Kaksi ekonomia kävelivät kuumana kesäpäivänä Esplanaadilla. Yhtäkkiä iso saksanpaimenkoira edessä kyyristyi ja kevensi elämäntaakkansa.
"Saat kymmentuhatta ekua jos syöt tuon" ehdotti toinen ekonomeista toiselle. "Mitä hittoa, ei siihen kuole, ja tuosta saisi rahaa autonvaihtoon" ajatteli toinen ja rupesi poppsimaan. Toinen ekononaama pitkänä hänelle rahat.
Ne jatkoivat kevelyä, mutta rahan saannut ekonoomi alkoi vähän kaduttaa. Hän tiesi kaverilla olevan taloudellisia vaikeuksia asuntolainan kanssa ja olihan kyse hänen parhaasta kaverista. Joten kun Rotweileri edessä laski samanlaisen kuorman kuin Saksanpaimenkoira aikaisemmin, hän ehdotti:
"Saat rahasi takaisin jos syöt tuon!". Toinen joka vasta nyt oli tajunnut millaiseen taloudelliseen pinteeseen hän oli itseensä asettanut, alkoi innolla syömään höyryävää kasaa.
Kun he jatkoivat matkaa, ne rupesivat analysoimaan tapahtumaketjua: Kumpikaan ei ollut senttiäkään rikkaampi ja molemmat olivat syönneet ison kasan koiranpaskaa.
Sitten toinen niistä kirkastui ja hymyili: "Aikamoinen liikevaihto yhdelle päivälle!"
Koiran
jätökset
0
840
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675