Tuoreruoka

Miten paljon annatte kuivattuja nokkosia kaneillenne?Voiskohan jotain muutaki kuivattaa/pakastaa talvea varten?Kertokaa ihmeessä hyviä vinkkejä...

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heei!

Hei!
      Kannattaa käydä puput.netin foorumilla selailemassa edellisiä keskusteluja ja jos aihetta ei löydy rekisteröidy ja tee ihmeessä aihe. :)

www.puput.net

• Viitu

Hei,

Minä olen pakastannut kaneilleni viimekesänä tuoretta apilaa ja heinää, sekä kotipihani heinää kuivatin asiallisin menetelmin pari kassillista talvenvaralle.Ja omat kanini on siitä ainakin pitännyt kun se on ollut tarpeeksi hienoa.
        Ja nyt kun kevät on tullut,he ovat syöneet paljon apilan alkuja,voikukkaa lehtenä sekä kukintona.Lisäksi he pitävät parsakaalista jota annan rajoitetusti,kurkku on herkkua,porkkana kelpaa pupu-pojalleni tyttö vain irvistää.Erilaisia pensaan lehtiä olen antanut,tuoretta puun kuorta,hieman persiljaakin,salaatin lehtiä,tomaattia ja kaikenlaista muuta kasvia joita hän haluaa syödä. Mutta kuitenkin pitää olla viisas maalaisjärki mukana ja antaa kaikkea sopivassa määrissä jotta pikkuiselle kani-ystävälle ei tule huono olo ruokailusta.

• tanja

Mustikan ja puolukan varpuja,koivun,haavan,pajun,pihlajan lehtiä (kerppuja).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      350
      6431
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3816
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1015
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      880
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    8. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      820
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    Aihe