Miten paljon annatte kuivattuja nokkosia kaneillenne?Voiskohan jotain muutaki kuivattaa/pakastaa talvea varten?Kertokaa ihmeessä hyviä vinkkejä...
Tuoreruoka
3
262
Vastaukset
- heei!
Hei!
Kannattaa käydä puput.netin foorumilla selailemassa edellisiä keskusteluja ja jos aihetta ei löydy rekisteröidy ja tee ihmeessä aihe. :)
www.puput.net- Viitu
Hei,
Minä olen pakastannut kaneilleni viimekesänä tuoretta apilaa ja heinää, sekä kotipihani heinää kuivatin asiallisin menetelmin pari kassillista talvenvaralle.Ja omat kanini on siitä ainakin pitännyt kun se on ollut tarpeeksi hienoa.
Ja nyt kun kevät on tullut,he ovat syöneet paljon apilan alkuja,voikukkaa lehtenä sekä kukintona.Lisäksi he pitävät parsakaalista jota annan rajoitetusti,kurkku on herkkua,porkkana kelpaa pupu-pojalleni tyttö vain irvistää.Erilaisia pensaan lehtiä olen antanut,tuoretta puun kuorta,hieman persiljaakin,salaatin lehtiä,tomaattia ja kaikenlaista muuta kasvia joita hän haluaa syödä. Mutta kuitenkin pitää olla viisas maalaisjärki mukana ja antaa kaikkea sopivassa määrissä jotta pikkuiselle kani-ystävälle ei tule huono olo ruokailusta.
- tanja
Mustikan ja puolukan varpuja,koivun,haavan,pajun,pihlajan lehtiä (kerppuja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446