Miten cs 1.5:seen saa consolen?? Ja miten sinne saa botit, jos on tehnyt oman serverin???
counter strike 1.5
9
560
Vastaukset
- VARMA
elikkä kun olet omassa servussa paina § nappia sitten siihen kitjotat että "bot_add_ct" tai jos haluat terroristeja niin "bot_add_t" en ole varma joten cs1,6 saa botit noin ???
Tietenkin ne botit pitää ensin asentaa. Olisikohan podbot tässä tapauksessa oikea valinta. En tiedä kun cs 1.5:ta on vain parin päivän kokemus.
- mj2
lammas-jr kirjoitti:
Tietenkin ne botit pitää ensin asentaa. Olisikohan podbot tässä tapauksessa oikea valinta. En tiedä kun cs 1.5:ta on vain parin päivän kokemus.
Asennat botit luet SIELTÄ KÄYTTÖOHJEISTA miten saan botit toimimaan eli mitä pitää consoleen kirjoittaa. todennäköisesti Add_bot_t tai vast.
Ja console :
Tee vaikka pikakuvake ja siitä ominaisuudet ja komento rivinperään -console .
esim:
C:\valve\Steam.exe -applaunch 240 -console
Muistaakseni.
- cs15
Asenna cs1.5seen ensin metamod.. sitten podbotit.
Ohjeena oli että metamodin mukana tulevaan cfg tiedostoon sun pitää laittaa podbot-mod:in tiedot.
Itseki tappelin aikani.. : netistä löytyy ohjeet ...
Mutta Metamaod ensin:Asenna se .. ja sen päälle podbot. :P- cs15
ja podbot: cfgissa oli monet rivit
addbot
addbot
jne.. ja ne määrää monta bottii tulee oletuksena servuun..
- CS on surkea
Poista CS ja hanki jokin kunnon verkkopeli.
- nyyppä2324
Kyrsii tommoset cs nyypät kun niitä tuntuu olevan jokapuolella , hankkikaa joku oikeasti hyvä nettipeli! Eikä mitään semmosta : kenellä on nopein hiirikäsi , ja päivittäkää koneene jo cs on helevetin ruma!
turha sanoo sitten etten osais pelata, kun heitän tällaista kommenttia - `Shit
No kero sit kunnon nettipeli? Joku saatanan Runescape???
- lolollp
`Shit kirjoitti:
No kero sit kunnon nettipeli? Joku saatanan Runescape???
Jos et oikeesti parempia nettipelejä tiiä ku 1.6 ja runescape nii hanki elämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040