valitjat

happikuski

kun te jokku kuskit valitatte palkasta sun muusta asiasta miksi teettä sitä hommaa ei tää homma oo raposaa mut kaikella on kutsumus

7

1586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuskeista

on joten me marisijatkin mennään joukon mukana niiiiiinnnnnn......

• osaamme?

Pitäisikö sitten lähteä raksalle timpuriksi taloja rakentamaan vaiko pankkiin sijoitusneuvojaksi vaiko ruveta IT-konsultiksi vaiko mitä pitäisi ruveta?

Kyllähän asia on niin, että suurin osa meistä ei muuta osaa tehdä, joten vaihtoehdot ovat vähissä...

• Meikä
        osaamme? kirjoitti:

Pitäisikö sitten lähteä raksalle timpuriksi taloja rakentamaan vaiko pankkiin sijoitusneuvojaksi vaiko ruveta IT-konsultiksi vaiko mitä pitäisi ruveta?

Kyllähän asia on niin, että suurin osa meistä ei muuta osaa tehdä, joten vaihtoehdot ovat vähissä...

IT alalle tule, täällä ei ole muutakuin YT neuvotteluja, Kiinailmiötä ja teillekkin tuttuja mahdottomia aikatauluja...

Palkka on kyllä ok.

• en ainakan
        osaamme? kirjoitti:

Mistään hinnasta lähtisi IT alalle. Kyllähän se nyt alkais äkkiä vituttaan jos työkavereina on pelkkiä tosielämästä vierautuneita kädettömiä. Kyllä saa palkka aikatavalla huonontua että autohommat lopetan on tämä vaan niin hieno ala

• KVH
        en ainakan kirjoitti:

Mistään hinnasta lähtisi IT alalle. Kyllähän se nyt alkais äkkiä vituttaan jos työkavereina on pelkkiä tosielämästä vierautuneita kädettömiä. Kyllä saa palkka aikatavalla huonontua että autohommat lopetan on tämä vaan niin hieno ala

Ja tällä kuljetusalalla ovat kaikki hermorauniot. Niin terminaaleissa, liikkeissä kuin ratin takanakin.

Vaikka itse yrität keskustella kuinka iloisesti ja asiallisesti tahansa niin takaisin saat yleensä murjotusta tai vittuilua. Työkaveritkin ovat niin kellon kanssa naimisissa että mahtaa niiden emännät olla jo mustasukkaisia :D

Itse en stressiä ala ottamaan. Kokeilen vielä muutaman kerran vaihtaa firmaa ja kuljetusalaa ja ellei yhtään ihmismäisempää kohtelua ala tulla vastaan siirryn takaisin insinöörin hommiin.

Harmi sinänsä. Itse työ on mielestäni mukavaa, ja sen puolesta alalle voisinkin jäädä. Vituttaa vain kuunnella nelikymppisenä inssinä vittuilua apukoulun käyneiltä palikoilta jotka eivät ole muuta kuin asuneet paskaisessa terminaalissa ikänsä tai hiukan ajaneet isoa autoa.

No, hiukan ehkä meni yli. Onhan "meissä" kuskeissa fiksujakin tyyppejä. Ja kouluja käyneitäkin löytyy. Harmi vain että ne fiksut tuntuvat olevan vähemmistönä...

• Iceman
        osaamme? kirjoitti:

Onkoo itsetunto todella noin alhaalla ?
        Tällä alalla selviytyäkseen täytyy todella olla monen alan osaaja pitääkseen kaluston yms. seikat kunnossa vuosien ajan ja tietojen päivityksestäkin täytyy huolehtia.
        Timpurin taitojakin elementin asennuksista peltikaton lyöntiin ADR-, työturvalisuus-,nosturi-(hiab) ja hygienia(passi)kortteja,
        reaaliaikaisen seurannan lisääntyessä ja laskutuksen nopeuttamiseksi, kuurmavarauksista saakka täytyy omata melkoinen tietokoneosaaminen.
        Kohtuulliset asentajan ominaisuudet itse auton huoltoihin ja lämmösäätelykoneiden korjaukset jne.
        Irtoperähommat erikseen toisen kaluston vedossa,
        toisaalta niin makaa, kuin petaa, jos ei halua kehittää itseään, niinpä.

• Oli oikein
        Iceman kirjoitti:

Onkoo itsetunto todella noin alhaalla ?
        Tällä alalla selviytyäkseen täytyy todella olla monen alan osaaja pitääkseen kaluston yms. seikat kunnossa vuosien ajan ja tietojen päivityksestäkin täytyy huolehtia.
        Timpurin taitojakin elementin asennuksista peltikaton lyöntiin ADR-, työturvalisuus-,nosturi-(hiab) ja hygienia(passi)kortteja,
        reaaliaikaisen seurannan lisääntyessä ja laskutuksen nopeuttamiseksi, kuurmavarauksista saakka täytyy omata melkoinen tietokoneosaaminen.
        Kohtuulliset asentajan ominaisuudet itse auton huoltoihin ja lämmösäätelykoneiden korjaukset jne.
        Irtoperähommat erikseen toisen kaluston vedossa,
        toisaalta niin makaa, kuin petaa, jos ei halua kehittää itseään, niinpä.

Tuo KVH:n vuodattelu, itse olen alalla ollut 30 vuotta ja alkaa jo vituttamaan tuo iänikuinen märmätys ja naamojen norsunvitulla oleminen. Kyllä se jo tiedetään ettei tämä aina niin herkkua ole ja rassaavaakin on toisinaan, mutta vittuako sitä sille työkaverillenne kostatte, paskahousut, ei luulisi aikamieheltä olevan kovinkaan suuri saavutus, edes alkeellinen käytöstapojen hallinta. Mutta rehellisesti sanoen, onneksi ei voida kuitenkaan yleistää liiaksi tätäkään, koska tuo märmättäjä sakki on sentään vain pienempi osa meistä, mutta jo muutama saattaa pilata muidenkin päivän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe