JAG-ajopuvut

kokemuksia?

tuolla aiemmin oli kehuttu Jag ajopukuja, samoin Sweepiä.. Onko lisää kokemuksia em. puvuista, erityisesti jagista?

7

1758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukukuku

KUKA MYY JAGia

• Oulussa

ainakin

• Nimetön

hinta laatusuhde hyvä , olen tyytyväinen pukuun

• Heikki A:

Tossa joku kyseli kokemuksia noista Jagin ajopuvuista ja kyllä ainaski meikeläinen on ollunna tosi tyytyväinen kun olen pari vuotta ajellut oli keli ku keli! tarkenee hyvin sen heidän erikoisen vuoren ansiosta ja pintakankaan värit on säilymeet tosi hyvin. ei ole punainenkaan haalistunut. puku on niin mahtavan hyvä päällä että enpä ole ainakaan itse törmännyt vastaavaan, sehän tietenkin riippuu vartalon mallista ja koon sopivuudesta. Myös kaikki ne kaverit joille olen suositellut ja jotka on hankkineet ovat olleet tosi tyytyväisiä ja niitten hinta näyttää vaan laskeneen , itse maksoin 289€ ja nyt näky olevan 270€ tarjous koko puvusta , no hyvä että kilpailu pelaa! ainut ongelma on hiukka saatavuus, itte olen Tampereelta ja ostin puvun Hesan messuilta 2004
      ja tämä myyjä on Oulussa, mutta posti kuljettaa
      ja siltä osin koot ovat sattuneet yllättävän hyvin kohilleen. tsekatkaas www.hoverfin.com

• jarkke

Ostin tollaisen Jagin puvun nyt keväällä ja jo toisella ajokerralla auto kääntyi eteen ja tämä poika lähti pyörän selästä kuin raketti ja ei se lento mutta laskeutuminen ja asfaltilla rullaaminen tuntui kyllä aika pelottavalta näin jälkikäteenkin ajateltuna! no onneksi myyjän kehut tuplasaumoista ja kankaan kestävyydestä piti paikkansa ja nahka säilyi koskemattomana.
      Tuloksena oli yksi lievä luunmurtuma ja haavoja naamassa kun vanhan AGV:n visiiri meni sälöiksi,
      mutta lääkärin mukaan pääsin vähällä kun ei tullut ihoon kitkan aiheuttamia "palovammoja", sen lisäksi että ne paranevat huonosti ne jättää myös tosi rumat arvet! Ihmettelenkin kuinka usein siellä tarakalla onkin perheen rouva siinä tavallisessa tuulitakissaan kun ei raaskita ostaa kunnon varusteita! Itse ainakin panin tilaukseen samanlaisen Jagin puvun kuin oli se entinen!

• Susnaman

Onko takki ja housut vetoketjulla kiinni toisissaan vai millai?

• Anonyymi

Jag on hyvä puku. Mulla menny pieneksi vattan kohalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      1002
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      902
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      827
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      87
      791
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      790
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      689
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      46
      687
    Aihe