Olipahan taas aamu vuokrakasarmissamme. Olin juuri keitellyt itselleni harvinaisen maittavat Saludot (käytin kerrankin tarpeeksi jauhetta vaikka rahat tiukalla ovatkin) kun tympeä haju alkoi häiritä. Havaitsin että kynnysmatolleni oli ilmestynyt tavattoman laaja lätäkkö jotain epämääräistä muhennosta. Tarkemmissa tutkimuksissa (jotka lopetin välittömästi tutkimustulosten valmistuttua) ilmeni että joku oli oksentanut sisään postiluukustani (!).
Avasin hieman käytävän ovea saadakseni pyyhittyä roippeet kynnykseltä, kun havaitsin että oven vieressä lattialla käytävällä kyyhötti TOSI outoja kavereita. Kerjäätkö kuonoosi, kysyi uhkaava ääni. Sanoin että josko nyt omaa oveaan saisi avata ilman uhkailua. Se mikään sun oma ole, -tanan vuokralutikka, isompi kaveri karjaisi ja nousi pystyyn koko kookkaan vartalonsa matkalta. Siinä vaiheessa havaitsin, että sitä myötäilleellä pikkupirulla oli KIRVES selän takana. Ei ollut kauaa, sillä seuraavalla sekunnilla kirves oli ovessani. Kolmas pikku paholainen raaputti puukolla oveeni "huora" vaikka olen mies. Soitin poliisille mutta kun kuulivat osoitteeni sanoivat että itsepä olet elämäntapasi valinnut me emme sinne vuokramurjuun lähde. Mikäs siinä sitten, jäi aamukahvit kesken kun narkkarit tunkeutuivat asuntooni ja viiltelivät sisustustani. Pääsin kuin ihmeen kaupalla pakoon ja juoksin kalsareissani lähipubiin turvaan.
Toivoisin niin että asuntojen hinnat yhtäkkiä ilman mitään järkevää syytä tulisivat hirveän paljon alas ja kiitos hirveän nopeasti. Olisi niin kiva päästä eliittiin täältä elämän mustalta puolelta :(
Tällaista Eirassa
4
1087
Vastaukset
- Vantaalla,
jos olet kuullut. Täälä on mukavan rauhallista! :)
- Lapsena asunut
Ei ainakaan lapsille mikään paikka kasvaa.
Asuin siellä 11 ikävuoteen asti kunnes muutettiin vähän turvallisempaan asuinympäristöön 90-luvulla. Aina oli koulumatkalla joku spurgu ahdistelemassa tai yksi mummo heittämässä kerrostalon ikkunasta tavaroitaan meidän päälle. Jäätelöä kun kerran kävin ostamassa aseman kiskalta niin joku mies ajoi viereeni ja kysyi jotakin osoitetta. "Tule kytiin ja näytä missä se osoite on..." Onneksi olin sen verran järkevä pikkutyttö, etten mennyt vieraan kyytiin.
Ai niin, ja ammuttiinhan meidän koulun lähellä yksi poikakin kuoliaaksi.
Kyllähän siellä varmaan aikuisena ihmisenä on hyvä asua, mutta ei ole mielestäni (tai ainakaan ollut) mikään hyvä paikka lapsia kasvattaa.
- (joskus olin yo)
on todettu tapahtuneen varsin alkeellisin ilmaisuin toteutettuja kahakoita.Muuta pois!
- provoiletko?
Eira ei ole edullinen asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050