Tällaista Eirassa

no mutta...

Olipahan taas aamu vuokrakasarmissamme. Olin juuri keitellyt itselleni harvinaisen maittavat Saludot (käytin kerrankin tarpeeksi jauhetta vaikka rahat tiukalla ovatkin) kun tympeä haju alkoi häiritä. Havaitsin että kynnysmatolleni oli ilmestynyt tavattoman laaja lätäkkö jotain epämääräistä muhennosta. Tarkemmissa tutkimuksissa (jotka lopetin välittömästi tutkimustulosten valmistuttua) ilmeni että joku oli oksentanut sisään postiluukustani (!).

Avasin hieman käytävän ovea saadakseni pyyhittyä roippeet kynnykseltä, kun havaitsin että oven vieressä lattialla käytävällä kyyhötti TOSI outoja kavereita. Kerjäätkö kuonoosi, kysyi uhkaava ääni. Sanoin että josko nyt omaa oveaan saisi avata ilman uhkailua. Se mikään sun oma ole, -tanan vuokralutikka, isompi kaveri karjaisi ja nousi pystyyn koko kookkaan vartalonsa matkalta. Siinä vaiheessa havaitsin, että sitä myötäilleellä pikkupirulla oli KIRVES selän takana. Ei ollut kauaa, sillä seuraavalla sekunnilla kirves oli ovessani. Kolmas pikku paholainen raaputti puukolla oveeni "huora" vaikka olen mies. Soitin poliisille mutta kun kuulivat osoitteeni sanoivat että itsepä olet elämäntapasi valinnut me emme sinne vuokramurjuun lähde. Mikäs siinä sitten, jäi aamukahvit kesken kun narkkarit tunkeutuivat asuntooni ja viiltelivät sisustustani. Pääsin kuin ihmeen kaupalla pakoon ja juoksin kalsareissani lähipubiin turvaan.

Toivoisin niin että asuntojen hinnat yhtäkkiä ilman mitään järkevää syytä tulisivat hirveän paljon alas ja kiitos hirveän nopeasti. Olisi niin kiva päästä eliittiin täältä elämän mustalta puolelta :(

4

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vantaalla,

jos olet kuullut. Täälä on mukavan rauhallista! :)

• Lapsena asunut

Ei ainakaan lapsille mikään paikka kasvaa.

Asuin siellä 11 ikävuoteen asti kunnes muutettiin vähän turvallisempaan asuinympäristöön 90-luvulla. Aina oli koulumatkalla joku spurgu ahdistelemassa tai yksi mummo heittämässä kerrostalon ikkunasta tavaroitaan meidän päälle. Jäätelöä kun kerran kävin ostamassa aseman kiskalta niin joku mies ajoi viereeni ja kysyi jotakin osoitetta. "Tule kytiin ja näytä missä se osoite on..." Onneksi olin sen verran järkevä pikkutyttö, etten mennyt vieraan kyytiin.

Ai niin, ja ammuttiinhan meidän koulun lähellä yksi poikakin kuoliaaksi.

Kyllähän siellä varmaan aikuisena ihmisenä on hyvä asua, mutta ei ole mielestäni (tai ainakaan ollut) mikään hyvä paikka lapsia kasvattaa.

• (joskus olin yo)

on todettu tapahtuneen varsin alkeellisin ilmaisuin toteutettuja kahakoita.Muuta pois!

• provoiletko?

Eira ei ole edullinen asua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe