trampoliini

uiuiuiuiuiuiuiu

vanhemmat oletteko itse kokeilleet trampoliinia? mä kokeilin naapurin ja yllätyin kuinka tehokas kunto"laite se on. hypin n. 5 min ja olin aivan "puhki". nyt pitäs kait ostaa myös omalle perheelle.

7

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riitaa

Tuli ostettua 4,3 m trampoliini, mutta vielä kasaamatta, tuli 11 v pojan kanssa riitaa, kun sanottiin että yksi kerrallaan saa hyppiä, niinkuin turvaohjeissa sanottiin. Poika sanoi, että ei halua sitten koko trampoliinia, koska se on just kivointa hyppiä toisten kanssa yhdessä, yksin ihan tylsää. Miten teillä, joilla on trampoliini, annatteko hyppiä monta kerrallaan, jos niin onko sattunut mitään ikävää? Tulikohan tehtyä hullu ostos!!

• Kolmen lapsen äippä

Meillä on ollut trampoliini kaks vuotta ja heti sovimme lasten kans "pelisäännöt" että koskaan ei hypitä kahdestaan siinä. Jokainen vuorotellen on pomppinut ja hyvin on sujunut!!

• *kukkis*
        Kolmen lapsen äippä kirjoitti:

Meillä on ollut trampoliini kaks vuotta ja heti sovimme lasten kans "pelisäännöt" että koskaan ei hypitä kahdestaan siinä. Jokainen vuorotellen on pomppinut ja hyvin on sujunut!!

Meillä trampoliini hankittiin viime kesänä ja ja myöhemmin kesällä sa hajosi, koska siinä hyppeli 11-vuotias poikamme kavereineen ja painoraja ylittyi varmaan aika reilustikin. Meidän trampoliinissa painioraja on 100 kg ja hyppijöiden kokonaispainosta johtuen trampoliinin "jalat" antoivat myöden... nyt sit mietitään, aletaanko niitä hitsaamaan vai kiikutetaanko koko härveli kaatikselle....

• Hepotytsy

Me ostettiin trampoliini viime kesänä ja on me hypitty pikkuveljen kanssa sillä kahestaan ja joskus kavereiden kanssa kolmestaan mut pitää olla tosi varovainen!!!!!!!

• acon:lta ostettu
        Hepotytsy kirjoitti:

Me ostettiin trampoliini viime kesänä ja on me hypitty pikkuveljen kanssa sillä kahestaan ja joskus kavereiden kanssa kolmestaan mut pitää olla tosi varovainen!!!!!!!

trampoliini ja päällä on pahimmillaan 7 reilu 50kg lasta.
        Hyvin on trampa kestänyt. Monesti muut seisoo ja joku hyppii ja välillä kaikki hyppivät peräkkäin.

Välillä pitävät narua, jotta toiset voi hyppiä yli.

Mitään ei ole sattunut näinä kahtena vuotena. Oliskohan kaksi kertaa joltain tullut verta huulesta. Vammoja vähemmän kuin jalkapallo treeneistä tai luistelusta.
        Trampoliini on läpi talvenkin ulkona ja hyvin on kestänyt. Toki jouset alkavat olla hiukan notkeat.

• Teijo

Ensin kannattaa harjoitella perusjutut ja hypyt ja sitten voi harkita sitä että useamoi voi hyppiä samaan aikaan.
        Meillä trmpoliini on ollu jo 4 vuotta ja mitään kolausta suurempaa haaveria ei ole sattunut.
        Tietysti säännöt on jokatapauksessa oltava.Esim ei tönimisleikkejä ,ei voltteja , ei toisen ylihyppyjä jne...
        Itse olen sitä mieltä että trampoliini kehittää tasapainoa ja koordinaatiota siten että elämässä pääsee kokonaisuudessa pienemmillä kolhuilla :)

• joku
        Teijo kirjoitti:

Ensin kannattaa harjoitella perusjutut ja hypyt ja sitten voi harkita sitä että useamoi voi hyppiä samaan aikaan.
        Meillä trmpoliini on ollu jo 4 vuotta ja mitään kolausta suurempaa haaveria ei ole sattunut.
        Tietysti säännöt on jokatapauksessa oltava.Esim ei tönimisleikkejä ,ei voltteja , ei toisen ylihyppyjä jne...
        Itse olen sitä mieltä että trampoliini kehittää tasapainoa ja koordinaatiota siten että elämässä pääsee kokonaisuudessa pienemmillä kolhuilla :)

meillekkin ostettiin tänä vuonna 4.3 m tramppa. siinä on oikeesti tylsä hyppiä yksin. meillä saa hyppiä 2-3 kerrallaan niin ettei paino mee hirveesti yli sadan. noin 120 ollu siinä kaverilla ollaan hypitty 5 kerrallaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe