Osaisitteko suositella hyvää häiden pitopaikkaa Kanta-Hämeen alueella?
Häät Kanta-Hämeessä
4
1374
Vastaukset
- morsmaikku-08?
suositella mutta osaan kertoa minne ei kannata yrittää, etsiskelen nimittäin itsekin Kanta-Hämeestä H-linnan ypäristöstä hääpaikkaa. Eli ketkä eivät pidä häitä:
Inkalan kartano
Katisten kartano
Hahkialan kartano
Vanajanlinna (jos touko-elokuussa häät ja vieraita alle 100hlö)
Aulangolla on Katajiston kartano joka pitää häitä mutta kartanorakennus on aika rempallaan. Ja sitten on Hauholla Miekan maatila jossa myös järkätään häitä, itselläni on nyt kysely Miekkaan meneillään mutta vielä minulla ei ole tietoja onko mahdollisesti hyvä paikka.
Tässä minun häiden viettopaikkojen "saalis" tähän mennessä...- katu ja poika
Se...."kartano" on tarkoitettu ihan eri ihmisille kun itse haet.Mene naimisiin sivistyneessä ja fiksussa paikassa ,mutta unohda tämä "katajiston kartano"joka on ennemminkin KATAJISTON NAVETTA.Ruoka on kallista ja todella huonoa ainakin minun makuuni.
ps.mene naimisiin vaikka mcdonaldsissa ennemmin kuin katajiston navetassa niin jää hyviä muistoja häistäsi.
- juuli
www.amoriinit.com
Sieltä löytyy kaikki mitä tarvitsee häidenjärjestelystä tietää.. - sormus
Tervakosken Tervaniemi on upea paikka häiden pitoon ja sieltä saa melko nopeallakin aikataululla varauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1902661Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy332285Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä2072259Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82691741Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1431371Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861224Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021178Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171062Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451030- 84957