Tämän keskustelupalstan kiinnostavuus on hiipunut sitten 11/04 ja 1/05 käytännössä nollaan.
Joulukuussa -04 oli 66 keskusteluaihetta ja tammikuussa 1/05 26. Sitten onkin ollut vain 1-7 aihetta/kuukausi. Uteliaita "kurkistelijoita" vähäisiä aiheita kohtaan on silti riittänyt jonkinverran. Mutta komentointia ei juurikaan. Taitaa samat naamat eri nimimerkeillä pitää palstaa hengissä.
Eniten on kiinnostanut aihe "Lankalle", jota on käyty lukemassa yli 3500 kertaa, vastauksia 35, ajankohtakin 11/05-1/06 on tietysti kiinnostava. Tuolloinhan monet matkojaan sinne suunnittelevat ja suuntaavatkin. Nyt tosin ongelmana on jälleen valmismatkojen puute.
Luulisi ja toivoisi silti siellä matkanneilla olevan kokemuksia suuntaan jos toiseen matkan jälkeenkin.
Olisi kiinnostavaa kuulla niiden harvojen, jotka täällä vierailevat mielipiteitä keskustelufoorumista/aiheista. Luulenpa, että syksymmällä keskustelu taas vilkastuu.
Mikä kiinnostaa?
Mikä ei kiinnosta?
Mitä toivoisit?
Keskustelu hiipunut
hope
2
714
Vastaukset
- Rauhan Mies
Eipä kiinnosta enää mennä kun eivät saa sotaa loppumaan.
- nupsu
moikka!varmaan onki keskustelu hiipunu, johtuen sen maan poliittisista ongelmista.mulla ystäviä siellä joiden kans soitellaan,tällä hetkellä etelässä rauhallista.toivovat kovasti et tulisin käymään.valmismatkojahan sinne ei ole järjestetty aikoihin,ja sen verran extreme-ihminen olen jos sopiva ajankohta löytyy nii ei ku reissuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026