Miksi ei kirjoiteta koskaan juoposta soskusta,joka naama pöhöttäen tekee huostaanottoja,tai sijari äidistä joka "sivistyneesti"juo joka ilta.
Miksi aina kirjoittaa ja verrata
3
294
Vastaukset
- tossu
Ei kirjoiteta jos sossua ei tavata virantoimituksessa humalassa. Toki hekin saavat juoda vapaa-ajallaan kuten sivistyneesti juova sijaisvanhempikin. Mitä sillä juomisella sitten tarkoitetaankin. Onko se lasi punaviiniä vaiko pullo koskenkorvaa?
Kyllä tavallinen vanhempikin voi juoda. Tarkoittaa paukkua silloin tällöin, edellytyksellä että lapsista pidetään huolta. Alkoholismiasteelle hän ei saa vajota. Lapset eivät enää silloin saa kunnollista hoitoa ja tulevat ehkä huostaanotetuiksi.- vaikenemisen laki
nuo sosiaalityöntekijöiden virheet erityiosesti lastensuojelussa ovat aikamoinen tabu...eihän nyt meidän työntekijä sellaista tee...
- kokemusta omaava
paljastuisi. Meillä on samantyyppistä kokemusta, sijaisäitillä jopa kotiviinit kävi keittiönurkassa ja viinipulloja olohuoneessa näytillä. Soskun ämmät taas juovat myös melko paljon, keskellä viikkoa lähdetään iltoja istuun baareihin yms. tunnen henk.koht yhden alan työntekijän. Myöskään näistä uskovaisita hihhuliperheistä vaietaan, niihin kyllä lapsia sijoitetaan ja lapsia sitten ruodataan heidän seuroihina ja jumalanpalveluksiin yms. mitään suojaa lapset ei saa, vaikka biologiset vanhemmat lain mukaan päättää lastensa uskonasioista, ei sijarit. Myös on näitä kristillisiä laitoksia joihin lapsia sijoitetaan, eipä vaan kysytä biovanhemmilta edelleenkään haluavatko he lapsistaan jotain hemmitin hihhuleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229