Miksi pitää olla tällainen amiskulttuuri? En voi sille mitään, että minua ärsyttää suunnattomasti korolla-amismi. Täysikäiset miehet ajelevat kylillä pitkin päivää kyydittäen pikkutyttöjä. Säälittävää.
Eikö olisi jonkinlainen kasvun paikka? Luulisi, että sieltä amiksestakin löytyisi paljon naisia, niin ei tarvitsisi noita yläasteen pikkuritsoja alkaa jahdata. Tuo näyttää niin lapselliselta.
Amikset
14
6744
Vastaukset
miehillä on niitä kaikenlaisii tarpeitaan....
- Nelly.F
Menin syksyllä amikseen opiskelemaan monet luokkani tytöt 20v amispoikaystävän omistavat ja tietty auto miehillä.Itse yököttäisi koko ajatus että olisi itsellä amis poikaystävä jolla olis auto ja kaikkee.Ei vaan oo mun tyylistä.Itse olen joutunut syrjityksi amiksessa koska en halua olla niin amis kun muut.Mitä vittua sitten haluan olla vaan oma itseni enkä mikään muu.
- oooiiiiijjjj
jotakin ihmeellisiä hyypiöitä? Itse olen menossa kesäloman jälkeen ammattikouluun ja kun olin siellä koulussa tutustumiskäynnillä oli oppilailla semmoset vittu, kyrpä -jutut, että en tiiä miten sinne joukkoon sopeudun....Paras olla sopeutumatta jos ne ihmiset siellä kovinkin kummallisia on :)
- ketsueki
Tuli niin asia tekstiä ettei voi vittuilla mitenkään :(
- Lukiomies
Mä meenkin lukioon ounaamaan! hahaha! Amikset suxoraa ja ajelee paskaringii loppuelämänsä!! äksdee!11
- ITTELLES
No mitäs ne lukiolaiset sitten tekee...?
AI NIIN! Tosiaan.... valmistuu INSINÖÖÖÖÖÖREIKS ja pesee loppu elämänsä vessan pönttöjä :D
Entäs AMIKSET? Aah.. ne ihanat ammattiin valmistuvat.. hmm, niistä tulee ehkä kokkeja, paperimiehiä... :P - ihansiistiedoks
Vittu mä en ymmärrä tätä :D lukioo menee tyypit jotka ei tiedä mihin ammattiin haluu tulevaisuudes yms, ja ne jotka tietää, menee ammattikouluu, ja sit jotkut lukiolaiset ajattelee olevansa parempia, vaikkei lukion papereil tee paskaakaa jossei aijo yliopistoo, ja jossai vaiheessaham tekin kouluttaudutte ammattii, parhaat paperit saa kaksoistutkinnolla, joten jos halveksitte amiksii, Nii ihan tiedoks et ne nyt sattuu tietää et mihin ammattii/alalle ne haluu, lukiolaiset ja amikset on ihan saman tasoisia
- ...
Ne jotka tuota tekevät ovat vain idiootteja, amiksessa on paljonkin aivan normaaleja ihmisiä, itse valmisuin sieltä vuosi sitten ja oli ihan normaali luokka jossa kukaan ei harrastanut mitään tuommoista
- dwer
Kun olin tutustumiskäynnillä tulevassa koulussani, amiksessa, niin kyl tollanen meininki välitty sieltä. Mut luulenpa, et aika monikin ns. normaali menee sinne (kukaanhan ei siis ole täysin normaali, ihmiset ovat erilaisia). Itsekin menen, vaikka lempisivustoni onkin (suomi24:n lisäksi, heh) www.jlf.cc.
- hemuli89
Minä itse menen kanssa ammattikouluun kun se alkaa,tosin 9:ltä päästyni en mennyt kouluun,kun,ei alkanut sellainen linja mikä kiinnostaa,siis menen nyt.
Eipä minun mielestäni ole niinkään väärin ajaluttaa suunnilleen saman ikäsiä tyttöjä kuin itse on.
Mutta kyllä minuakin ärsyttää kamalasti se,että 20v "miehet" ajalee kylällä ympyrää 12-14 vuotiaitten kanssa.Vaikka tosin kyllähän mekin kylällä olemme ainakun sinne jaksaa mennä,kun ei ole muutakaan tekemistä.Mutta ei kaikki ammattikoulu laiset ole selaisia amis tyyppejä että corolla sitä corolla tätä,useimmat vaan esittävät niin,että voi olla muiden mielestä "normaali".
- piiuliiu
Lukiolainenkin voi olla amis ja monet näistä pimppirallittajista ovatkin lukiolaisia. Amiksella on kaksi merkitystä: 1. Ammattikoululainen 2. Henkilö joka ajelee Corollallaan jahdaten pikkupilluja. Toki pahimmat amikset ovat juuri näitä ammattikoululaisia, mutta riippuu sitten myös linjasta. Kampaaja puolelta ei tule tuollaisia amiksia löytymään, mutta auto puolelta jo saa etsiä niitä ns. normaaleja ihmisiä.
- lukio NOT
- niih...
Veljeni on amis. Suoritti kaksoistutkinnon. Omistaa Opel Kadettin (toinen riittävän virallinen amisauto) karvanoppineen. Peräluukkuun ei mahdu mitään muuta, kun siellä on sitä musiikkikrääsää. Sellaiset härdellit auton nokkavärkissä, että korotetun suojatien ylittäminen vaatii taitoa. Ovipellit lepattaa, kun poppi soi. Takapenkillä jalkatilassa tyhjiä olutpulloja. Kyydissä joskus nuoria tyttöjä, mutta aina se porukka on pikkusisko kavereineen.
Veljeni opiskelee ammattikorkeakoulussa. Hän muutti vuosi sitten yhteen tyttöystävänsä kanssa. He kihlautuivat viime syksynä ja vuoden päästä tanssitaan häitä. Perheeseen on ensi talvena syntymässä vauva. Veljestäni tulee aivan varmasti vastuuntuntoinen ja hyvä isä. Veljeni tekee ahkerasti kesä- ja osa-aikatöitä. Mummolassa käy auttelemassa usein viikonloppuna. Avovaimonsa kanssa hoitavat yhdessä siivoukset ja ruokaostokset. Veljeni imuroi ja pesee pyykkiä.
On se pirullinen juttu jos velikultani rakas harrastus (auto) jotakuta noin kovasti ketuttaa =) - Janne36.
" Täysikäiset miehet ajelevat kylillä pitkin päivää kyydittäen pikkutyttöjä. Säälittävää."
Eivät ole kyllä miehiä vielä pitkään aikaan.
Lippahattupikkupoikia vailla kauniiden aikuisten naisten seuraa mitä eivät tule saamaan vielä 15 vuoteen, ehkä ei kaikki sillonkaan.
"Luulisi, että sieltä amiksestakin löytyisi paljon naisia, niin ei tarvitsisi noita yläasteen pikkuritsoja alkaa jahdata. "
ei sieltä naisia löydy ellei sitten opettajista.
pikkuritsoja ne amislaiset kaikki on 15-18v.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958