Onko kukaan tehnyt itse laukkua? Mitä koviketta kannattaisi käyttää pohjan tueksi?
Kassin/laukun pohjaan
8
3909
Vastaukset
- ...
Etolasta kumia (saa haluamansa kokoisen palan) tai siten tavallista pahvia kankaalla päällystettynä.
- laukuntekijä
Pahvi on perinteinen materiaali tuohon tarkoitukseen. Tosin jos sattuu kastumaan, pehmenee...
- minä vaan
... A4:lle tarkoitettuja muovitaskuja, niitä ei tarvitse poistaa pesun ajaksi ja ne voi ompeluvaiheessa tikata kassin saumoihin kiinni että eivät pääse liikkumaan ja pysyvät kunnolla paikoillaan. Pahvilla on se huono ominaisuus että se menee pesussa muussiksi.
- Jaana.K
Hei
Vuosikausia olen menestyksellisesti päällystänyt pohjapahvin kontaktimuovilla, tuen on siis voinut pyyhkäistä nihkeällä - kostealla. Hyvin ovat toimineet.
Ennen oli Pahun tukku Lauttasaaresta, josta sai konepahvia. Nyt en tietäisi mistä konepahvia hankkisin, ehkä pitäisi mennä Veikkolaan saakka.
Ystävällisin terveisin
Jaana.K. - eagleshadow22
hei
olen tehnyt paljon myyntiin laukkuja.
esim vanhojen laukkujen pohjakovikkeet,pahvi
vanhat tabletit jos päällystää kankaalla,kahvipaketista saa tukevan leikkaamalla ja ompelemalla moninkertaiseksi ja päällystämällä kankaalla
vanhat kirjan kannet...jos on hajonneita kirjoja,
kaikki mahdollinen- Anonyymi
"kahvipaketista saa tukevan leikkaamalla ja ompelemalla moninkertaiseksi "
vielä tukevampia tulee kun silittää ensin kahden pisteen raudalla kaksi pussia vastakkain sisäpuolet yhteen ja sitten näistä leikkaa sopivat ja ompelee useamman samaan . Joihinkin riittää jopa se kaksinkertainen jos ei kovin leveää kaitaletta tarvitse, esim pieneen laukkuun.
- Anonyymi
Vanha pöytätabletti on hyvä idea!
- Anonyymi
Kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991496- 2181108
Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131106Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81919Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen234907- 141890
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179873Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos14750- 71747
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie31683