enää 7 vuotta lainaorjuutta jäljellä

sitten koittaa vapaus

niin, luit oikein: enää 7 vuotta jäljellä tätä penninvenytystä

sen jälkeen olen velaton mies eikä asumiseni maksa enää juuri mitään

näen jo nyt märkiä unia siitä elämänvaiheesta

sitten minulla on varaa tehdä ulkomaanmatkoja, tai voisinpa harkita jo kesämökinkin ostamista

voisin myös ajatella ostavani talviasunnon espanjan aurinkorannoilta

pääsisin pakoon suomen kylmää talvea niin halutessani

johonkinhan minunkin on rahani käytettävä, myös sitten 7 vuodan jälkeen

t
omistaja asukas

6

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari.

Olen jo nyt vapaa kuin taivaan lintu enkä 7 vuoden päästä! Olkoonkin varaton lintu mutta vapaa kuitenkin! Nou kahleita, ottaako päähän?

• höpö höpö

höpsis kari, sinun on maksettava vuokraa asumisestasi vuokranantajallesi joka kuukausi koko elämäsi ajan

se vuokranmaksuhelvetti ei lopu koskaan, ellet ota itseäsi niskasta kiinni, osta omaa, ja maksa lainaa pois

vain siten vapaudut asumisen aiheuttamista kustannuksista ja sinulle jää rahaa muuhunkin

• Onnittelija

Ja kun vielä nykyään kaikki 80-vuotiaat saavat ilmaisen lääkärintarkastuksen, ei sinun tarvitse maksaa siitäkään mitään.

Onnea!

• Onnittelija

Jos joku ei sitä jo rivien välistä lukenut, niin tarkennan vielä, että itse asun vuokralla ja olen aikasta katkera rikkaille omistusasujille.

• Onnittelija
        Onnittelija kirjoitti:

Jos joku ei sitä jo rivien välistä lukenut, niin tarkennan vielä, että itse asun vuokralla ja olen aikasta katkera rikkaille omistusasujille.

Asuin vielä viime kuussa omassa, jonka ostin pakkohuutokaupasta vuonna 1993. Nyt myin läävän pois kuplahinnalla ja ostan romahduksen jälkeen pilkkahinnalla paremman.

• hih hih hih
        Onnittelija kirjoitti:

Asuin vielä viime kuussa omassa, jonka ostin pakkohuutokaupasta vuonna 1993. Nyt myin läävän pois kuplahinnalla ja ostan romahduksen jälkeen pilkkahinnalla paremman.

ei se tee susta vielä omistusasujaa että oot menny isin kädestä kiinni pitäen pankkiin hakemaan ilmapallon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      334
      5708
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5189
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4256
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3901
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      45
      3567
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      152
      3318
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      94
      3123
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      27
      2860
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2249
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49