hei!
olen syönyt clomeja 2 kuuria ja nyt kp 27\27-32
tänään tein haamu plussan!?!
onko tämä mahdollista?
lapsettomuutta takana 3v.
luomukirto minulla on ollut ennen clomeja 30-32
ja kun clomit alotin kieto lyheni 27:ään.
joten periaatteessa menkat ei edes vielä ole myöhässä!
oireita ei ole kuin hullu himo valkosipuliin...hih..ja nännit arat.
mutta mitään menkkamaisia oireita ei ole.
teinköhän testin liian aikaisin?vai olisikohan parempi hakea ihan kalliimpi apteekin testi ja tehdä sillä?tai ihan vain odottaa sitä vuotoa...
olo on vainniin hiton pessimistinen kaiken suhteen :(
osaisko joku antaa mulle jotain neuvoja ?
HAAMU plussa...?
10
1349
Vastaukset
- öööö
Tein mysö haamu testin ja myöhemmin uuden testin joka oli myös plussakyllä se voi olla haamuna ensin jonkin aikaa ja siiten vasta myöhemin näkyä kunnolla.myös testeissä on eroja !
Pidetään peukkuja sulle !- alkup.
ok...testin tilasin ihan netistä ja halpoja oli..pitäisikö mun tehdä tänään vielä ilalla ihan apteekin omalla testillä vaiko aamulla parempi?
nyt on kyllä samoja oireita kun ennen menkkoja:maha toimii aika reippaasti=)eli jospa en toivoja pitele kauhian korkeilla sittenkään...
- minulla
näytti haamua koko ajan, vaikka testasin apteekin kalliimmillakin...niin ne sanoo että plussa se on haamukin!!! Nyt raskausviikolla 18. Toivotan reilusti onnea matkaan!!!
- alkup.
onnea tässä tarvitaankin =)
tuota...tänään siis kp 30 ja periaatteessa ei menkat ole edes myöhässä kauheesti ja tein uuden testin ja näytti vahvempaa plussaa...voiko testit näyttää plussaa näin aikases???
lääkärissä kehotettiin odottaa viikko ja jos senkin jälkeen näyttää plussaa nii sit ultraan.
pelkään niin kuukautisten alkanvan!! - Skeptinen
alkup. kirjoitti:
onnea tässä tarvitaankin =)
tuota...tänään siis kp 30 ja periaatteessa ei menkat ole edes myöhässä kauheesti ja tein uuden testin ja näytti vahvempaa plussaa...voiko testit näyttää plussaa näin aikases???
lääkärissä kehotettiin odottaa viikko ja jos senkin jälkeen näyttää plussaa nii sit ultraan.
pelkään niin kuukautisten alkanvan!!Kyllä sinä olet raskaana kun testit niin sanovat.
Jos "kuukautiset" nyt alkaisivat, on kyseessä keskenmeno, eli olet sinä kuitenkin ollut edes vähän aikaa raskaana. Sekin jo antaa toivoa jatkoa ajatellen, raskaus on sinulle mahdollinen Clomi-hoitojen avulla! Kun se on onnistunut kerran, niin se voi onnistua toisenkin.
Sitäpaitsi, turha maalata keskenmeno-piruja seinille. Se on sen ajan murhe, jos aihetta on.
Ole nyt vain rauhassa iloinen kun lopulta olet onnistunut saamaan raskauden alulle. - alkup.
Skeptinen kirjoitti:
Kyllä sinä olet raskaana kun testit niin sanovat.
Jos "kuukautiset" nyt alkaisivat, on kyseessä keskenmeno, eli olet sinä kuitenkin ollut edes vähän aikaa raskaana. Sekin jo antaa toivoa jatkoa ajatellen, raskaus on sinulle mahdollinen Clomi-hoitojen avulla! Kun se on onnistunut kerran, niin se voi onnistua toisenkin.
Sitäpaitsi, turha maalata keskenmeno-piruja seinille. Se on sen ajan murhe, jos aihetta on.
Ole nyt vain rauhassa iloinen kun lopulta olet onnistunut saamaan raskauden alulle.kiitos tsemppauksistanne =)
tänään testi antoikin vahvan plussan =)
eli siis todellakin taidan vihdoin olla raskaana(kp 31\27-32)
mutta,jalat maassa edelleen...kaikki on vielä mahdollista.
omitusta silti,että testi näytti jo noinkin varhain edes sitä haamua... alkup. kirjoitti:
kiitos tsemppauksistanne =)
tänään testi antoikin vahvan plussan =)
eli siis todellakin taidan vihdoin olla raskaana(kp 31\27-32)
mutta,jalat maassa edelleen...kaikki on vielä mahdollista.
omitusta silti,että testi näytti jo noinkin varhain edes sitä haamua...ONNITTELUHALIIIIT!:):):)
- Nana..
mansku1 kirjoitti:
ONNITTELUHALIIIIT!:):):)
ONNEA ja paaljon tarrasukkia sinulle!! :)
- Nana..
Nana.. kirjoitti:
ONNEA ja paaljon tarrasukkia sinulle!! :)
Tuo edellinen oli siis neenalle:) Mutta Onnea toki muillekkin, jos on tullut plussia!
- neena
Nana.. kirjoitti:
ONNEA ja paaljon tarrasukkia sinulle!! :)
kiitos tsemppauksesta!!
ei vaan uskalla juhlia ennen ultraa!
kuitenkin kaikki voi olla vielämahdollista :( kohdunulkopuoliset ym..
mutta VIHDOIN SE PLUSSA TAULUSSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501