Tulikävely humpuukia

Yks vaan

Menetin rahani huijareille!


Jouduin huijarien uhriksi. Minuun otti hiljattain yhteyttä eräs puolituttu nainen, joka oli "tulikävelytilaisuuden kätyri".

Hän oli siis järjestämässä ja houkuttelemassa ihmisiä osallistumaan niinsanottuun tulikävelyyn, jossa kävellään tulisilla hiilillä. Tämä nainen oli oman kertomansa mukaan osallistunut itsekin aiemmin samanlaiseen kävelyyn, ja kertoi sen tapahtuvan tulisilla hiilillä.

Osallistuin siis Etelä-Karjalassa (lähellä Lappeenrantaa) 13.5 Lauantaina infotilaisuuteen, jossa kaupattiin kiskurihintaan tätä mahdollisuutta osallistua Sunnuntaina 14.5 tapahtuvaan "TULIKÄVELYYN".

Lauantain Infotilaisuudessa lipevä ja supliikki käytöksen omaava "tulikävelyasiantuntija" antoi ymmärtää, että kävely tapahtuu tulisilla ja hehkuvilla hiilillä 14.5 Sunnuntai yöllä. niinkuin tulikävelyyn (oikeaan sellaiseen) kuuluu.

Maksoin tästä lystistä yli 100 Euroa, ja rahat tietenkin maksoin etukäteen Lauantaina ja kävelyn oli määrä olla Sunnuntaina.

Koko infotilaisuuden touhu vaikutti varsin salamyhkäiseltä, ja jo samana Lauantai iltana aloin epäilemään että kyseessä taitaa olla huijaus. Etenkin, kun ketään ulkopuolisia ei saisi ottaa mukaan, eikä valokuvia saanut ottaa. Myöskään varsinaista kävelypaikkaa ei edes etukäteen kerrottu!


Yritin siis puhelitse saada maksamiani rahoja takaisin ja ensisijaisena tarkoituksenani oli peruuttaa osallistuminen, mutta rahoja ei annettu takaisin eikä asiaa kommentoitu sen kummemmin.

Kun sitten koitti Sunnuntai, oli aika osallistua tilaisuuteen. Tilaisuus oli järjestetty keskellä yötä jotta se vaikuttaisi jotenkin maagiselta jne.

PETTYMYS OLI TODELLA SUURI! Kun saavuimme epämääräiseen "tulikävelypaikkaan" Oli maastoon levitetty jäähtynyt tuhkakasa jossa olisi voinut vaikka seistä tuntikausia. Tulisista hiilistä ei ollut mitään tietoa. KYSEESSÄ OLI SILKKA RAHASTUS JA HUIJAUS!!

TÄTÄ SITTEN VÄITETTIIN TULIKÄVELYKSI JA TÄMÄ LYSTI MAKSOI YLI 100 EUROA! OLEN TODELLA PETTYNYT JA KOEN TULLEENI RASKAASTI HUIJATUKSI.

Olen nähnyt aitoa tulikävelyä ja siinä on tuliset ja hehkuvat hiilet eikä mitään jäähtynyttä haisevaa tuhkakasaa. tÄMÄ TUHKAKASA EI OLLUT EDES KUUMA, KORKEINTAAN REUNOISTAAN LÄMMITETTY!

Olen tänään Maanantaina ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen tarkoituksenani saada rahani takaisin. Mikäli rahoja ei tule, annan

Haluan tietää myös muiden kokemuksia tällaisista huijauksista. Poliisi ja viranomaiset ovat kiinnostuneita tällaisesta puoskaroinnista ja huijauksesta. Otin myös yhteyttä sensaatiolehtiin ja kerroin tämän saman asian toimittajille, jotta kyseiset huijarit eivät enää voi jatkaa tomintaansa.

13

3455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppp

      mistä näitä hyväuskosia urpoja oikeen löytyy. ihan oikeen, kyllä teitä saa kusettaa

    • joka pyytää,

      vaan se joka maksaa. Rahasi voit unohtaa...kaikkeen sitä ihmiset hurahtavatkin....
      Ja sensaatiolehdet ovat sitten hyvä väylä tuoda epäoikeudenmukaisuuksia esille??!!Nehän nyt ovatkin NIIN luotettavia aviiseja...

    • vittuuntunut

      olen samaa mieltä, varsinkin jos on Matti N... henkisestä tuhkakävelytoiminnasta kyse. hahahaha

    • firearm

      Itse olimme työkaverien kanssa talvella. Ja voin sanoa, että kyllä meni puuta hirvittävästi kun päivällä sytytimme pitkän puupinon. Ei tullut kylmä, vaikka oli yöllä sitten pakkasta -14. Hieno kokemus, ja hauskaa oli kaikilla. Hiillos oli melkoinen, ihme ettei jalkoihin tullut sen isompia jälkiä.

    • takia

      Minkä takia pitäisi kävellä tulisilla hiilillä? Jos homma kiinnostaa, voi pikku nuotion tehdä itsekin, ilman että kukaan rahastaa välistä.

      • Tulikävelystä apua saanut

        Et ole ymmärtänyt tulikävelyn merkitystä.Jos tekee nuotion ja menee hiilille kävelemään niin jalat palaa varmasti. Tulikävely on hoitomuoto ja se onnistuu vain ammattihenkilön opastuksella.


    • Heh..

      Etelänmaissa temppu tehdään hyvin huokoisella laavakivimurskeella, ja jokainen palanen pimeässä loistaa huokosistaan sisältä punaisena, mutta pintalämpötila on vain 50-60 astetta, eli guru voi helposti tepastella yli.
      Kusetusta kaikki tyynni.

      • ihana kokemus

        Olen ollut tulikävelyssä kaksi kertaa ja se on todella ihana kokemus.Olen päässyt monista peloista ja moni asia on toteutunut mitkä kirjoitin siihen paperiin, Itseluotttamusta on tullut roppakaupalla ja olen saanut uskomattomia voimia toteuttaa monia vaikeita asioita joita aiemmin en olisi voinut kuvitellakaan että pystyisin toteuttamaan.Aion taas syksyllä kävellä tulisilla hiilillä ja suosittelen sitä kaikille muillekin. Todella hyvä asia.


      • koivu
        ihana kokemus kirjoitti:

        Olen ollut tulikävelyssä kaksi kertaa ja se on todella ihana kokemus.Olen päässyt monista peloista ja moni asia on toteutunut mitkä kirjoitin siihen paperiin, Itseluotttamusta on tullut roppakaupalla ja olen saanut uskomattomia voimia toteuttaa monia vaikeita asioita joita aiemmin en olisi voinut kuvitellakaan että pystyisin toteuttamaan.Aion taas syksyllä kävellä tulisilla hiilillä ja suosittelen sitä kaikille muillekin. Todella hyvä asia.

        Suosittelen kävelyä jos mahdollista :))
        Ihana :))


    • Guru.

      Voit vaihtoehtoisesti saunassa painaa jalkapohjat kiukaan kylkeen. Se on ihan oikeasti kuuma.

      • Apua saanut

        Jos ei tiedä mistä puhuu voi ottaa selvää tai olla hiljaa.Kuumia paikkoja on paljon mutta pitää katsoa mihin jalkansa työntää. Ne saattavat palaa. Se ei ole mitään hoitoa eikä auta mihinkään ,päinvastoin ,jos laitat jalkasi kuumalle kiukaalle. Et ole laisinkaan ymmärtänyt tulikävelyn merkitystä. Suosittelen että otat asiasta selvää, jos olet kiinnostunut. Humpuukkia se ei missään tapauksessa ole eikä rahastusta, mutta työstä jokaisen on saatava vastine. Et sinäkään varmasti ilmaiseksi käy työssä. Luulen että haluat palkkaa tehdystä työstä.


    • Kokemusta on

      On harmi jos olet joutunut kokemaan tuollaista, mutta se ei varmaankaan ollut aito tulikävely. Suomessa on vain yksi henkilö joka järjestää tulikävelyjä ja se on Matti Niskala. Jos joku muu järjestää niin se voi olla sitten mitä vaan.
      Koskaan rahoja ei makseta etukäteen tulikävelyssä. Voi maksaa jos haluaa mutta niitä ei ainakaan pyydetä etukäteen.Paikka on salainen sen tähden ettei sinne tule asiaan kuulumattomia
      henkilöitä katsomaan ja häiritsemään tapahtumaa.
      Koska tämä on työskentelyä itsensä kanssa, se on hoito ja erittäin vahva sellainen, jonne ei kaivata ylimääräisiä ihmisiä vain ne ketkä osallistuvat kävelyyn.Tapahtuma on erittäin juhlallinen ja kestää monta tuntia, silloin ennättää ehkä pimeäkin tulla. Yleensä aloitetaan klo 16-17 ja siitä 5 tuntia niin riippuu vuodenajasta tuleeko pimeä ja mihin aikaan.
      Jos lähtee tulikävelyyn sillä periaatteella että näytänpä tässä teille että uskallan kävellä tulisilla hiilillä niin silloin lähtee aivan väärin perustein eikä ole ymmärtänyt tulikävelyn tarkoitusta.

      • aromaterapeutti

        nyt kyllä vähän pätkii. Mitä tämä TULIKÄVELYKETJU TEKEE AROMATERAPIAA KÄSITTELEVÄLLÄ TONTILLA????????
        HUMPUUKILLA JA OIKEIN TEHDYLLÄ AROMATERAPIALLA ON YHTÄ VÄHÄN YHTEISTÄ KUIN YÖLLÄ JA PÄIVÄLLÄ!!


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2224
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe