kuka tietää koristeveistosta

puutyöläinen

mistä voisi hankkia ja minkähän hintaisia olisi puun koristeveistossa tarvittavat "taltat"...vai minkä nimisiä ne kaiverrustyökalut on?

10

1861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuseppä

käyppä kysymässä rautiasta/k-raudasta
      niin eiköhän ne osaa neuvoa...

• nainen

Kysele iltakursseja työväenopistoissa ,saat opetuksen, työvälineet ja niiden hiontaohjeet edullisesti jos olet mies . Jos olet nainen ja koisteveistosta kiinnostunut ,unohda koko asia .

• puupää

mitenkäs ei nainen voisi harrastaa koristeveistoa, kun tämän hetken taitavin veistäjä taitaa olla Jennifer Rung.

• ex-KORISTEVEISTÄJÄ
        puupää kirjoitti:

mitenkäs ei nainen voisi harrastaa koristeveistoa, kun tämän hetken taitavin veistäjä taitaa olla Jennifer Rung.

Olisikohan KORISTEVEISTO ja kuvanveisto hieman eri asioita!

• Ukke
      • puutyöläinen

Siellä oli just semmoista asiaa mitä olen kaipaillut, KIITOS VINKISTÄ!

• Tonic One

Minäkin hurahdin kyseiseen harrastukseen vastottain. Kuuleman mukaan maksaa sellainen "aloittelijan lajitelma" parisen sataa... huh. Varma en tosin hinnoista ole. Mutta aion jostain löytää vehkeet kyllä. Ostanpahan sitten vaikka yksin kerrallaan, jos niikseen tulee. Ja uskoisin että alussa pärjäisin muutamalla kappaleella, näin harjoitusmielessä.
      Töissä puhuimme asiasta juuri tänään, selattiin kuvastoa jossa oli noita talttoja. Vaan kun perhana nuo sivustot on ruottinkieliset :D

www.slojd-detaljer.com

Lykkyä tykö, työn iloa ja luovuutta kaiverruksiin!
      -Mies 27v P-Karjalasta-

• veistäjän vaimo :)

Sljöd detaljer on ihan hyvä paikka hommata talttoja ja sivuista löytyy myös suomenkieliset versiot (pieniä lippuja rivissä sivun alaosassa) Itse ostin ukolleni viime jouluksi sieltä taltan ja tyytyväinen on ollut, vaikka yleensä tilaa talttansa Saksasta. Yksi hyvä paikka oli myös plektra trading, mutta se taisi - pahalainen- juuri lopettaa.

• Tonic One

Oho. Johan tuonne olikin vastauksia tullut. Kiitos omastakin puolestani. Hyvän vastalauseen muuten heitit tuolle "nainen ei voi veistää"-tyypille :D

• Anonyymi

Ammattitason veistorautoja on Dastra, Pfeil, Stubai ja Taylor. Itse käytän Dastraa, jota käytettiin paljolti myös Oiva Kentan opissa Jurvassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe