Niin, mä olen 10 vuotias tyttö ja tahtoisin tietää että tuleeko kuukautiset samasta reijästä kun virtsa.. :|) Nimittäin jos ei niin mun on syytä mennä lääkäriin.. kiitos jos joku viitsisi kertoa vastauksen mun typerään kysymykseen.. Kun ei muualla kehtaa asiasta puhua..
Oon vähä kujalla
Ulalla
4
3058
Vastaukset
- -Jane-
Virtsa tulee virtsaputken aukosta. Se on hyvin pieni, vain nuppineulan pään kokoinen reikä. Kuukautisveri puolestaan tulee emättimen aukosta, joka on huomattavasti edellistä suurempi ja sijaitsee "alempana". Rakennevika voi aiheuttaa sen, että virtsa tulee emättimestä ja silloin tulevat kyllä samasta aukosta, mutta normaalisti eivät.
- tatti
Ovat niin lähellä toisiaan että voi luulla pissaavansa emätimestä.
- Anonyymi
Siis ei kait pitäis mut mul tulee virtsaki emättimest
- Anonyymi
Todella erikoista, jos noin on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670