niin, luit oikein: enää 7 vuotta jäljellä tätä penninvenytystä
sen jälkeen olen velaton mies eikä asumiseni maksa enää juuri mitään
näen jo nyt märkiä unia siitä elämänvaiheesta
sitten minulla on varaa tehdä ulkomaanmatkoja, tai voisinpa harkita jo kesämökinkin ostamista
voisin myös ajatella ostavani talviasunnon espanjan aurinkorannoilta
pääsisin pakoon suomen kylmää talvea niin halutessani
johonkinhan minunkin on rahani käytettävä, myös sitten 7 vuodan jälkeen
t
omistaja asukas
enää 7 vuotta lainaorjuutta jäljellä
6
823
Vastaukset
- Kari.
Olen jo nyt vapaa kuin taivaan lintu enkä 7 vuoden päästä! Olkoonkin varaton lintu mutta vapaa kuitenkin! Nou kahleita, ottaako päähän?
- höpö höpö
höpsis kari, sinun on maksettava vuokraa asumisestasi vuokranantajallesi joka kuukausi koko elämäsi ajan
se vuokranmaksuhelvetti ei lopu koskaan, ellet ota itseäsi niskasta kiinni, osta omaa, ja maksa lainaa pois
vain siten vapaudut asumisen aiheuttamista kustannuksista ja sinulle jää rahaa muuhunkin
- Onnittelija
Ja kun vielä nykyään kaikki 80-vuotiaat saavat ilmaisen lääkärintarkastuksen, ei sinun tarvitse maksaa siitäkään mitään.
Onnea!- Onnittelija
Jos joku ei sitä jo rivien välistä lukenut, niin tarkennan vielä, että itse asun vuokralla ja olen aikasta katkera rikkaille omistusasujille.
- Onnittelija
Onnittelija kirjoitti:
Jos joku ei sitä jo rivien välistä lukenut, niin tarkennan vielä, että itse asun vuokralla ja olen aikasta katkera rikkaille omistusasujille.
Asuin vielä viime kuussa omassa, jonka ostin pakkohuutokaupasta vuonna 1993. Nyt myin läävän pois kuplahinnalla ja ostan romahduksen jälkeen pilkkahinnalla paremman.
- hih hih hih
Onnittelija kirjoitti:
Asuin vielä viime kuussa omassa, jonka ostin pakkohuutokaupasta vuonna 1993. Nyt myin läävän pois kuplahinnalla ja ostan romahduksen jälkeen pilkkahinnalla paremman.
ei se tee susta vielä omistusasujaa että oot menny isin kädestä kiinni pitäen pankkiin hakemaan ilmapallon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3345708- 765189
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484256- 523901
- 453567
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1523318Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv943123Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky272860- 432249
- 492175