Kävin ekaa kertaa Thaimaassa ja ensivaikutelma oli positiivinen. Aina puhutaan suomalaisista miehistä ja thainaisista, mutta onko kellään naisella kokemusta thaimiehestä? Jäi vaivaamaan yksi thaiboxing-mies...Oon kuullut, et thaimiehillä olis aika pieni pili...;o)? Yleistystä, I know...
thaimaalaiset miehet
23
6412
Vastaukset
- mm10
Ei kelpaa thai-mies ainakaan minulle. Jos maailmassa ei olisi muita kuin thai-miehiä, niin olisin varmaan mieluiten ilman miestä. Että sen verran thaikku-äijät kiinnostaa.
- kokeillut
Sittenhän tietäisit pili-asiat, jos ne sinulle niin tärkeitä ovat.
- pili-pili
Totta hemmetissä piliasiat ovat naisille kuin naisille tärkeitä!
- taudinpesät
Moni thaimaalainen mies on homo tai bi.
Siellä on klubeja, jotka on tarkoitettu homoille turistmiehille. Nämä samat heput jyystää mielellään myös muijia ja taudit vaan leviää...- oikein homoklubeja
"Siellä on klubeja, jotka on tarkoitettu homoille turistmiehille."
Missä ei olisi?
Juntti.. - ei kaikkialla
oikein homoklubeja kirjoitti:
"Siellä on klubeja, jotka on tarkoitettu homoille turistmiehille."
Missä ei olisi?
Juntti..Vaikka missä - ei homous tai prostituutio yleensä ole aivan terveiden ihmisten hommaa! Hyvä vaan, jos mahdollisimman moni seksituristi saisi AIDSin.
Tietysti, jos ei muuten saa, niin rahalla kehitysmaissa! Enpä kehtais edes kehuskella moisilla kokemuksilla
Urpo... - No ei voi sanoa että olisi...
ei kaikkialla kirjoitti:
Vaikka missä - ei homous tai prostituutio yleensä ole aivan terveiden ihmisten hommaa! Hyvä vaan, jos mahdollisimman moni seksituristi saisi AIDSin.
Tietysti, jos ei muuten saa, niin rahalla kehitysmaissa! Enpä kehtais edes kehuskella moisilla kokemuksilla
Urpo.....sinänsä kokemusta, kun hetero olen,mutta en ole myöskään sokea.
Käy joskus keski-kesällä Helsingin keskustassa iltaisin, niin luulisi kokemattomimmankin heinähatun huomaavan mikä on pohjolan homopääkaupunki nykyään. Ei tarvitse moralisoida Thaimaata, kun samat asiat löytyvät kotoakin... - sentään
No ei voi sanoa että olisi... kirjoitti:
..sinänsä kokemusta, kun hetero olen,mutta en ole myöskään sokea.
Käy joskus keski-kesällä Helsingin keskustassa iltaisin, niin luulisi kokemattomimmankin heinähatun huomaavan mikä on pohjolan homopääkaupunki nykyään. Ei tarvitse moralisoida Thaimaata, kun samat asiat löytyvät kotoakin...No entä sitten...ahdistaako tai ahdistelevatko ne homot sinua jotenkin...
Moni varmaan asuu sinun lisäksesi Helsingissä tai ainakin käy siellä.
voi urpojen urpo... - tietää, mistä puhut
No ei voi sanoa että olisi... kirjoitti:
..sinänsä kokemusta, kun hetero olen,mutta en ole myöskään sokea.
Käy joskus keski-kesällä Helsingin keskustassa iltaisin, niin luulisi kokemattomimmankin heinähatun huomaavan mikä on pohjolan homopääkaupunki nykyään. Ei tarvitse moralisoida Thaimaata, kun samat asiat löytyvät kotoakin...Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina, kun on kahvilassa nähnyt jonkun juovan teetä pikkusormi ojossa ;-).
kyllä ne thaimaan hieromalaitoset ja gayklubit, jossa rahalla saa vaikka mitä on vähän eri asia...Suomessa se touhu olisi jo rikollistakin.
Ne samat äijät, mitkä rahasta viihdyttää suomalaishomoja viihdyttää kyllä naisiakin rahasta. - Kuulehan working class hero
tietää, mistä puhut kirjoitti:
Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina, kun on kahvilassa nähnyt jonkun juovan teetä pikkusormi ojossa ;-).
kyllä ne thaimaan hieromalaitoset ja gayklubit, jossa rahalla saa vaikka mitä on vähän eri asia...Suomessa se touhu olisi jo rikollistakin.
Ne samat äijät, mitkä rahasta viihdyttää suomalaishomoja viihdyttää kyllä naisiakin rahasta."Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina"
Jos arvon juntilla ei olisi kaikki koulut jääneet kesken hän osaisi lukea. Kirjoitin "Pohjolan homopääkaupunki..."EIkä se ole minun keksintöni... - naurattaa
Kuulehan working class hero kirjoitti:
"Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina"
Jos arvon juntilla ei olisi kaikki koulut jääneet kesken hän osaisi lukea. Kirjoitin "Pohjolan homopääkaupunki..."EIkä se ole minun keksintöni...Olihan taas älykäs kommentti. Eipä taida äly paljon päätä painaa kummallakaan.
Sinä olet kovin viisas, jos tällaisen paskakeskustelun - ja palstan perusteella voit teitää, kenellä on koulut jäänyt kesken jä kenellä ei ;-)
Tsiisös mitä pöllöjä - ootteko käyneet koskaan edes Tallinnaa pidemmällä? - iloinen kulkija
tämä oli hassu toteamus
- ...
tietää, mistä puhut kirjoitti:
Jätkä pitää Helsinkiä oikein homopääkaupunkina, kun on kahvilassa nähnyt jonkun juovan teetä pikkusormi ojossa ;-).
Ne samat äijät, mitkä rahasta viihdyttää suomalaishomoja viihdyttää kyllä naisiakin rahasta.Oli taannoin mainuttu että Helsinkin mainostaa itseään näyttävästi homoturisteille... Eli "Pohjolan homopääkaupunki"-titteli ei ole tuulesta temmattu..
"kyllä ne thaimaan hieromalaitoset ja gayklubit, jossa rahalla saa vaikka mitä on vähän eri asia...Suomessa se touhu olisi jo rikollistakin."
Vaikutat tietäväsi paljon aiheesta, onko sinulla paljonkin kokemuksia näistä paikoista?
- o_o..
Juu, itseasiassa kyselin tätä samaa aikaisemmin tällä palstalla. Itsekin tutustuin thaimaassa ollessani erittäin mukavaan mieheen, jonka kanssa on tullut pidettyä yhteyksiä vieläkin. Mielestäni thaimiehet ovat kovin ystävällisiä eivätkä niin "limaisia" kuin esimerkiksi miehet välimerellä tai muslimimaissa.
Tuohon pilin kokoon en osaa vastata, koska tautikammoisena päätin olla sekaantumatta thaimiehiin. :D :D Miesseuraa thaimaasta tosin olisi saanut vaikka kymmenen metrin välein:D:D mutta mahtavia ihmisiä mun mielestä ja meinaan tavata tän thaimiehen viel uudestaa kunhan ens talvena taas thaimaan maisemiin eksyn. :D- vastauksestasi
Ainut asiallinen...juu, taudin pelko se oli mullakin syynä ja tottakai olis ollut kiva vähän keskustellakin, mutta, kun ei se kielitaito ollut päätä huimaava, itse en osaa thaita, eikä tää mies englantia...;o), jotenkin vaan se välitön hymy ja tietynlainen ujous sytytti...mutta se siitä. Takaisin meen kyl ihan saletisti! Ihana maa.
- Normaali heppi
Ainakin siellä myytävät kondoomit ovat ainakin totuttuja pari numeroa pienemmät. eiköhän tuo korreloi pilin kokoonkin?
- sportN
ihan komeita näyttivät jotkut olevan....=)
olen krabilla käynyt.....mutta en läheistä tuttavuutta tehnyt...... - Thaimiehet <3
Ei pidä paikkaansa, en tosin voi yleistää. Ei nyt mikään hillitön, mut olen tyytyväinen :) Kaikin puolin :) Kohta sinne uudestaan ja mahdollisesti kesällä kaveri tänne :P
- rokkimimmi
Kohta minäkin menen sinne ja ajattelin kans pyytää miehen tänne suomeen kesällä.
Oletko ottanut selvää niistä kutsu ym.-asioista?olis kiva kuulla lisää:))))
Mä en ole hankkinu niitä vertailukohteita muuta, kuin mitä kaverin kans olen jutellut, ni normikokoa tuntuu olevan:))
- hgfhgfh
Pienipilisellä thaimiehellä on pieni vehje.
Pienimunaisella turkkilaisella on pieni kalu!!!- Auta armias
Ja sinulla pienet aivot - vai onko muuta kuin tikapuuhermosto? Niinkuin kastemadoilla.
- on yleistämistä
Mulkku on kiinni geeneistä, mutta ne kookkaat hölskyvät pussit inhottaa jalkojen välissä ja kun ne osuu häpyyn, meinaa mennä orkut samantien.
- ei se koko
Vaan miten sitä lilliputtia käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086