ONKO?

.,.'

ONKO KENELLÄKÄÄN KOKEMUSTA ELÄINKAUPPAHIIRISTÄ?MITEN EROTTAA ONKO HIIRI PENTU JOS OSTAA ELÄINKAUPASTA?

4

267

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy myyjältä

kysy myyjältä. ne tietää.

• emma*

Voi kulta rakas älä vain osta eläinkaupan hiiriä..

• Hertta-

Aina kannattaa varmistaa myyjältä ennen ostoa että onhan tämä varmasti sen sukupuolinen kuin haluan. Miksi muuten ei kannata ostaa MITÄÄN eläinkaupasta? Ei kaikki kaupat ole yhtä ''julmia''

• midihiiri05

En suosittele. Tietenkin riippuu eläinkaupasta.
      Meillä päin ei edes myydä hiiriä eläinkaupassa.
      Muuten meidän lähin eläinkauppa on ihan mukavakin mutta siellä vain valitettavasti ei tiedetä näistä meidän rakkaista mussukoistamme.
      Esimerkiksi minulle laitettiin mukaan gerbiileille suolakivi ja mitä vit**a tälläkin tekee??
      Ja Ylivieskan eläinkauppa, se vasta kauhea onkin... kyllä se on iso ja KALLIS! täällä kyllä myydään sentään Chinchilloja mutta kun kaupassa on n10kpl terroja ja Chinchu häkki vain kahdessa terrassa on gerbuja (ei muita pienjyrsijöitä koko kaupassa) ja oliko peräti toisen Chinchun häntä poikki! (jos ei ollut tiputtanut karvaa) Tämä on niin kallis että oikeenpäätä huimaa..Luulenpa että suosittelen Mustia ja Mirriä enemmän kuin Tico-Ticoa ylivieskassa. Haapajärvellä on sentään paljon eläimiä ja ne ovat halpoja. Minssään hinnassa ei päätäkään huimaa, niin edullinen mutta toivon että sillä ei myydä nuita suolakiviä terran nurkaan lojumaan gerbuille! niin ja sinne sais ottaa Chinchilloja!

-mielipide midihiiri05-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2371
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      47
      823
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      804
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      224
      661
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      569
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      548
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      534
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      532
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42