmaan...
kamppula
10
1182
Vastaukset
- On hyvä.
Kun ihan nauruun meinasit katketa,onneksi et
kuollut.Ihminen joka kertoo totuuksia kamppulasta
niin teidän on vaikea uskoa.Mielummin uskotte
vain huhupuheita,ja sairaita kuvitelmia.
KYLLÄ TEILLÄ ON VAIKEAA. - tomppa
Voisi tehdä uuden Exstream-lajin. Vietä kuukausi Kamppulassa!
- spa
vittu oon kai sit oikee selviytyjä oon asunu tääl 16 vuotta!! paras paikka mikä on ei oo kiire pois täältä. koko ikäni oon täällä ollu pois lähden mutta aina takasi tulen
- svedu
Nyt on naurettu sitä juttua niin että maha on kipeä, kuka korvaa? Jos kamppula on hyvä paikka elää niin tuli mieleen että mistähän se Raija on sinne muuttanu...
- dfgdfg
taitaa kaikki jotka kamppulaa puolustavat, olla sinne jumittuneita vanhoja akkoja ja ukkoja jotka ovat asuneet siellä vähintään sen 20v... tai vaihtoehtoisesti nyt on tullu näiden jumittuneiden ukkojen ja akkojen lapsia, jotka ei oo nähny muuta elämää kun kamppulan spurgujen sekoilua.
onhan se kamppula rauhottunu 20 vuodessa...kuulee jo ne yksittäiset laukauksetkin! dfgdfg kirjoitti:
taitaa kaikki jotka kamppulaa puolustavat, olla sinne jumittuneita vanhoja akkoja ja ukkoja jotka ovat asuneet siellä vähintään sen 20v... tai vaihtoehtoisesti nyt on tullu näiden jumittuneiden ukkojen ja akkojen lapsia, jotka ei oo nähny muuta elämää kun kamppulan spurgujen sekoilua.
onhan se kamppula rauhottunu 20 vuodessa...kuulee jo ne yksittäiset laukauksetkin!varmaan vikaa mulla, kun en sarjatulta- enkä kertalaukauksiakaan ole koskaan "kamppulassa" kuullut.
- spa
älä jauha jos et mitään tiedä!!
- spA
dfgdfg kirjoitti:
taitaa kaikki jotka kamppulaa puolustavat, olla sinne jumittuneita vanhoja akkoja ja ukkoja jotka ovat asuneet siellä vähintään sen 20v... tai vaihtoehtoisesti nyt on tullu näiden jumittuneiden ukkojen ja akkojen lapsia, jotka ei oo nähny muuta elämää kun kamppulan spurgujen sekoilua.
onhan se kamppula rauhottunu 20 vuodessa...kuulee jo ne yksittäiset laukauksetkin!niin tosiaan koska oot viimeks täällä asunu tai ees viikon täällä viettäny?? saattaisit saada uuden näkökulman. ja ootko muuten ikinä oikeesti nähny mitä elämä oikeesti on.
spA kirjoitti:
niin tosiaan koska oot viimeks täällä asunu tai ees viikon täällä viettäny?? saattaisit saada uuden näkökulman. ja ootko muuten ikinä oikeesti nähny mitä elämä oikeesti on.
elämää monelta kantilta ja asunut monissa maissa.
"Kamppulassa" olen asunut 25 vuotta enkä laukaustakaan kuullut.
Maailmalla ollessani olen kyllä kuullut,laukauksia ja ihan sarjatultakin.- spa
enoc kirjoitti:
elämää monelta kantilta ja asunut monissa maissa.
"Kamppulassa" olen asunut 25 vuotta enkä laukaustakaan kuullut.
Maailmalla ollessani olen kyllä kuullut,laukauksia ja ihan sarjatultakin.nii laitoin sen viestin vahingos väärää kohtaa tarkotin sen sille joka selittii niistä spurgujen sekoiluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427