Millä tietokoneohjelmalla voi editoida Toppyn rec-tiedostoja ?
Toppyn tallenteen editointi tietokoneella ?
3
441
Vastaukset
- se ilmainen
ProjectX niminen ohjelma. Editoi toppyllä, jos et tarvitse ihan älyttömän tarkkaa, framen tarkkuudella editointia. Toppyllä itsellään saa noin parin sekunnin heitolla olevia editointeja, kun opettelee käyttämään oikein.
- eee1
ProjectX on minusta vain muunto-ohjelma, jolla toppyn tiedosto saadaan muutettua yleisempään katselumuotoon. Itse editoin toppyn tiedostoja Ulead:n dvd movie factorylla. Se on maksullinen n. 60 €. Sillä voi poistaa mainokset ym. turhat tiedostosta helposti ja tarkasti. Lisäksi se polttaa suoraan dvd:lle ja osaa tehdä myös menut dvd:n käyttämistä varten. Ohjelmaan kuuluu myös digikuville tarkoitettu slideshow-sovellus. Ohjelma tukee tulevia HDVD ja Blu ray -formaatteja. Ohjelma lukee myös tietoa digivideokameralta ja taitaapa se osata myös vanhat vhs-nauhoitteetkin.
- voi myös
leikata mainokset ja muut turhat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057