Lisäosan?Minkälaisen?Minä ehkä semmosen "taikaa tai keijut".
Millaisen lisäosan te haluaisitte Sims 2:een?
12
592
Vastaukset
- SimsHuippi
Ehdottomasti jonkun mystisen ja jossa on paljon mystiikkaa ja taikuutta :D:D:D Ja tämähän jää vain haaveeksi =)=)=)
- pehmopyyhe.
Oon Winx-Club Fani, ja haluisin Keijulisäosan niin vois tehä winxejä... ja simit osais taikoo! esim. klikkaa toista simiä ja siinä lukee vaikka: lumoa.
- hen_
Minäkin tykkään kaikista keijuista ja tuon tuommoisista,ois kyl semmonen kiva.xD.
- melliex
Minusta sims2:seen ei välttämättä sovi taikaalisäosa tms. :D Mutta toki senkin lisäosan ottaisin vastaan, saisi ainakin uusia sosiaalisia toimintoja ja erikoisia tavaroita. En kuiten usko, että tälläista lisäosaa olisi tulossa ainakaan sims2:een. Lemmikit minä tahtoisin...
- jeee
Mä ainaski halluisin simssiin lisäosan mis ois lemmikeitä!
- ....o.o
mä haluisin sellatteen missä pitää käydä töissä niniku mukana siä töissä :D
- muuten
....o.o kirjoitti:
mä haluisin sellatteen missä pitää käydä töissä niniku mukana siä töissä :D
että niitä lisäosia tulee yhteensä 15 ..? :D
- Miniskidi
muuten kirjoitti:
Hyvä jos niitä tulee 15.
Mistä muuten kuulit että niitä tulee 15 ? - bogirl
muuten kirjoitti:
Mistäs olet noin kuullut? Mun tietojen mukaan niitä lisäosia ilmestyy enää 2-3.
Ja asiaan, tuosta Lemmikit-lisiksestä olen haaveillut. Tottakai kaikki fantasiahommatkin ovat ihania, mutta ne eivät vaan sovi mielestäni Sims 2:seen. Fantasiajuttuja on kivempi ihan vaan lukea. ;)
- töpsö
eli haluusin tämän: http://interactive.usc.edu/projects/games/20050815-sims_2_spo.php
Kivoja juttuja.- hen_
Ai tommosseen sää haluisit..
- Nemi
Ehkäpä jonkun.. Hmmm. Mietitäänpääääs. o_o
Sellaseen jossa on ne molemmat Simssit.
Siis 1 & 2. :D
Sims Ykkösen jutut ja sitte samalla tietty kakkosen.
Samassa pelissä.. ^^'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697