Miten paljon annatte kuivattuja nokkosia kaneillenne?Voiskohan jotain muutaki kuivattaa/pakastaa talvea varten?Kertokaa ihmeessä hyviä vinkkejä...
Tuoreruoka
3
206
Vastaukset
- heei!
Hei!
Kannattaa käydä puput.netin foorumilla selailemassa edellisiä keskusteluja ja jos aihetta ei löydy rekisteröidy ja tee ihmeessä aihe. :)
www.puput.net- Viitu
Hei,
Minä olen pakastannut kaneilleni viimekesänä tuoretta apilaa ja heinää, sekä kotipihani heinää kuivatin asiallisin menetelmin pari kassillista talvenvaralle.Ja omat kanini on siitä ainakin pitännyt kun se on ollut tarpeeksi hienoa.
Ja nyt kun kevät on tullut,he ovat syöneet paljon apilan alkuja,voikukkaa lehtenä sekä kukintona.Lisäksi he pitävät parsakaalista jota annan rajoitetusti,kurkku on herkkua,porkkana kelpaa pupu-pojalleni tyttö vain irvistää.Erilaisia pensaan lehtiä olen antanut,tuoretta puun kuorta,hieman persiljaakin,salaatin lehtiä,tomaattia ja kaikenlaista muuta kasvia joita hän haluaa syödä. Mutta kuitenkin pitää olla viisas maalaisjärki mukana ja antaa kaikkea sopivassa määrissä jotta pikkuiselle kani-ystävälle ei tule huono olo ruokailusta.
- tanja
Mustikan ja puolukan varpuja,koivun,haavan,pajun,pihlajan lehtiä (kerppuja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684725KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713636- 1663150
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723084Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502781- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362