Pyöriikö "kevyemmin" linukassa ku toosassa?????
wolfenstein
3
278
Vastaukset
- ja tässäpä linkkiä
- Pärsereikä
Niin mitähän Wolfensteinia tarkoitat? Jos puhutaan ET:stä niin sanoisin ettei eroa keveydessä tai raskaudessa ole havaittavissa ainakaan mun koneella, tosin ET on melko kevyt peli omalle koneelleni, vanhemmista rukeista en tiä..
Semmoinen ero niissä on että kun mulla on vähän toispuoleinen laitepalomuuri (eli sisään tuleva liikenne blokataan mutta ulos menevä on forward) niin siitä joutuu sitten antamaan erikseen portteja ET:lle, langaton tukiasemakin nököttää vielä siinä välissä DHCP:nä. Ja XP:n ET:ssä saa viestihistorian tästä näppylästä "§" mutta linukassa se ei toimi. Muuten ei paljon eroa huomaa. Tällä hetkellä olen linuxissa ja kirjautunut tililleni kaksi kertaa, toisessa istunnossa juuri pyörii ET, tässä istunnossa päkätän täällä firefoxissa. ET kaappaa näppiksen lukuunottamatta Ctrl Alt Fn ja BackSpace näppylöitä (ainakin, karkeasti)- Pärsereikä
Niin se palomuuriero on se että XP:ssä homma toimii suoraan ilman porttien säätämistä mutta Linuksissa ei vaan portit pitää sallia erikseen tai varsinainen peli ei onnistu, peli kyllä ottaa yhteyden ja näkee pelipalvelimet mutta muu yhteys ei toimi vaan porteissa 27950-27970 ainakin pitää sallia liikenne. XP:ssä siis ei tarvi säätää mitään vaan peli toimii suoraan. Olen yrittänyt pähkiä mistä se johtuu ja kyse lienee Windowsin huonommasta turvallisuudesta?
Koska mulla on palomuuri ADSL-modeemissa (DHCP) ja sitten on WLAN-tukiasema (DHCP) niin olisiko niin että kun NetBios ja muut MS:n lähiverkkopalvelut on käynnissä niin on niin heikko viritys että peli onnistuu XP:ssä aivan liian helposti??? eli se tulis jotenkin sen kautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025