Haluaisin tutustua bi naisiin, mutta mistä ihmeestä löydän nuoria kauniita ihania bi naisia?
Itse seurustelen onnellisesti miehen kanssa, mutta olisi mukava viettää helliä hetkiä naisen kanssa :)
Missä tutustua bi-naisiin?
7
1081
Vastaukset
pääkaupunki on bimimmejä pullollaan,joskus jopa tuntuu että kaikki mimmit on bissejä,kun meikäläisen bisseys tulee ilmi.
Johtuneeko sitten siitä että on muka trendikästä olla bisse(?).
Mä ja tuntemani bisset ei käydä missään erityisessä kuppilassa.Tekisi mieli kyllä mainostaa tiettyä kuntosalia,siellä käy paljon lesboja,miks just siellä sitä en tiiä.
En kyllä pysty nimeämään mitään tiettyä bissemestaa,kun en semmosissa bisse/lesbo kuppiloissa hirveästi aikaani kuluta.Niistähän niitä naisten naisia löytyypi,minut voit löytää normista katukuppilasta;) tai sieltä salilta.- sano..
jooko sen kuntosalin nimi. Kyllähän täällä yökerhoistakin puhutaan ihan nimellä.
- Misuliini
Kerro nyt, ole kiltti, sen salin nimi... :o) Käyn 3-5 krt viikossa salilla, ja voisinpa aika nopeasti vaihtaa salia :o) Mieluummin siellä kauniita saman sukupuolen edustajia katselisi kuin savuisessa kuppilassa...
Misuliini kirjoitti:
Kerro nyt, ole kiltti, sen salin nimi... :o) Käyn 3-5 krt viikossa salilla, ja voisinpa aika nopeasti vaihtaa salia :o) Mieluummin siellä kauniita saman sukupuolen edustajia katselisi kuin savuisessa kuppilassa...
sentäs,kun arveluttaa mainostaa,en kehtaa nimee ilmottaa(tyhmä olin ku ei kuiteskaa munaa...).Kato jos siellä käy täällä tai tuolla lesbopalstalla olijoita,tarkotan lukijoita/kirjoittajia,niin tykkääkö ne hyvää...Jos ne mimmit niittaa mut syystä että ne ei enää viihdy siellä,kun ne tajuu että porukka lisääntyy kun meikä täällä "mainostanut niitä".Jos hoksaat mitä tarkotan?
Itsekkin vois alkaa tuntuu vainoharhaiselta jos aletaan tsiikaa turhan tiiviisti,luulisin että mutkin hoksataan sieltä...
Sorit,mut hei kuule jos oot stadista,niin annan vinkin,kun tuli mainittua.Se on iso tunnettu sali,aikasta keskellä kaupunkia.
Mut hei joka salilta löytyy silmäniloa...
- Bi- naisia
on pullollaan, mutta kun ei niitä katukuvasta erota:)
En viitsisi lähteä kokeilemaan onnea.
Noh..ehkä vaan hakailen naisten perään..heh:)se on ettei niitä/meitä erota.Tietty musta se tuntuu(tunnistaminen)helpolta siksi koska elinpiiriini kuuluu bissejä,ja bisseys ei ole mitenkään erikoista.Sanoisin että ainakin illanistujais jutut hieman poikkee hetskunaisten jutuista,ei aina mutta useimmiten,siis kuuntelemallakin voi bissen/lesbon erottaa...
Siis kyllä meikällekkin harhaosumia sattuu,mutta ei niistä mitään katastrofia ole syntynyt.Yleensä en lähesty naista,jonka suuntautumisesta en tiedä,siis iskuyritys mielessä.
Vaan ihan tutustuakseni tähän,ja yleensä mun bisseys tulee ilmi ihan "smalltalkkina",ja samaan rahaa tulee ilmi myös naisen mielipide asiasta ja noin.Ja kun bisseydestä ei tule keskustelun pääaihe,vaan se on niinku so what ja juttu kulkee luontevasti,ei oo yksikään nainen kiirehtinyt pois oli bi tai ei.
Siks helposti pystyn kehoittamaan tutustumaan rohkeesti ja avoimesti uusiin tyyppeihin,siitä se sit lähtee tai sit ei.
Tahtoo sanoa että mullakin on kyllä biystäviä,mutta rakkaus ei ole syttynyt kuin yhteen naiseen.Hakailen siis minäkin naisten perään tavallaan,onnea viitsin lähteä kokeilemaan,kun mitä sillä onnella tekee jos sitä ei käytä:)
Rohkeutta naiset!
- BisseN.
Olen kyl ihan bisse, mut en huoli varattuja naisia. Pelkän naisen tai pelkän miehen oletan joskus löytäväni. Parit ei kiinnosta "sekoiluun".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483