Moi
Tallainen asia askarruuttaa. Kuulin myöhemmin, että yhden tuulensuojalevyn tilalta oli menny vahingossa normaali sisäkyprokki. Onko käynyt isokin moka? Mitkä ovat ko. levyjen erot ja kannattaako purkaa ja vaihtaa tuulilevy tilalle?
Kipsilevy
8
2080
Vastaukset
- eli pitää
huomata jos tekee puusta ulkoverhouksen. Itse en vaihtaisi sitä, samaa tavaraa se on.
- vierestä
eli mikä on ero perinteisellä tuulensuojalevyllä ja nykyään sen tilalla käytettävällä kyprokkilevyllä ? Onko tämä kuinkakin uutta ?
- on kunhan
tuulen pitää ulkopuolella.
- kai sitte
on kunhan kirjoitti:
tuulen pitää ulkopuolella.
varmaan yks hailee. Tuntuu että se kipsilevy hajoaa atomeiksi kun siihen vähän paukuttelee nauloja, koolaukset ja vielä jos raapasee itse vuorauksen naulat.
- Ihan sama mitä...
kai sitte kirjoitti:
varmaan yks hailee. Tuntuu että se kipsilevy hajoaa atomeiksi kun siihen vähän paukuttelee nauloja, koolaukset ja vielä jos raapasee itse vuorauksen naulat.
tuulensuojalevyllä ja kipsilevyllä eroa kuin yöllä ja päivällä.
- Pate1
Ihan sama mitä... kirjoitti:
tuulensuojalevyllä ja kipsilevyllä eroa kuin yöllä ja päivällä.
Varsinkin kosteus ja kipsilevy. En oikein ymmärrä, miksi kipsilevyä tuulensuojaksi, kun parempaakin on.
- minäkin,
Pate1 kirjoitti:
Varsinkin kosteus ja kipsilevy. En oikein ymmärrä, miksi kipsilevyä tuulensuojaksi, kun parempaakin on.
on varmaan kiinni rakentajasta siis näissä pakettihommissa että mitä sinne seiniin pannaan. Itse pysyn kyllä perinteisessä tuulensuojalevyssä. Edes sisätiloihin en kipsilevyä kelpuuta, puuta sen olla pitää : )
- tavaraa
laitettu tuulensuojaksi. Ruotsissa kuulemma ei yksi iso rakennusliike (toimii Suamessakin) käytä ollenkaan kipsilevyä tuulensuojana. Onhan se tiiviimpi kuin perinteinen puukuitulevy ja voi aiheuttaa kosteusongelmia. Joten jotakin perinteistä tuulensuojaa kannattaa käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958