Tervakosken loppu

häämöttää

Olisitte nyt tajunneet, ei kestä kovinkaan kauan kun paperitehdas siirtyy pois Suomesta ja Tervakoski loppuu. Nyt se on myöhäistä, tollo Ahosen narussa talutettavat!

13

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä.

      loppuu se joskus kumminkin.

    • parempaan käyttöön

      Juu eikä ikävä tule, saadaan kunnolliset urheilu ja kulttuuritilat niistä tyhjistä tehdasrahkennuksista ja mahtuu sinne varmasti muutamia yrityksiäkin!
      Maailma muuttuu Eskoseni...
      Mutta ei niistä tiloista kannata maksaa, tuskin ne rakennukset itävaltaan lähtee, ;)

      • 44555668888888888888

        Kyllä niistä tiloista aina joku joutuu maksamaan. Ei niitä voi ilmaiseksi pitää kovinkaan kauan sillä ne alkavat muuttua niin rumaksi että maisemia haittaa, ja jo paljon tätä tilaa ennenkin ne kaipaavat huoltoa ollakseen käyttökelöpoisessa kunnossa.
        Jos vielä käyttökelpoisia asuntoja ja tiloja aletaan antaa ilmaiseksi käyttöön niin ne vetävät sellaista sakkia joka vaan paskaa ja hajoittaa kaiken ja josta ei paikkakunnalle ole muuta kuin kuluja ja harmia. Tosin ei edes sellainen joka omasta asunnostaan haluaa ja pystyy huolta pitämään lähde huolehtimaan ilmaiseksi käyttöönsä saamistaan tiloista


    • pablo83

      että tervakosken paperitehtaan toiminta loppuu...tässä prootestoidaan upm kymmenen toimille koska potkivat ulos 2500 ihmistä,EI JOHTAJIA KIINNOSTA KUIN TULOS IHMISILLÄ EI OO MITÄÄN VÄLIÄ KUHAN HERRA ISO HERRA JOHTAJA SAAN AJELLA HIENOLLA JA VITUN KALLIILLA MERSULLA YMPÄRI SUOMEA..JA SAA KESÄMÖKILLLEEN VITUN ISON TERASSIN SAATANAN JOHTAJAT ETTE TE TEE NIITÄ TUOTTEITA YRITYKSISSÄ VAAN TYÖNTEKIJÄT SAATANA!!!

      • en oikein ymmärrä

        Voisitko ystävällisesti vielä vähän selventää eli oletko Ahosen vaiko työnantajan kannattaja. Äläkä niin rumasti moiti työntekijöitä saatanaksi ja suotta kehu johtajan mersua. Otetaan yhtessä selvää ja vasta sitten rootestoitaan. Kiitos.


      • pablo83
        en oikein ymmärrä kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti vielä vähän selventää eli oletko Ahosen vaiko työnantajan kannattaja. Äläkä niin rumasti moiti työntekijöitä saatanaksi ja suotta kehu johtajan mersua. Otetaan yhtessä selvää ja vasta sitten rootestoitaan. Kiitos.

        että olen työntekijöiden puolella...johtajat ajattelee vaan tulosta..eikä välitä työntekijöistä yhtään..


      • no niin
        pablo83 kirjoitti:

        että olen työntekijöiden puolella...johtajat ajattelee vaan tulosta..eikä välitä työntekijöistä yhtään..

        nyt jo kirjoitatkin paljon kauniimmin, mutta valitettavasti olet narun väärässä päässä Ahosen talutettavana. Käytä rohkeasti omia aivojasi, et sinä mikään niin tyhmä silti ehkä ole.


      • No..Monesti unohtuu vain se ketkä monesti todellisuudessa omistavat yrityksiä ja hehän määräävät pitkälle mitä tehdään ja mitä ei.

        Omistajat hyvin monesti erilaisia rahanahneita amerikkalaisia eläkepaskoja säätiöineen, jotka vain mankuvat rahaa ja rahaa.

        Johtaja monesti vain muodollinen, vaikka isoa palkkaa ja optioita nauttiikin.


      • Enzo007

        Mikä suo oikein riepoo ja mitä sä niitä johtajia kadehdit? Kyllähän paperimiehetkin saa potkulaudal ajelusta ihan kovan korvauksen verrattuna muihin duunareihin.

        Ja jos ootte niin kovia jätkiä tekeen sitä paperia, niin siitä vaan puku päälle ja rahotusta hakeen Euroopan / Aasian isoilta sijottajilta ja ostakaa koko roska pois. Tosin voi olla että ehkä muutama johtajakin tarvitaan myyntiä auttamaan ja taloutta pitämään...

        Tai mee kouluun ja hankkioudu johtohommiin, mutta älä oo niin katkera.


      • pablo83
        Enzo007 kirjoitti:

        Mikä suo oikein riepoo ja mitä sä niitä johtajia kadehdit? Kyllähän paperimiehetkin saa potkulaudal ajelusta ihan kovan korvauksen verrattuna muihin duunareihin.

        Ja jos ootte niin kovia jätkiä tekeen sitä paperia, niin siitä vaan puku päälle ja rahotusta hakeen Euroopan / Aasian isoilta sijottajilta ja ostakaa koko roska pois. Tosin voi olla että ehkä muutama johtajakin tarvitaan myyntiä auttamaan ja taloutta pitämään...

        Tai mee kouluun ja hankkioudu johtohommiin, mutta älä oo niin katkera.

        tervakosken paperitehtaalla..mutta kun en oo ihan tervakoskelaisena kirjottelen...kerran oon kyl ollu kesätöissä paperitehtaalla(tervakosken)


      • 77888999999999999999

        Ei ne työntekijät mitään aikaan saa ilman niitä olemassa olevia koneita, tehtaita ja myyntirakenteita( ja raakainevarojakin paperitehtaan kyseessä ollen). Nämä ovat olleet olemassa ja ne on kehitetty paljolti jo aikaisempien sukupolvien aikoina.


    • Dumle66

      Vois tehtaan(paperi) siirtää vaikka vähikkälään(janakkalan keskukseen).

    • ParempiKansalainen

      Toivottavasti loppuukin! Se on hyvä että Janakkalan persettä ummettaa! Tervalaiset on ihan urpoa ja rapajuoppoa sakkia!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe