Miten paljon annatte kuivattuja nokkosia kaneillenne?Voiskohan jotain muutaki kuivattaa/pakastaa talvea varten?Kertokaa ihmeessä hyviä vinkkejä...
Tuoreruoka
3
239
Vastaukset
- heei!
Hei!
Kannattaa käydä puput.netin foorumilla selailemassa edellisiä keskusteluja ja jos aihetta ei löydy rekisteröidy ja tee ihmeessä aihe. :)
www.puput.net- Viitu
Hei,
Minä olen pakastannut kaneilleni viimekesänä tuoretta apilaa ja heinää, sekä kotipihani heinää kuivatin asiallisin menetelmin pari kassillista talvenvaralle.Ja omat kanini on siitä ainakin pitännyt kun se on ollut tarpeeksi hienoa.
Ja nyt kun kevät on tullut,he ovat syöneet paljon apilan alkuja,voikukkaa lehtenä sekä kukintona.Lisäksi he pitävät parsakaalista jota annan rajoitetusti,kurkku on herkkua,porkkana kelpaa pupu-pojalleni tyttö vain irvistää.Erilaisia pensaan lehtiä olen antanut,tuoretta puun kuorta,hieman persiljaakin,salaatin lehtiä,tomaattia ja kaikenlaista muuta kasvia joita hän haluaa syödä. Mutta kuitenkin pitää olla viisas maalaisjärki mukana ja antaa kaikkea sopivassa määrissä jotta pikkuiselle kani-ystävälle ei tule huono olo ruokailusta.
- tanja
Mustikan ja puolukan varpuja,koivun,haavan,pajun,pihlajan lehtiä (kerppuja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3564208Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1333692Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501881- 1181779
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181778KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti671642Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075