Lämmin varasto

Varas.to

Suunnitelmissa Designtalo, jolla lämmin varasto autokatos 11k€. Tulisiko edullisemmaksi tehdä itse pitkästä tavarasta erillinen autokatos ja lämmin varasto vai ostaa esim. Puutalo10:n autokatos varasto-paketti? Tosin "kylmiä seiniä" olisi erillisessä rakennuksessa yksi enemmän...

Kertokaa kokemuksianne...

5

1437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villeeeee

Jos saat taloon kiinni autokatosvaraston niin ota ihmeessä tuolla hinnalla. Tuskin pitkästäkään paljon halvemmalla teet.

• pitkästä

talli 50m2 varasto 20m2 ja 2 auton katos,tuli maksamaan juurikin tuon 11t€ joka sisältää myös kaikki pohja työt.

• _Osku_
        pitkästä kirjoitti:

talli 50m2 varasto 20m2 ja 2 auton katos,tuli maksamaan juurikin tuon 11t€ joka sisältää myös kaikki pohja työt.

Kyllä nuo aloittajan mainitsemat talotehtaiden tallit on aika suolaisia hinnoiltaan. Kantsii harkita itse rakentamista.

• Kukas siellä aikoo rakentaa
        _Osku_ kirjoitti:

Kyllä nuo aloittajan mainitsemat talotehtaiden tallit on aika suolaisia hinnoiltaan. Kantsii harkita itse rakentamista.

kannattaa tilata ja asentaakin kanssa sulan maan aikana, ettei tartte kustannuksia lisäävästi vuokrata timamgileikkuria taikka hiltiä, että saapi ajettua roudan aikana railuja tonttiin...

• Suorasähköoptiomiljardööri
        Kukas siellä aikoo rakentaa kirjoitti:

kannattaa tilata ja asentaakin kanssa sulan maan aikana, ettei tartte kustannuksia lisäävästi vuokrata timamgileikkuria taikka hiltiä, että saapi ajettua roudan aikana railuja tonttiin...

Mielestäni valtiokin voisi säästää sievoisia summia, mikäli kaikki kantokykyluokkiin a-,b-,c-,d-,e-,...ä- ja ö- 1,2, ja 3 kuuluvat sekä moottori- että pyörätiet ja vähänkään merkittävämmät erä- ja luontopolut pidettäisiin kesäällä rankkasateella kuivana ja talvella liukkaalla sulana suorasähkölämmitysvastuksilla, jotka upotetaan siihen bitumiin tahi moreeniin. Tälläinen lämmitysverkko voitaisiin rakentaa édullisesti valtiovallan toimista määrättävinä hätäaputöinä, joissa hätäaputyöläisille ei maksettaisi varsinaista palkkaa, mutta he saisivat syödä kaiken lämmitystietyömaalta löytämänsä sekä syötäväksi kelpaavan että kelpaamattoman -eivät kuitenkaan sähkövastuksia eikä -piuhoja ja sepeliä tahi bitumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe