Äiti asui pienen tyttärensä kanssa Helsingissä. Äiti mietiskeli että Helsinki ei ole hyvä paikka nuoren neidon varttua, niimpä hän soitti siskolleen pohojoiseen ja tiedusteli voisiko hän ottaa tyttären sinne maaseudun rauhaan varttumaan. Asiat sovittiin ja sisko tuli noutamaan tyttären Helsingistä.
Vuosia kului ja tytär täytti 18-vuotta. Yhdessä Tädin kanssa he aina katselivat telkkaria ja Täti selitti sitä kautta tytölle mm. millainen on linja-auto. Tätiä alkoi kuitenkin mietityttämään ja käymään sääliksi tyttö-parka kun ei päässyt puuhastelemaan ikäistensä kanssa siihen ikään kuuluvia rientoja. Niimpä täti soitti äidille ja he sopivat että tyttö lähtisi takaisin Helsinkiin. Täti vei tytön linja-auto pysäkille ja evästi tätä: "muista sitten vaikka kuinka moni auto pysähtyisi tähän menet vain linja-auton kyytiin, tiedät kyllä millainen on linja-auto olen sen sinulle monta kertaa telkkarista näyttänyt". "Kyllä minä pärjään" vastasi tyttö tädille. Tyttö seisoskeli tienposkessa tovin ja viereen pysähtyi pikkubussi. Pikkubussista tuli ulos miehen pää ja kysyi minne tyttö oli matkalla. "Helsinkiin" vastasi tyttö. "Sehän sattui olemme juur tulossa kuvauskeikalta ja olemme menossa Helsinkiin myös, kelpaisko kyyti." Tyttö katsoi autoa ja totesi sen olevan linja-auto, rohkaisi mielensä ja astui bussiin. Tovin matkaa ajettuaan mies vetäsi housun vetskarin auki ja otti kalunsa esiin. "Tiedätkös mikä tämä on?" mies kysyi. Tyttö mietti hetken ja vastasi sitten "taidampa tietää" "no tiedätkös mitä sillä tehdään?" Tyttö mietti taas hetken ja vastasi "taidampa tietää" "No näytä sitten" mies sanoi. Tyttö otti kalusta kiinni ja sanoi "En tiedä onko tämä suora lähetys mutta, terveisiä mummolle Helsinkiin päin olen jo menossa....."
Suora lähetys...
Viivi26
1
3713
Vastaukset
- hahaaaaaaa
hyvä oli :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049