Tänään on mulla valituspäivä,tekee mieli valittaa miten rasittaviin asioihin törmää tän tuolin kanssa...
Sosiaalitoimisto suosittelee käyttämään julkisia,jos se on mahdollista,toki käytän aina kun se passaa.
Mutta,ne matalalattiabussien luiskat,voi ei!
Kuljettajia vituttaa kun tulee lisää hommaa,joutuu ihan takapuolensa penkiltä nostamaan,siirtymään keskiovelle ja liattava kätensä luiskan avatessaan.
Kyllä varmaan harmittaa,ja se näkyy!
Pari kertaa kuski ei ole jättänyt mua haluamalleni pysäkille,on myös kehotettu käyttämään palvelulinjaa eikä tavallista bussia.
Olemme epätoivottuja julkisissa,joskus kuskit on suorastaan vihasia,ovat "matkusta jos itse pystyt"asenteella.(Poikkeuksiakin on)
Asiasta toiseen.
Tänään ärsyttää myös nuo kauppojen varashälyttimet jotka laukeavat pyörätuolin takia.
En tiedä mitä metallia tuolissa on joka sen laukaisee,mutta kaikkien tuolieni kanssa(manuaaleja)näin on käynyt.
Rasittavaa kun hälytys laukeaa,joutuu kääntämään laukkunsa vartijan tutkittavaksi,tai jo se kun muut asiakkaat luulevat myymälävarkaaksi,noloa!
Mulle tuota tapahtuu aika usein,sanotaanko noin 50%kerroista kun käyn vaatekaupoissa ym.
Tässä tuli valitusta kerrakseen,joskus vaan on hyvä saada purkaa asioita,jotkut teistä varmaankin tunnistavat tällaisetkin tapaukset...
Valituspäivä
9
770
Vastaukset
maanantai olisi hyvä päivä:) Vikahan on järjestelmässä, ei sinussa.
- Juulia
Kyllä mä niille kuskeille hymyilen,jos sitä tarkotit?
Mutta eihän noille jutuille oikein mitään voi,vai määrättäiskö bussikuskeille Prosac pakolliseksi aamupalaksi ;) ?
Valitusvirsiä on välillä terveellistä päästää,kunhan siitä ei tee elämäntehtävää,se olisi tosi valitettavaa jos näin kävisi,eikö vaan!?
:)
- Toivossa_Eläjä
Itse olen pääkaupunkiseudulla vain kerran yrittänyt käyttää matalalattiabussia. Kuski ei tiennyt systeemeistä mitään ja reissu jäi siihen. Ymmärsin itse kyllä mitä olisi pitänyt tehdä mutta en osannut selittää sitä somaliaksi ;-). Onneksi taksitolppa oli lähellä.
Minunkin tuolini laukaisee hälyttimiä. Ilmeisesti minä olen niin pelottava ja rikolliseksi kykenemättömän näköinen ettei minulle ole kuitenkaan koskaan tehty mitään tarkastusta vastaavassa tilanteessa, joten sinun kannaltasi tuossa on jotain positiivistakin ;-).- Orvokkisilmä
Ei ole täällä maalla matalalattiabusseja niin ei tarvitse yrittääkkän. Eivät ole päättäjät, kylänmiehet kiinnostuneet tekemään luiskia. Ei kunnantalolla ole ei nuorisoseurantaloilla eipä paljon muuallakaan ja yleensä jos on niin sellaisia jyrkkiä väliaikaisratkaisuja - no kapakkaan ja kirkkoon pääsee....
- Juulia
Orvokkisilmä kirjoitti:
Ei ole täällä maalla matalalattiabusseja niin ei tarvitse yrittääkkän. Eivät ole päättäjät, kylänmiehet kiinnostuneet tekemään luiskia. Ei kunnantalolla ole ei nuorisoseurantaloilla eipä paljon muuallakaan ja yleensä jos on niin sellaisia jyrkkiä väliaikaisratkaisuja - no kapakkaan ja kirkkoon pääsee....
Kyllä se vaan mun mielestä on niin,että Helsinki on liikuntaesteiselle SSuomessa paras asuinpaikka.
Muutin itse tänne pienemmästä kaupungista ja elämänlaatu koheni valtavasti,samoin olen kuullut käyneen monelle muullekin.
Isossa kaupungeissa ei niin tuijotella ja liikkuminen
sentään mahdollista.
Muuta ihmeessä pois maalta! - Orvokkisilmä
Juulia kirjoitti:
Kyllä se vaan mun mielestä on niin,että Helsinki on liikuntaesteiselle SSuomessa paras asuinpaikka.
Muutin itse tänne pienemmästä kaupungista ja elämänlaatu koheni valtavasti,samoin olen kuullut käyneen monelle muullekin.
Isossa kaupungeissa ei niin tuijotella ja liikkuminen
sentään mahdollista.
Muuta ihmeessä pois maalta!Väärin on, mutta on täällä puolensakin. Ja kukas näitä esteettömyys/vammaisasioita ajaa täällä maalla uusille vammaisille, jos kaikki vammaiset muuttaa pois? On tätä elämäntehtävää....
- Juulia
Orvokkisilmä kirjoitti:
Väärin on, mutta on täällä puolensakin. Ja kukas näitä esteettömyys/vammaisasioita ajaa täällä maalla uusille vammaisille, jos kaikki vammaiset muuttaa pois? On tätä elämäntehtävää....
Onhan se niinkin,minä pienessä kylässä syntyneenä vain odotin,että kasvaisin ja pääsisin muuttamaan helkkariin sieltä maalta.
Nuoruus jää kyllä liikuntaesteisellä tosi rajoittuneeksi maaseudulla (vain mun mielipiteeni).
Mutta hyvä että joku siellä maallakin viihtyy.
Joo noi asiat on mua mietityttänyt kans täs päivänä muutamana.tänään törmäsin taas siihen vähemmän herttaiseen bussikuski tyyppiin kun kävin keskustassa.Ja mulla se varashälytin huutaa kans mennen tullen ja palatessa ja oon ruvennu jo pelkään kauppoihin menoa kun aina saa selitellä ja kääntää kassin nurin.Ja varsinkin kun on paha paniikki häiriö niin toi jatkuva piippaaminen viel pahentaa niit oireitakin.
- butt-head1
mitä vittua te valitatte!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376