Haluaisin tutustua bi naisiin, mutta mistä ihmeestä löydän nuoria kauniita ihania bi naisia?
Itse seurustelen onnellisesti miehen kanssa, mutta olisi mukava viettää helliä hetkiä naisen kanssa :)
Missä tutustua bi-naisiin?
7
1071
Vastaukset
pääkaupunki on bimimmejä pullollaan,joskus jopa tuntuu että kaikki mimmit on bissejä,kun meikäläisen bisseys tulee ilmi.
Johtuneeko sitten siitä että on muka trendikästä olla bisse(?).
Mä ja tuntemani bisset ei käydä missään erityisessä kuppilassa.Tekisi mieli kyllä mainostaa tiettyä kuntosalia,siellä käy paljon lesboja,miks just siellä sitä en tiiä.
En kyllä pysty nimeämään mitään tiettyä bissemestaa,kun en semmosissa bisse/lesbo kuppiloissa hirveästi aikaani kuluta.Niistähän niitä naisten naisia löytyypi,minut voit löytää normista katukuppilasta;) tai sieltä salilta.- sano..
jooko sen kuntosalin nimi. Kyllähän täällä yökerhoistakin puhutaan ihan nimellä.
- Misuliini
Kerro nyt, ole kiltti, sen salin nimi... :o) Käyn 3-5 krt viikossa salilla, ja voisinpa aika nopeasti vaihtaa salia :o) Mieluummin siellä kauniita saman sukupuolen edustajia katselisi kuin savuisessa kuppilassa...
Misuliini kirjoitti:
Kerro nyt, ole kiltti, sen salin nimi... :o) Käyn 3-5 krt viikossa salilla, ja voisinpa aika nopeasti vaihtaa salia :o) Mieluummin siellä kauniita saman sukupuolen edustajia katselisi kuin savuisessa kuppilassa...
sentäs,kun arveluttaa mainostaa,en kehtaa nimee ilmottaa(tyhmä olin ku ei kuiteskaa munaa...).Kato jos siellä käy täällä tai tuolla lesbopalstalla olijoita,tarkotan lukijoita/kirjoittajia,niin tykkääkö ne hyvää...Jos ne mimmit niittaa mut syystä että ne ei enää viihdy siellä,kun ne tajuu että porukka lisääntyy kun meikä täällä "mainostanut niitä".Jos hoksaat mitä tarkotan?
Itsekkin vois alkaa tuntuu vainoharhaiselta jos aletaan tsiikaa turhan tiiviisti,luulisin että mutkin hoksataan sieltä...
Sorit,mut hei kuule jos oot stadista,niin annan vinkin,kun tuli mainittua.Se on iso tunnettu sali,aikasta keskellä kaupunkia.
Mut hei joka salilta löytyy silmäniloa...
- Bi- naisia
on pullollaan, mutta kun ei niitä katukuvasta erota:)
En viitsisi lähteä kokeilemaan onnea.
Noh..ehkä vaan hakailen naisten perään..heh:)se on ettei niitä/meitä erota.Tietty musta se tuntuu(tunnistaminen)helpolta siksi koska elinpiiriini kuuluu bissejä,ja bisseys ei ole mitenkään erikoista.Sanoisin että ainakin illanistujais jutut hieman poikkee hetskunaisten jutuista,ei aina mutta useimmiten,siis kuuntelemallakin voi bissen/lesbon erottaa...
Siis kyllä meikällekkin harhaosumia sattuu,mutta ei niistä mitään katastrofia ole syntynyt.Yleensä en lähesty naista,jonka suuntautumisesta en tiedä,siis iskuyritys mielessä.
Vaan ihan tutustuakseni tähän,ja yleensä mun bisseys tulee ilmi ihan "smalltalkkina",ja samaan rahaa tulee ilmi myös naisen mielipide asiasta ja noin.Ja kun bisseydestä ei tule keskustelun pääaihe,vaan se on niinku so what ja juttu kulkee luontevasti,ei oo yksikään nainen kiirehtinyt pois oli bi tai ei.
Siks helposti pystyn kehoittamaan tutustumaan rohkeesti ja avoimesti uusiin tyyppeihin,siitä se sit lähtee tai sit ei.
Tahtoo sanoa että mullakin on kyllä biystäviä,mutta rakkaus ei ole syttynyt kuin yhteen naiseen.Hakailen siis minäkin naisten perään tavallaan,onnea viitsin lähteä kokeilemaan,kun mitä sillä onnella tekee jos sitä ei käytä:)
Rohkeutta naiset!
- BisseN.
Olen kyl ihan bisse, mut en huoli varattuja naisia. Pelkän naisen tai pelkän miehen oletan joskus löytäväni. Parit ei kiinnosta "sekoiluun".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845