Onko kukaan tehnyt itse laukkua? Mitä koviketta kannattaisi käyttää pohjan tueksi?
Kassin/laukun pohjaan
8
4152
Vastaukset
- ...
Etolasta kumia (saa haluamansa kokoisen palan) tai siten tavallista pahvia kankaalla päällystettynä.
- laukuntekijä
Pahvi on perinteinen materiaali tuohon tarkoitukseen. Tosin jos sattuu kastumaan, pehmenee...
- minä vaan
... A4:lle tarkoitettuja muovitaskuja, niitä ei tarvitse poistaa pesun ajaksi ja ne voi ompeluvaiheessa tikata kassin saumoihin kiinni että eivät pääse liikkumaan ja pysyvät kunnolla paikoillaan. Pahvilla on se huono ominaisuus että se menee pesussa muussiksi.
- Jaana.K
Hei
Vuosikausia olen menestyksellisesti päällystänyt pohjapahvin kontaktimuovilla, tuen on siis voinut pyyhkäistä nihkeällä - kostealla. Hyvin ovat toimineet.
Ennen oli Pahun tukku Lauttasaaresta, josta sai konepahvia. Nyt en tietäisi mistä konepahvia hankkisin, ehkä pitäisi mennä Veikkolaan saakka.
Ystävällisin terveisin
Jaana.K. - eagleshadow22
hei
olen tehnyt paljon myyntiin laukkuja.
esim vanhojen laukkujen pohjakovikkeet,pahvi
vanhat tabletit jos päällystää kankaalla,kahvipaketista saa tukevan leikkaamalla ja ompelemalla moninkertaiseksi ja päällystämällä kankaalla
vanhat kirjan kannet...jos on hajonneita kirjoja,
kaikki mahdollinen- Anonyymi
"kahvipaketista saa tukevan leikkaamalla ja ompelemalla moninkertaiseksi "
vielä tukevampia tulee kun silittää ensin kahden pisteen raudalla kaksi pussia vastakkain sisäpuolet yhteen ja sitten näistä leikkaa sopivat ja ompelee useamman samaan . Joihinkin riittää jopa se kaksinkertainen jos ei kovin leveää kaitaletta tarvitse, esim pieneen laukkuun.
- Anonyymi
Vanha pöytätabletti on hyvä idea!
- Anonyymi
Kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151