vanha mies kun yrittää käydä netillä asiassa hoitamassa on mahdollista että tapahtuu virheitä.nyt tapahtui virheitä. oma virh eoli kun en päässyt rakkaalle vangkilapalstalle. kiitos classico sinulla on oikeus mielipiteeseesi.minullakin on. väitteesi on valehtelua mutta seei haittaa.minä annan anteeksi sinulle syntisi.kiitos tekstin kopioijalle näin on hyvä olla. apuja tarvitaan hädän hetkellä. hätää ei nyt toistaiseksi taas ole. kiitän tästä tekniikkaa. kiitosta myöa adressista kirjoittaneele.minulla ei ehkä ole aikaa seriffiksi kun on työ. työ on minulle tärkeä.
minä olen voimaamiespampu ja täällä vangkila.classico antaa ymmärtää että minulla e ole rekattu nicki ja siksi on huono asia. poika sanoi että nicki on nimi. classicon juttu on vale. minun nimi on rekisteröity. sen vain on rekisteröinyt joku hörhö.
iloinen uutinen
7
572
Vastaukset
- fani....
totuus, se ei pala tulessakkaan. On muuten hieno ploki. Vihdoin me tiedämme mitä ne "kovikset" puuhaa linnassa
- nixon
on ollu ikävä ilman kirjoituksiasi.
- Proximo
Sinä kyllä voit suoralta kädeltä laittaa muiden viestejä valehtelun piikkiin mutta kaikkien pitäisi uskoa omat tarinasi tosiksi kuin vesi? Sinäkös se oletkin se jolta niitä syntejä saa anteeksi? Olet tehnyt omasta ammattikunnastasi ainakin minun silmissäni aikamoisen outoa porukkaa. Suosittelisin jo hakemaan jotain apua ongelmiisi.
- aputarpeinen
Proximo
Sinulla näyttää olevan tietotaito arvioida lääkärintarve. Mitä minun pitäisi kirjoittaa että voisit arvioida minun terveydentilani. Olen epävarma tulisiko minun hankkiutua lääkäriin. :(
Tiedosta kiitollinen - Proximo
aputarpeinen kirjoitti:
Proximo
Sinulla näyttää olevan tietotaito arvioida lääkärintarve. Mitä minun pitäisi kirjoittaa että voisit arvioida minun terveydentilani. Olen epävarma tulisiko minun hankkiutua lääkäriin. :(
Tiedosta kiitollinenMinulla ei ole tietotaitoa arvioda lääkärintarvetta muuten kuin maalaisjärjen avulla. Jos tuo aloitusviesti oli sinun ja jos olet varsinainen vmp, niin kyllä suosittelisin jonkinlaisen avun etsimistä. Mielessäni on vmp:n kohdalla ollut aina tasan kaksi vaihtoehtoa: Joko hän haluaa pelleillä näillä jutuillaan ja se on hänestä hauskaa tai sitten hänellä on juurikin jonkinlaisia ongelmia joihin voisi olla jonkinlainen helppi tarpeen. Tässä pitää kai alkaa olemaan vähän huolissaan että millaisia yksilöitä siellä vankiloissa töissä oikein onkaan.
Voi kuule, jos olet epävarma pitäisikö hankkiutua lääkäriin niin etsi vaikka joltain netin lääkäripalstalta tietoa oireisiisi tai soita vaikka terveuskeskukseen ja kerro mikä vaivaa niin ehkä he osaavat sitten arvioida. - aputarpeinen
Proximo kirjoitti:
Minulla ei ole tietotaitoa arvioda lääkärintarvetta muuten kuin maalaisjärjen avulla. Jos tuo aloitusviesti oli sinun ja jos olet varsinainen vmp, niin kyllä suosittelisin jonkinlaisen avun etsimistä. Mielessäni on vmp:n kohdalla ollut aina tasan kaksi vaihtoehtoa: Joko hän haluaa pelleillä näillä jutuillaan ja se on hänestä hauskaa tai sitten hänellä on juurikin jonkinlaisia ongelmia joihin voisi olla jonkinlainen helppi tarpeen. Tässä pitää kai alkaa olemaan vähän huolissaan että millaisia yksilöitä siellä vankiloissa töissä oikein onkaan.
Voi kuule, jos olet epävarma pitäisikö hankkiutua lääkäriin niin etsi vaikka joltain netin lääkäripalstalta tietoa oireisiisi tai soita vaikka terveuskeskukseen ja kerro mikä vaivaa niin ehkä he osaavat sitten arvioida.Löysinkin netistä testin joka osoitti että ainoa mikä minussa on vialla on tavallista korkeampi älykkyys. Eikä siihen ole lääkettä.
Tattis
- Pampun fani
Hyvä voimamiespamppu. Fantatista, että palasit takaisin virkistämään harmaata arkeamme! Anna vaan taas tulla tegkstejäsi niin rangkimman jälkeen.
Olet näiden palstojen väriläiskä! Lisäksi kirjoituksesi osoittava suurta viisautta ja syvää inhimillisyyttä. Kiitokset Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754