Tai palstan pitäjä, eikö teillä ole mitään keinoa poistaa tällaisia häiriköitä?
Pistäkää vaikka ennakko sensuuri kaikkiin kirjoituksiin.
Sekin on parempi kuin tällaiset typerät häiriköt jotka täällä tuovat jonkun pakkomielteen takia itseään esiin.
Pistetään vaikka pakollinen nimimerkin rekisteröityminen jotta näihin asiattomiin viesteihin saataisiin loppu.
Hyvä palstanne kärsii kyllä todellisen inflaation jos ette nopeasti tee jotain tällaisten typerien häiriköiden poistamiseksi.
Hei sheriffi
5
5335
Vastaukset
- Tuntematon
Nyt se SAA....... VALVOJA TEE JOTAIN TÄLLÄISILLE HÄIRIKÖILLE.
Muuten alan BOIKOTOIMAAN sivuanne ja luulen myös että moni muu tekee samoin.
VAI MITÄ MIELTÄ OLETTE?- Ei jaksa enää
Ei tämmöstä pelleilyä enää jaksa.
Käykää sivulla nimeltä Herkku.net siellä on myös hyviä novelleja ja tarinoita.
Jätetään nämä sivut noille häiriköille ja toimimattomalle ylläpidolle.
Siis kerran vielä http://www.herkku.net/ - Kiitos
Ei jaksa enää kirjoitti:
Ei tämmöstä pelleilyä enää jaksa.
Käykää sivulla nimeltä Herkku.net siellä on myös hyviä novelleja ja tarinoita.
Jätetään nämä sivut noille häiriköille ja toimimattomalle ylläpidolle.
Siis kerran vielä http://www.herkku.net/Kiitos Herkku.net osoittesta.
Hyvät sivut ovat.
- Nimetön
Ei täällä ylläpitoa ainakaan ole, ja satoja seriffejä valvoo suomi24 palstoilla hohhoijaaaaaa...
- ..................
Tai sitten ne lähettää niitä viestejä itte jotta pääsevät eroon tästäkin palstasta. Jäis tuplasti aikaa kahvitauoille. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984