jaahas sarja on päättynyt. noh mitäs mieltä olitte. mielestäni oli loistava. loppu oli todella surullinen mutta toisaalta myös onneliinen. laittakaapas kommenttia.
les bijoux
5
290
Vastaukset
- jokuvaan
se oli aika surkea.
- tollo!!!!
eli tahtoo vain sanoa, ettet tajunnut yhtään mitään!!! Baka!!!
tiesin jo ensimmäisestä kirjasta millainen sarja tulisi olemaan, enkä todellakaan joutunut pettymään!
huippu manhwa. - jokuvaan
tollo!!!! kirjoitti:
eli tahtoo vain sanoa, ettet tajunnut yhtään mitään!!! Baka!!!
tiesin jo ensimmäisestä kirjasta millainen sarja tulisi olemaan, enkä todellakaan joutunut pettymään!
huippu manhwa.Jotkut eivät aina pidä kaikista sarjoista, vaikka tajuavaisivatkin ne! Minä en pitänyt Les bijouxista, koska se oli tyhmästi ja rumasti piirretty ja siinä oli huono ja tyhmä juoni.
Tuo on sitten oma mielipiteeni!!!!!! - ===
jokuvaan kirjoitti:
Jotkut eivät aina pidä kaikista sarjoista, vaikka tajuavaisivatkin ne! Minä en pitänyt Les bijouxista, koska se oli tyhmästi ja rumasti piirretty ja siinä oli huono ja tyhmä juoni.
Tuo on sitten oma mielipiteeni!!!!!!Kyllä jokaisella on mielipiteen ilmaisu sallittua. Ei pidä kenenkään pahastua, jos jokin sarja ei ole toisen mieleen.
- diamond fani
=== kirjoitti:
Kyllä jokaisella on mielipiteen ilmaisu sallittua. Ei pidä kenenkään pahastua, jos jokin sarja ei ole toisen mieleen.
joo kaikilla saa olla oma mielipide eikä niistä kannata riidellä. Mä tykkäsin tosi paljon tosta sarjasta mut ehkä se johtu siitä että mulla on yks poika kaverina joka on ihan samanlainen kun toi Diamond...sitäkin on pahasti satutettu kun se oli pieni :( Se on oikeesti tosi ihana ja herkkä mut koulussa se on aika ilkee muita kohtaan... Mä itkin sen viimesen osan lopussa :,(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318