Huoltoilmaisimen nollaus

niskis

Käytin Ocu 1:n öljynvaihtohuollossa, kun ilmaisin niin tahtoi, ja samalla toki tehtiin perustarkastus. Nyt - pari viikkoa myöhemmin - huoltoilmaisin vilkuttaa "Service - Insp.". Voisiko joku tietävä kertoa, miten tuo saadaan nollattua. Katsoisin käyttöohjekirjasta, jos sellaisen olisin auton mukaan saanut, mutta kun ei...

18

37157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkka-Fabia

      ...olisi pitänyt huoltoilmaisin ohjelmoida seuraavan huoltoon. Ovat ilmisesti tehneet ohjelmointivirheen, kun jo parin viikon kuluttua alkoi huoltokutsu vilkkumaan.

    • Siellähän on sekä huollolle että öljylle omat muistutukset elikkä huollossa ovat nollanneet vain toisen.
      No saat sen huolto valon sammumaan näin.
      Ota virta pois päältä.
      Paina trippimittarin näppylä pohjaan.
      Pistä virta päälle.
      Helppaa tripin näppylästä.
      Nyt pitäis näkyä service näytössä.
      Käännä kellon näppylästä oikkialle.
      Nyt pitäis näkyä pelkkää viivaa näytössä.
      Pistä virta päälle.
      Se on siinä, saat myös öljynvaihtovalon nollattua samalla tapaa.

      • Niskis

        ... trippinappi vaan pyörii, eikä mitään tapahdu. Painan siis napin pohjaan, laitan virran päälle, löysään napista ja SERVICE näkyy. Pyöritän nappia oikealle, mutta se siis vaan pyörii, vaikka muistaakseni sen pitäisi "vastata". Teinkö siis jotain väärin?


      • mä vaan
        Niskis kirjoitti:

        ... trippinappi vaan pyörii, eikä mitään tapahdu. Painan siis napin pohjaan, laitan virran päälle, löysään napista ja SERVICE näkyy. Pyöritän nappia oikealle, mutta se siis vaan pyörii, vaikka muistaakseni sen pitäisi "vastata". Teinkö siis jotain väärin?

        käännä kellon nappulasta


      • niskis
        mä vaan kirjoitti:

        käännä kellon nappulasta

        Kunhan oppii lukemaan ohjeet kunnolla, niin sitten onnistuu :-)

        Kiitos avulijaille vastaajille!


      • saisinko hjelppiä

        Sanot kaksi kertaa, että virta päälle. Missä vaiheessa se otetaan siinä välissä pois? Kysyn siksi, että en saanut nollattua. Kaikki meni muuten hyvin, tuli viivat, mutta kun sen jälkeen laitoin virran päälle, sama INSP vilkkui taas.


      • Anonyymi
        saisinko hjelppiä kirjoitti:

        Sanot kaksi kertaa, että virta päälle. Missä vaiheessa se otetaan siinä välissä pois? Kysyn siksi, että en saanut nollattua. Kaikki meni muuten hyvin, tuli viivat, mutta kun sen jälkeen laitoin virran päälle, sama INSP vilkkui taas.

        Pitääkö sitä nollausnappia painaa vielä uudestaan kun on tullut viivat
        Vai nollautuuko siinä issekseen


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa sana "helppaa"?


    • Anonyymi

      Nappiia voi joutuu painaa 10sekuntia

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole pelkkä jatkuvasti palava lamppu tai mittaristoon maalattu merkki. Ainahan se vehjes huoltoa tarttee.

      • Anonyymi

        Öljyjä ja suodattimia on vaihdettu, akku meni vaihtoon kahdeksan vuoden jälkeen
        Jotakin pientä hiertymää näkyy kuskin penkissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljyjä ja suodattimia on vaihdettu, akku meni vaihtoon kahdeksan vuoden jälkeen
        Jotakin pientä hiertymää näkyy kuskin penkissä

        pohjakin on aivan mätä mutta väliäkö tuolla, en aio katsastaa, täällä kajaanissa kun ei poliiseja näy koskaan.


    • Anonyymi

      näkyyhän suurimman osan kirjoittajan jalkojen välistä myös maata kun vielä honda monkeyllä ajelette

    • Anonyymi

      Kaksi kokeilun arvoista vaihtoehtoa:
      - tanssi maskin edessä ripaskaa minuutti. Jos riittävän hyvin menee saattaa auttaa!
      - kierrä slaavikyykyssä auto 10 kertaa. Tämä siis mahdollinen vaihtoehto 2.
      En tiedä tarkemmin mutta aina voi kokeilla!

      • Anonyymi

        Tyhmähän sinä olet.


      • Anonyymi

        Kiitos! Kuulopuheiden mukaan nuo manööverit auttavat moneen pulmaan!


    • Anonyymi

      Aloitus on kirjoitettu vuonna 2006 eli 14 vuotta sitten. Silti jotkut jänkhä-joosepit lisäilevät tänne omia tyhmiä mielipiteitään.

    • Anonyymi

      Moon laattanu tarran aina peittää mukavast

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe