HAAMU plussa...?

neena

hei!

olen syönyt clomeja 2 kuuria ja nyt kp 27\27-32
tänään tein haamu plussan!?!
onko tämä mahdollista?
lapsettomuutta takana 3v.

luomukirto minulla on ollut ennen clomeja 30-32
ja kun clomit alotin kieto lyheni 27:ään.
joten periaatteessa menkat ei edes vielä ole myöhässä!

oireita ei ole kuin hullu himo valkosipuliin...hih..ja nännit arat.
mutta mitään menkkamaisia oireita ei ole.

teinköhän testin liian aikaisin?vai olisikohan parempi hakea ihan kalliimpi apteekin testi ja tehdä sillä?tai ihan vain odottaa sitä vuotoa...

olo on vainniin hiton pessimistinen kaiken suhteen :(
osaisko joku antaa mulle jotain neuvoja ?

10

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööö

      Tein mysö haamu testin ja myöhemmin uuden testin joka oli myös plussakyllä se voi olla haamuna ensin jonkin aikaa ja siiten vasta myöhemin näkyä kunnolla.myös testeissä on eroja !

      Pidetään peukkuja sulle !

      • alkup.

        ok...testin tilasin ihan netistä ja halpoja oli..pitäisikö mun tehdä tänään vielä ilalla ihan apteekin omalla testillä vaiko aamulla parempi?


        nyt on kyllä samoja oireita kun ennen menkkoja:maha toimii aika reippaasti=)eli jospa en toivoja pitele kauhian korkeilla sittenkään...


    • minulla

      näytti haamua koko ajan, vaikka testasin apteekin kalliimmillakin...niin ne sanoo että plussa se on haamukin!!! Nyt raskausviikolla 18. Toivotan reilusti onnea matkaan!!!

      • alkup.

        onnea tässä tarvitaankin =)

        tuota...tänään siis kp 30 ja periaatteessa ei menkat ole edes myöhässä kauheesti ja tein uuden testin ja näytti vahvempaa plussaa...voiko testit näyttää plussaa näin aikases???

        lääkärissä kehotettiin odottaa viikko ja jos senkin jälkeen näyttää plussaa nii sit ultraan.

        pelkään niin kuukautisten alkanvan!!


      • Skeptinen
        alkup. kirjoitti:

        onnea tässä tarvitaankin =)

        tuota...tänään siis kp 30 ja periaatteessa ei menkat ole edes myöhässä kauheesti ja tein uuden testin ja näytti vahvempaa plussaa...voiko testit näyttää plussaa näin aikases???

        lääkärissä kehotettiin odottaa viikko ja jos senkin jälkeen näyttää plussaa nii sit ultraan.

        pelkään niin kuukautisten alkanvan!!

        Kyllä sinä olet raskaana kun testit niin sanovat.

        Jos "kuukautiset" nyt alkaisivat, on kyseessä keskenmeno, eli olet sinä kuitenkin ollut edes vähän aikaa raskaana. Sekin jo antaa toivoa jatkoa ajatellen, raskaus on sinulle mahdollinen Clomi-hoitojen avulla! Kun se on onnistunut kerran, niin se voi onnistua toisenkin.

        Sitäpaitsi, turha maalata keskenmeno-piruja seinille. Se on sen ajan murhe, jos aihetta on.

        Ole nyt vain rauhassa iloinen kun lopulta olet onnistunut saamaan raskauden alulle.


      • alkup.
        Skeptinen kirjoitti:

        Kyllä sinä olet raskaana kun testit niin sanovat.

        Jos "kuukautiset" nyt alkaisivat, on kyseessä keskenmeno, eli olet sinä kuitenkin ollut edes vähän aikaa raskaana. Sekin jo antaa toivoa jatkoa ajatellen, raskaus on sinulle mahdollinen Clomi-hoitojen avulla! Kun se on onnistunut kerran, niin se voi onnistua toisenkin.

        Sitäpaitsi, turha maalata keskenmeno-piruja seinille. Se on sen ajan murhe, jos aihetta on.

        Ole nyt vain rauhassa iloinen kun lopulta olet onnistunut saamaan raskauden alulle.

        kiitos tsemppauksistanne =)
        tänään testi antoikin vahvan plussan =)
        eli siis todellakin taidan vihdoin olla raskaana(kp 31\27-32)
        mutta,jalat maassa edelleen...kaikki on vielä mahdollista.

        omitusta silti,että testi näytti jo noinkin varhain edes sitä haamua...


      • alkup. kirjoitti:

        kiitos tsemppauksistanne =)
        tänään testi antoikin vahvan plussan =)
        eli siis todellakin taidan vihdoin olla raskaana(kp 31\27-32)
        mutta,jalat maassa edelleen...kaikki on vielä mahdollista.

        omitusta silti,että testi näytti jo noinkin varhain edes sitä haamua...

        ONNITTELUHALIIIIT!:):):)


      • Nana..
        mansku1 kirjoitti:

        ONNITTELUHALIIIIT!:):):)

        ONNEA ja paaljon tarrasukkia sinulle!! :)


      • Nana..
        Nana.. kirjoitti:

        ONNEA ja paaljon tarrasukkia sinulle!! :)

        Tuo edellinen oli siis neenalle:) Mutta Onnea toki muillekkin, jos on tullut plussia!


      • neena
        Nana.. kirjoitti:

        ONNEA ja paaljon tarrasukkia sinulle!! :)

        kiitos tsemppauksesta!!
        ei vaan uskalla juhlia ennen ultraa!
        kuitenkin kaikki voi olla vielämahdollista :( kohdunulkopuoliset ym..

        mutta VIHDOIN SE PLUSSA TAULUSSA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe