thaimaalaiset miehet

miten on....?

Kävin ekaa kertaa Thaimaassa ja ensivaikutelma oli positiivinen. Aina puhutaan suomalaisista miehistä ja thainaisista, mutta onko kellään naisella kokemusta thaimiehestä? Jäi vaivaamaan yksi thaiboxing-mies...Oon kuullut, et thaimiehillä olis aika pieni pili...;o)? Yleistystä, I know...

23

6383

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mm10

      Ei kelpaa thai-mies ainakaan minulle. Jos maailmassa ei olisi muita kuin thai-miehiä, niin olisin varmaan mieluiten ilman miestä. Että sen verran thaikku-äijät kiinnostaa.

    • kokeillut

      Sittenhän tietäisit pili-asiat, jos ne sinulle niin tärkeitä ovat.

      • pili-pili

        Totta hemmetissä piliasiat ovat naisille kuin naisille tärkeitä!


    • taudinpesät

      Moni thaimaalainen mies on homo tai bi.
      Siellä on klubeja, jotka on tarkoitettu homoille turistmiehille. Nämä samat heput jyystää mielellään myös muijia ja taudit vaan leviää...

      • oikein homoklubeja

        "Siellä on klubeja, jotka on tarkoitettu homoille turistmiehille."

        Missä ei olisi?

        Juntti..


      • ei kaikkialla
        oikein homoklubeja kirjoitti:

        "Siellä on klubeja, jotka on tarkoitettu homoille turistmiehille."

        Missä ei olisi?

        Juntti..

        Vaikka missä - ei homous tai prostituutio yleensä ole aivan terveiden ihmisten hommaa! Hyvä vaan, jos mahdollisimman moni seksituristi saisi AIDSin.
        Tietysti, jos ei muuten saa, niin rahalla kehitysmaissa! Enpä kehtais edes kehuskella moisilla kokemuksilla

        Urpo...


      • No ei voi sanoa että olisi...
        ei kaikkialla kirjoitti:

        Vaikka missä - ei homous tai prostituutio yleensä ole aivan terveiden ihmisten hommaa! Hyvä vaan, jos mahdollisimman moni seksituristi saisi AIDSin.
        Tietysti, jos ei muuten saa, niin rahalla kehitysmaissa! Enpä kehtais edes kehuskella moisilla kokemuksilla

        Urpo...

        ..sinänsä kokemusta, kun hetero olen,mutta en ole myöskään sokea.

        Käy joskus keski-kesällä Helsingin keskustassa iltaisin, niin luulisi kokemattomimmankin heinähatun huomaavan mikä on pohjolan homopääkaupunki nykyään. Ei tarvitse moralisoida Thaimaata, kun samat asiat löytyvät kotoakin...


      • sentään
        No ei voi sanoa että olisi... kirjoitti:

        ..sinänsä kokemusta, kun hetero olen,mutta en ole myöskään sokea.

        Käy joskus keski-kesällä Helsingin keskustassa iltaisin, niin luulisi kokemattomimmankin heinähatun huomaavan mikä on pohjolan homopääkaupunki nykyään. Ei tarvitse moralisoida Thaimaata, kun samat asiat löytyvät kotoakin...

        No entä sitten...ahdistaako tai ahdistelevatko ne homot sinua jotenkin...
        Moni varmaan asuu sinun lisäksesi Helsingissä tai ainakin käy siellä.
        voi urpojen urpo...


      • tietää, mistä puhut
        No ei voi sanoa että olisi... kirjoitti:

        ..sinänsä kokemusta, kun hetero olen,mutta en ole myöskään sokea.

        Käy joskus keski-kesällä Helsingin keskustassa iltaisin, niin luulisi kokemattomimmankin heinähatun huomaavan mikä on pohjolan homopääkaupunki nykyään. Ei tarvitse moralisoida Thaimaata, kun samat asiat löytyvät kotoakin...

        Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina, kun on kahvilassa nähnyt jonkun juovan teetä pikkusormi ojossa ;-).
        kyllä ne thaimaan hieromalaitoset ja gayklubit, jossa rahalla saa vaikka mitä on vähän eri asia...Suomessa se touhu olisi jo rikollistakin.
        Ne samat äijät, mitkä rahasta viihdyttää suomalaishomoja viihdyttää kyllä naisiakin rahasta.


      • Kuulehan working class hero
        tietää, mistä puhut kirjoitti:

        Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina, kun on kahvilassa nähnyt jonkun juovan teetä pikkusormi ojossa ;-).
        kyllä ne thaimaan hieromalaitoset ja gayklubit, jossa rahalla saa vaikka mitä on vähän eri asia...Suomessa se touhu olisi jo rikollistakin.
        Ne samat äijät, mitkä rahasta viihdyttää suomalaishomoja viihdyttää kyllä naisiakin rahasta.

        "Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina"

        Jos arvon juntilla ei olisi kaikki koulut jääneet kesken hän osaisi lukea. Kirjoitin "Pohjolan homopääkaupunki..."EIkä se ole minun keksintöni...


      • naurattaa
        Kuulehan working class hero kirjoitti:

        "Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina"

        Jos arvon juntilla ei olisi kaikki koulut jääneet kesken hän osaisi lukea. Kirjoitin "Pohjolan homopääkaupunki..."EIkä se ole minun keksintöni...

        Olihan taas älykäs kommentti. Eipä taida äly paljon päätä painaa kummallakaan.
        Sinä olet kovin viisas, jos tällaisen paskakeskustelun - ja palstan perusteella voit teitää, kenellä on koulut jäänyt kesken jä kenellä ei ;-)
        Tsiisös mitä pöllöjä - ootteko käyneet koskaan edes Tallinnaa pidemmällä?


      • iloinen kulkija

        tämä oli hassu toteamus


      • ...
        tietää, mistä puhut kirjoitti:

        Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina, kun on kahvilassa nähnyt jonkun juovan teetä pikkusormi ojossa ;-).
        kyllä ne thaimaan hieromalaitoset ja gayklubit, jossa rahalla saa vaikka mitä on vähän eri asia...Suomessa se touhu olisi jo rikollistakin.
        Ne samat äijät, mitkä rahasta viihdyttää suomalaishomoja viihdyttää kyllä naisiakin rahasta.

        Oli taannoin mainuttu että Helsinkin mainostaa itseään näyttävästi homoturisteille... Eli "Pohjolan homopääkaupunki"-titteli ei ole tuulesta temmattu..


        "kyllä ne thaimaan hieromalaitoset ja gayklubit, jossa rahalla saa vaikka mitä on vähän eri asia...Suomessa se touhu olisi jo rikollistakin."

        Vaikutat tietäväsi paljon aiheesta, onko sinulla paljonkin kokemuksia näistä paikoista?


    • o_o..

      Juu, itseasiassa kyselin tätä samaa aikaisemmin tällä palstalla. Itsekin tutustuin thaimaassa ollessani erittäin mukavaan mieheen, jonka kanssa on tullut pidettyä yhteyksiä vieläkin. Mielestäni thaimiehet ovat kovin ystävällisiä eivätkä niin "limaisia" kuin esimerkiksi miehet välimerellä tai muslimimaissa.
      Tuohon pilin kokoon en osaa vastata, koska tautikammoisena päätin olla sekaantumatta thaimiehiin. :D :D Miesseuraa thaimaasta tosin olisi saanut vaikka kymmenen metrin välein:D:D mutta mahtavia ihmisiä mun mielestä ja meinaan tavata tän thaimiehen viel uudestaa kunhan ens talvena taas thaimaan maisemiin eksyn. :D

      • vastauksestasi

        Ainut asiallinen...juu, taudin pelko se oli mullakin syynä ja tottakai olis ollut kiva vähän keskustellakin, mutta, kun ei se kielitaito ollut päätä huimaava, itse en osaa thaita, eikä tää mies englantia...;o), jotenkin vaan se välitön hymy ja tietynlainen ujous sytytti...mutta se siitä. Takaisin meen kyl ihan saletisti! Ihana maa.


    • Normaali heppi

      Ainakin siellä myytävät kondoomit ovat ainakin totuttuja pari numeroa pienemmät. eiköhän tuo korreloi pilin kokoonkin?

    • sportN

      ihan komeita näyttivät jotkut olevan....=)
      olen krabilla käynyt.....mutta en läheistä tuttavuutta tehnyt......

    • Thaimiehet <3

      Ei pidä paikkaansa, en tosin voi yleistää. Ei nyt mikään hillitön, mut olen tyytyväinen :) Kaikin puolin :) Kohta sinne uudestaan ja mahdollisesti kesällä kaveri tänne :P

      • rokkimimmi

        Kohta minäkin menen sinne ja ajattelin kans pyytää miehen tänne suomeen kesällä.
        Oletko ottanut selvää niistä kutsu ym.-asioista?olis kiva kuulla lisää:))))

        Mä en ole hankkinu niitä vertailukohteita muuta, kuin mitä kaverin kans olen jutellut, ni normikokoa tuntuu olevan:))


    • hgfhgfh

      Pienipilisellä thaimiehellä on pieni vehje.

      Pienimunaisella turkkilaisella on pieni kalu!!!

      • Auta armias

        Ja sinulla pienet aivot - vai onko muuta kuin tikapuuhermosto? Niinkuin kastemadoilla.


      • on yleistämistä

        Mulkku on kiinni geeneistä, mutta ne kookkaat hölskyvät pussit inhottaa jalkojen välissä ja kun ne osuu häpyyn, meinaa mennä orkut samantien.


      • ei se koko

        Vaan miten sitä lilliputtia käytetään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2429
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      180
      1557
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1113
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe