ONKO KENELLÄKÄÄN KOKEMUSTA ELÄINKAUPPAHIIRISTÄ?MITEN EROTTAA ONKO HIIRI PENTU JOS OSTAA ELÄINKAUPASTA?
ONKO?
4
259
Vastaukset
- kysy myyjältä
kysy myyjältä. ne tietää.
- emma*
Voi kulta rakas älä vain osta eläinkaupan hiiriä..
- Hertta-
Aina kannattaa varmistaa myyjältä ennen ostoa että onhan tämä varmasti sen sukupuolinen kuin haluan. Miksi muuten ei kannata ostaa MITÄÄN eläinkaupasta? Ei kaikki kaupat ole yhtä ''julmia''
- midihiiri05
En suosittele. Tietenkin riippuu eläinkaupasta.
Meillä päin ei edes myydä hiiriä eläinkaupassa.
Muuten meidän lähin eläinkauppa on ihan mukavakin mutta siellä vain valitettavasti ei tiedetä näistä meidän rakkaista mussukoistamme.
Esimerkiksi minulle laitettiin mukaan gerbiileille suolakivi ja mitä vit**a tälläkin tekee??
Ja Ylivieskan eläinkauppa, se vasta kauhea onkin... kyllä se on iso ja KALLIS! täällä kyllä myydään sentään Chinchilloja mutta kun kaupassa on n10kpl terroja ja Chinchu häkki vain kahdessa terrassa on gerbuja (ei muita pienjyrsijöitä koko kaupassa) ja oliko peräti toisen Chinchun häntä poikki! (jos ei ollut tiputtanut karvaa) Tämä on niin kallis että oikeenpäätä huimaa..Luulenpa että suosittelen Mustia ja Mirriä enemmän kuin Tico-Ticoa ylivieskassa. Haapajärvellä on sentään paljon eläimiä ja ne ovat halpoja. Minssään hinnassa ei päätäkään huimaa, niin edullinen mutta toivon että sillä ei myydä nuita suolakiviä terran nurkaan lojumaan gerbuille! niin ja sinne sais ottaa Chinchilloja!
-mielipide midihiiri05-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972