Suunnitelmissa Designtalo, jolla lämmin varasto autokatos 11k€. Tulisiko edullisemmaksi tehdä itse pitkästä tavarasta erillinen autokatos ja lämmin varasto vai ostaa esim. Puutalo10:n autokatos varasto-paketti? Tosin "kylmiä seiniä" olisi erillisessä rakennuksessa yksi enemmän...
Kertokaa kokemuksianne...
Lämmin varasto
5
1447
Vastaukset
- Villeeeee
Jos saat taloon kiinni autokatosvaraston niin ota ihmeessä tuolla hinnalla. Tuskin pitkästäkään paljon halvemmalla teet.
- pitkästä
talli 50m2 varasto 20m2 ja 2 auton katos,tuli maksamaan juurikin tuon 11t€ joka sisältää myös kaikki pohja työt.
- _Osku_
pitkästä kirjoitti:
talli 50m2 varasto 20m2 ja 2 auton katos,tuli maksamaan juurikin tuon 11t€ joka sisältää myös kaikki pohja työt.
Kyllä nuo aloittajan mainitsemat talotehtaiden tallit on aika suolaisia hinnoiltaan. Kantsii harkita itse rakentamista.
- Kukas siellä aikoo rakentaa
_Osku_ kirjoitti:
Kyllä nuo aloittajan mainitsemat talotehtaiden tallit on aika suolaisia hinnoiltaan. Kantsii harkita itse rakentamista.
kannattaa tilata ja asentaakin kanssa sulan maan aikana, ettei tartte kustannuksia lisäävästi vuokrata timamgileikkuria taikka hiltiä, että saapi ajettua roudan aikana railuja tonttiin...
- Suorasähköoptiomiljardööri
Kukas siellä aikoo rakentaa kirjoitti:
kannattaa tilata ja asentaakin kanssa sulan maan aikana, ettei tartte kustannuksia lisäävästi vuokrata timamgileikkuria taikka hiltiä, että saapi ajettua roudan aikana railuja tonttiin...
Mielestäni valtiokin voisi säästää sievoisia summia, mikäli kaikki kantokykyluokkiin a-,b-,c-,d-,e-,...ä- ja ö- 1,2, ja 3 kuuluvat sekä moottori- että pyörätiet ja vähänkään merkittävämmät erä- ja luontopolut pidettäisiin kesäällä rankkasateella kuivana ja talvella liukkaalla sulana suorasähkölämmitysvastuksilla, jotka upotetaan siihen bitumiin tahi moreeniin. Tälläinen lämmitysverkko voitaisiin rakentaa édullisesti valtiovallan toimista määrättävinä hätäaputöinä, joissa hätäaputyöläisille ei maksettaisi varsinaista palkkaa, mutta he saisivat syödä kaiken lämmitystietyömaalta löytämänsä sekä syötäväksi kelpaavan että kelpaamattoman -eivät kuitenkaan sähkövastuksia eikä -piuhoja ja sepeliä tahi bitumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782