IskelmäGaala

TV2:sella

Kuka katsoi?
Mitäs mieltä?

17

5876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsippi

      Tuli katsottua. Ihan hyviä artisteja oli, mutta hieman pettymyksiä oli heidän esityksenä, Eijaa ja Jaria lukuun ottamatta. Vire hävöksissä usealla. Olin näkevinäni yleisössä Tommi Soidinmäen ja Johanna Debreczenin istuvan vierekkäin, näkikö joku muu?

    • vaihtelua kaipaisin

      ja tanssijalkaa kutitti koko ohjelman ajan. Hyvää tanssimusiikkia. Nimiä mainitsematta, en kaikista tykännyt. Omaan korvaanikin joidenkin artistien esitykset eivät olleet ehkä oikeasti sitä, mitä pitäisi olla, mutta Mikko Siltala oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana : ) Mukavaa kun on uusiakin laulajia mukana, piristää...

      • ei esiintyjäksi

        Mikko Siltalaa kuuntelee kyllä mieluummin kuin katselee,tosin juontajaksi siitä en todellakaan ole.Jotenkin sen lavatouhu oli outoja eleitä,naamanliikkeitä ja surkuhupaisia asentoja.Laulu sujui kyllä ihan mallikkaasti,mut eipä ollut vaikea biisikään.Yritti kai esiintyä...en ole ennen nähnyt miestä livenä ja jotenkin en pidä.


    • nana..

      musta oli kans jokku esitykset tosi "mauttomia", mutta taikaakuu "kosketti".. piti oikee heti katsoo heidän keikka kalenterista millon olisivat tässä lähellä,, en ole koskaan livenä nimittäin heitä kuullu.:)

      • musta

        Musta musta on aika synkkä väri.


      • todellakin

        kosketti! Ihanaa tulkintaa! Ja ei mustassa värissä mun mielestä mitään vikaa ole. Ootteko muuten ajatellu, et tilaisuushan oli gaala tilaisuus? ymmärtääkseni niihin ei ihan miten sattuu edes voi/saa pukeutua? Jos esimerkiksi gaalassa naisilla oli iltapvut, niin eikös se edellytä mieheltä tummaa pukua? Niin, että mua ei musta ainakaan yhtän haitannut! Mustahan on tyylikäs väri! =)


      • .rita
        todellakin kirjoitti:

        kosketti! Ihanaa tulkintaa! Ja ei mustassa värissä mun mielestä mitään vikaa ole. Ootteko muuten ajatellu, et tilaisuushan oli gaala tilaisuus? ymmärtääkseni niihin ei ihan miten sattuu edes voi/saa pukeutua? Jos esimerkiksi gaalassa naisilla oli iltapvut, niin eikös se edellytä mieheltä tummaa pukua? Niin, että mua ei musta ainakaan yhtän haitannut! Mustahan on tyylikäs väri! =)

        Kyllä oli taas upea esitys.Kertakaikkisen upea on myös Janne Raappana,mahtavaa tulkintaa.


      • Rita"
        .rita kirjoitti:

        Kyllä oli taas upea esitys.Kertakaikkisen upea on myös Janne Raappana,mahtavaa tulkintaa.

        Koko gaala tyhmästi suunniteltu, ihmeset istuvat rivissä kuin koulun kevät juhlissa ja taikakuulla oli kyllä niin raastavaa tulkintaa, ettei vaan ois taas menossa ääni alaspäin, melkoista painamista... Tosin tv:kin voi vääristää!


      • mahataudissa
        Rita" kirjoitti:

        Koko gaala tyhmästi suunniteltu, ihmeset istuvat rivissä kuin koulun kevät juhlissa ja taikakuulla oli kyllä niin raastavaa tulkintaa, ettei vaan ois taas menossa ääni alaspäin, melkoista painamista... Tosin tv:kin voi vääristää!

        gaalassa ja yli 39 kuumetta (kuulin eräältä gaalassa itse olleelta)Niin että siihen nähden minusta todella hyvin! Enpä tiedä olisiko itsestä lavalle ja tv nauhotukseen jos molemmista päistä tulee.. Ammattiatidolla vedetty homma minusta! Tulkintaahan siinä oli parhaimmillaan, siitä raastavuudesta en kyllä tiedä..=)


    • katsoja

      Kyllä oli Tammisen Sarilla pallo hukassa. Eikös hänen pitäisi olla aika kokenutkin juontaja? Miten ihmeessä Tamminen koko ajan sekoili sanoissaan ja joutui lunttaamaan kaiken paperista? Se häiritsi katsomista, mutta muuten ohjelma oli ihan jees. Tosin oli siellä kipsissä aika moni muukin puhumaan joutunut. Ehkä vähän liikaa intoilivat Iskelmässä "kaikkien aikojen iskelmäillasta", koska aika amatöörimaista tuo touhu kuitenkin oli. Mutta sympatiapisteet saa. Ei iskelmämusiikkia voi koskaan tuoda liikaa esille.

      • miten niin

        mitä se iskelmälle kuuluu?
        TV2:sen show se oli.
        vai eikö ollut?


      • katsoja
        miten niin kirjoitti:

        mitä se iskelmälle kuuluu?
        TV2:sen show se oli.
        vai eikö ollut?

        Se oli ihan puhtaasti Iskelmän gaala, jonka TV2 vain televisioi. Muuten ei TV-tuotanto ollut osallisena bileisiin, vaan ohjelmasunnittelun hoiti Iskelmän pamppu Ojala.


      • sama
        katsoja kirjoitti:

        Se oli ihan puhtaasti Iskelmän gaala, jonka TV2 vain televisioi. Muuten ei TV-tuotanto ollut osallisena bileisiin, vaan ohjelmasunnittelun hoiti Iskelmän pamppu Ojala.

        aika kumma kuvio, kaupallinen radio ja TV2 yhdessä.
        No ei siitä kyllä selvinny että se oli iskelmä se radio josta Simo Silmukin puheessa mainitsi.


      • jo aikoja
        sama kirjoitti:

        aika kumma kuvio, kaupallinen radio ja TV2 yhdessä.
        No ei siitä kyllä selvinny että se oli iskelmä se radio josta Simo Silmukin puheessa mainitsi.

        sitten plussattu, Mattilat, Yölintu ja Kari-Tapio. Muuta ei oo ei tuu, siinä koko iskelmän kirjo. Huh ja huh.


      • .rita
        jo aikoja kirjoitti:

        sitten plussattu, Mattilat, Yölintu ja Kari-Tapio. Muuta ei oo ei tuu, siinä koko iskelmän kirjo. Huh ja huh.

        Plogman puuttuu tuosta listasta.Höpöhöpö ei siellä sitäpaitsi Mattilat eikä Kari Tapio soi sen useammin kuin muutkaan.Mattilat ehkä kuulostaa soivan usein kun niitä on kaksi soitettavana.Sulla ei oo perusteita väitteesi tueksi.Mut Marion hoilaa monta kertaa päivässä ja joka päivä.Rauli Badding S.soi alvariinsa ja Irwin.Kuten myös Modern talking ja Boney M.


    • Anonyymi

      Mistä tämän saa katsottua? Meni ihan ohi..

    • Anonyymi

      Mutta missä oli Erika?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe