Mistä tietää onko Office 2003 aktivoitu vai ei? Mulla on nyt sekasin käytössä olevat ja uudet lisenssit. Apua!
Office 2003 aktivointi, tehty?
9
1247
Vastaukset
- Make.
Mee linkin sivuille ja päivitä Office 2003, jos pystyt päivittää niin tuote on aktivoitu jos et aktivoiti on tekemättä.
http://office.microsoft.com/fi-fi/officeupdate/default.aspx
Päivitys tapahtuu Internet Explorerilla.- OngelmaSektori
Tuote on siis vielä asentamatta. En tarvitse sitä itse, myyn sen pois jos sitä ei ole aktivoitu. Haluaisin siis tietää onko se aktivoitu vai ei aktivoimatta sitä. Enkä siis halua asentaa kyseistä tuotetta ettei se aktivoidu.
Kiitos hyvästä vastauksesta, tuo siis tietysti selvittää asian jos ohjelmisto on asennettuna. - tuotteet
OngelmaSektori kirjoitti:
Tuote on siis vielä asentamatta. En tarvitse sitä itse, myyn sen pois jos sitä ei ole aktivoitu. Haluaisin siis tietää onko se aktivoitu vai ei aktivoimatta sitä. Enkä siis halua asentaa kyseistä tuotetta ettei se aktivoidu.
Kiitos hyvästä vastauksesta, tuo siis tietysti selvittää asian jos ohjelmisto on asennettuna.aktivoidaan vasta asennuksen jälkeen. Ja yleensä asennuksen loputtua tuote kysyy haluatko aktivoida tuotteen (aikaa 30 vrk:tta).
- OngelmaSektori
tuotteet kirjoitti:
aktivoidaan vasta asennuksen jälkeen. Ja yleensä asennuksen loputtua tuote kysyy haluatko aktivoida tuotteen (aikaa 30 vrk:tta).
Ongelma onkin siinä, että mulla ei ole harmainta aavitusta onko tuo koodi aktivoitu jo jossain toisessa käytössä vai ei.
Millä siis saan tietää onko koodi käytetty vaiko eikö, yrittämättä käyttää sitä? - on hallussa
OngelmaSektori kirjoitti:
Ongelma onkin siinä, että mulla ei ole harmainta aavitusta onko tuo koodi aktivoitu jo jossain toisessa käytössä vai ei.
Millä siis saan tietää onko koodi käytetty vaiko eikö, yrittämättä käyttää sitä?ohjelman (ohjelmiston) kaikki dokumentit mukaanlukien avainkoodi, niin sillä onko se ohjelma (ohjelmisto) jossakin muualla aktivoitu, ei ole merkitystä, koska sinähän omistat ko. tuotteen (omistathan?)
Ilman asennusta sitä ei voi tarkistaa muualta kuin Mikrosoftin tuotetuesta. - on hallussa
on hallussa kirjoitti:
ohjelman (ohjelmiston) kaikki dokumentit mukaanlukien avainkoodi, niin sillä onko se ohjelma (ohjelmisto) jossakin muualla aktivoitu, ei ole merkitystä, koska sinähän omistat ko. tuotteen (omistathan?)
Ilman asennusta sitä ei voi tarkistaa muualta kuin Mikrosoftin tuotetuesta....siis puhelimella
- OngelmaSektori
on hallussa kirjoitti:
...siis puhelimella
Joka taas maksaa OEM tuotteille erikseen. Hienoa! Ovat kyllä melkoisen sopan tuosta keittäneet.
Ehkä pitää siis soittaa siihen aktivointipalveluun, ihan kuten XP:n tapauksessa. Officen kanssa vaan palvelut on selkeästi hinnoiteltu josta ei ollut kyse XP:n kanssa. Koska laitteistotoimittaja ei kuitenkaan pysty vastaamaan kysymykseen onko tuote aktivoitu vai ei.
Missään ei myöskään selkeästi sanota montako aktivointia Office sallii, XP sallii kolme.
- ei tarvitse
officea ei tarvitse aktivoida, rekisteröityä voi jos haluaa. Toimii illman aktivoitiakin, siiä ei ole samaa 30 pv aikaa kuin esim. xp on
- OngelmaSektori
Ainakin pakkauksen tekstien mukaan tarvitsee aktivoida. Isolla lukee että tuote on suojattu aktivointijärjestelmällä. Asiakirjoja ei voi tallentaa ellei tuotetta ole aktivoitu.
Tietysti asia on sitten erikseen jos on corporate version. Mutta nyt kyse on juuri siitä että haluan tietää onko tuo aktivoimatta ilman että aktivoin sen.
Piraattiversion saa kyllä netistä, mutta en halua sitä. Olen täysin tyytyväinen open officeen. Siksi haluaisin myydä tuon Officen sellaiselle joka sitä tarvitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220