Hei!
Minulla on joka päivä kauheita ilmavaivoja ja mietinkin, että voisiko jostain luontaistuotteesta olla apua? Auttaisiko esimerkiksi joku puhdistuskuuri tai mehupaasto jotta saisin mahastani pois pöpön joka siellä joka ilta on käymistilassa? Kokemuksia otetaaan vastaan!
Ilmavaivat
9
5833
Vastaukset
- apteekissa
Sieltä hain itse apua, mutta en muista minkä merkkisiä.
- Mikä avuksi
Kävin jo apteekissa ja sain Cuplaton-pillereitä. Ne eivät vaan auta.
- Bea
Mikä avuksi kirjoitti:
Kävin jo apteekissa ja sain Cuplaton-pillereitä. Ne eivät vaan auta.
Eivät ne minuakaan auttaneet. Disflatyl-lääkettä olen käyttänyt vuosien ajan silloin tällöin, mutta kun oikein paha vaiva tulee, eipä auta sekään. On joku kolmaskin lääke joka joskus on auttanut, nimeä vaan en muista ja se on kallista.
Vähentämällä sokerin ja vehnän käyttöä saattaisit ehkä havaita parantumista. Kannattaisi myös käyttää kuituja, ne jynssäävät suolia kuulema puhtaaksi ja ei jää sinne ruoka mätänemään.
Kuituja on tietysti kasviksissa ja ruisleivässä (joka tosin voi myös aiheuttaa ilmavaivoja, se ruisleipä siis). Lisää saa pellavansiemenistä (2 rkl/vrk vedessä) ja semmoisista valmisteista kuin ViSibline (apteekista) tai Lepicol (kaupasta).
- vaivaton
Onko tutkittu, onko sinulla laktoosi-intoleranssi, keliakia tai joku muu sairaus, joka vaivat aiheuttaa. Yksi mahdollisuus on hiivasyndrooma, mutta sen olemassaoloon lääkärit eivät usko. Apu löytynee luontaistuotepuolelta, ja tietoa vaarmaan Googlen kautta.
- ilmavaivoja
oli myös päivittäin. Nyt ilmavaivoja on harvoin ja se johtuu siitä, että olen vähentänyt vehnän ja maidon käyttöä.
Pidin ilmavaivoja normaaleina useiden vuosien ajan, ja vasta huomatessani olevani allerginen vehnälle ja maidolle, alkoivat "normaalit" ilmavaivat kadota pikkuhiljaa.
Allergiassa saattavat allergeenit mädäntyä suolistossa ja tuottavat ilmavaivoja. Tällainen tila ei voi olla terveellinen elimistölle.- Ilmaa vatsassa
Auttaisko kenties mehupaasto poistamaan nämä epäpuhtaudet?
- Puhd+Enzymes
Ilmaa vatsassa kirjoitti:
Auttaisko kenties mehupaasto poistamaan nämä epäpuhtaudet?
Mulla oli samoja vaivoja. Syönnin jälkeen vatsa turposi ja ilmavaivat olivat niin pahat että meinas avioero tulla! Menin luonaistuotekauppaan ja ostin Colonic Plus puhdistuskuurin (varmaan muutkin käy) ja Enzymes tabletteja, joita otetaan
ruokailun yhteydessä tai heti jälkeen. Turvotusta ei ole ollut ja ilmavaivatkin ovat hävinneet. Kokeile! Mukavaa kesää! - rosalie
Puhd+Enzymes kirjoitti:
Mulla oli samoja vaivoja. Syönnin jälkeen vatsa turposi ja ilmavaivat olivat niin pahat että meinas avioero tulla! Menin luonaistuotekauppaan ja ostin Colonic Plus puhdistuskuurin (varmaan muutkin käy) ja Enzymes tabletteja, joita otetaan
ruokailun yhteydessä tai heti jälkeen. Turvotusta ei ole ollut ja ilmavaivatkin ovat hävinneet. Kokeile! Mukavaa kesää!Ennenkuin alat syytää rahojasi kaikenparantaviin ihmeliemiin, kannattaa tehdä perusteellinen ruokaremontti. Sieltä ne syyt yleensä löytyvät. Syö rauhassa, pureskele kunnolla ja osta kunnon ruokaa.
- dida
rosalie kirjoitti:
Ennenkuin alat syytää rahojasi kaikenparantaviin ihmeliemiin, kannattaa tehdä perusteellinen ruokaremontti. Sieltä ne syyt yleensä löytyvät. Syö rauhassa, pureskele kunnolla ja osta kunnon ruokaa.
itse löysin avun didasta.aloitin kolmella tapletilla mutta jouduin vähentämään välillä kahteen kun tuntui että otettiin takapakkia aika rajusti ( ilmavaivat ja maha oli kuralla) mutta nyt on jo helpompaa, ilmavaivat ei juurikaan vaivaa ja mahakin on pysynyt suht kovana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911661
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1831254Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799