voimamiesapamppusta kysellään koko aika mikä on tilanne ja mistä voi olla puhetta enemmän tai pitäisi olla kun sexiä ei hyväksytä aiheeksi ainakaan jatkuvasti. voimamiespamppu vastaa että kertokaa kuten aikaisemmin kysyin että mistä haluatte kuullta juttua että voi kertoa sellasta joka tyydyttää tiedonahlun muutenkin. minä kerron jos tiedän mistä kerron. nyt kerron tapahtuman sunnuntailta.
vangki tuli lomalta ja kollekapamppu sanoi että nyt sitten on vamrasti rampalla jotakin pepussa. minä sanoin että en usko mutta otettiin jalaitettiin rundiin ja siitä se sitten lähti.minä sanoin vangkille että nyt on paras jos tunnustaa ja tikistää hivakan ulos jos jotakin on.vangki aluksi sanoi että ei suostu tällaseen mitään ei ole.jutustin ja keitin kahvit ja luettiin lehtiä ja niitä näitä puheltiin. tunnin jpäästä sanoi että suostuu tikistykseen että ei tässä ole järkeä laittaa pidätystä monta päivää päälle. rauhallisesti vangki asettautui pöntölle ja minä nappasin keltasen kinderin ja siitä se sitten lähti. kinderissä pari pilleriä ja pikkusen hassista. vangki osastolle rauhallisessa merkissä.
tässäkin olisi voinut olla tiukkapipo linja mutta humaanisti asiasta selvittiin.lupasin vielä puhua että eivät polttaisi lomia pitkäksi aikaa kun oli selvänä muuten vangki ettei humalassa tullut. joku painostanu titeysti tuomaan lähetyksen. ei painostuksessa tehdystä pitäisi rangaista.
minä en ainakaan rangkaisisi.
kritiikki
5
310
Vastaukset
- lpd
Olet todella uuno pässi "VOIMAMIESPAMPPU"SIIS SÄÄLITTÄVÄ!!Mä olen seurannu sun kirjoituksia tällä palstalla ja ihmetelly et miks sua ei ole viety saunan taakse..
- kerroksen anteeksi antaja
joopa joo ja kaveri on varmasti jo yhteiskuntakelpoinenkin...taidat olla oikea sosiaalikasvattaja, ettet vaan ole joku cs kouluttaja....anteeksi vain...pistetään kaveri vaikka vielä move projektiin tai vaikka kiskoon...hyvä hyvä...
- Dancio
Voivoi. Jos kerta tyyppi on laitettu istumaan yhteiskunnan lakien rikkomisesta niin sinä haluat silittää heidän päitään siitäkin huolimatta että kaverit eivät pysty noudattamaan edes vankilankaan sääntöjä? Käsittääkseni vankilaan jos yrittää salakuljettaa aineita niin sen pitäisi olla tuomittavaa? Tuolla tavallako sinä luulet että kaverit saataisiin siellä tajuamaan se että lakeja ja pykäliä tulisi noudattaa? Mitä sinä edes vanginvartijana teet, joku puolustusasianajaja sinun pitäisi olla kun niin terhakkana aiot puhua vielä ettei salakuljettajaparalta palaisi kovin pitkäksi aikaa lomatkaan. Melkoinen silittelijä tunnut olevan, varmaan kaikki mitä vangit tekee rikkeitä niin ovat mielestäsi ihan korkeintaan mahdollisimman lievän rangaistuksen arvoista.
- uppistajoo
uppia
- JutustelijaPAMPPU
juttelu auttaa vankilassa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774