No olen miettinyt pääni puhki,mutta haluaisin kysyä että mikä on teidän mielestänne hyvä koko neljälle marsulle(siis häkin koko)?Itselläni on nyt mielestäni liian pieni nimittäin 120*120cm,ja eikö se ole liian pieni?Ajattelin 4*4 taikakuutiota eli 152*152*cm,vai vieläkö olisi isompi tarpeen?
1.Kuinka isoja häkkejä teidän marsuillanne on?
2.Kuinka monta marsua sulla on?
3.Mitä mieltä olette täysin yksin asuvista marsuista(onko se teidän mielestänne oikein pitää marsua yksin)?
4.Kuink monta vuotta teillä on ollut marsuja?
Itselläni on:
Yksin asuvilla(jolla on ihan vieressä marsukaveri,siis eri häkissä mutta saavat jutella ja nähdä toisia marsuja)38*150cm,kaksin asuvilla 76*152cm,kolmin asuvilla:114*152cm ja nelin asuvilla(siis rakennan keskiviikkona):152*152cm(jos se on sopiva vain teidän mielestänne)
Kuinka moni on tulossa lohjan näytteyyn?Minä menen anakin sinne!
Kysyisin ja tarvitsisin apua
2
173
Vastaukset
- Siiri¨¨
Moi! mä en muista yhtään minkä kokonen häki mun marsuilla on sori mut noihin muihin kysymyksiin voin vastata :)
2. mulla on 3marsua
3. mun mielestä marsua vou pitää yksi ilman toista marsu jos voi pitää sitä koko ajan vapaana ja olla sen kanssa lähes koko ajan se riippuu kyl ihan siitä miten marsu viihtyy.
4. en muista kauanko meillä on ollut marsuja oisko ollu noin 3 vuotta. - mike-marsu
1. en muista häkkini kokoa, mutta siinä on kyllä tilaa temmeltaa ja juoksennella.
2. minulla on 2 marsua ja kolmas tulossa kesällä.
3. ei ole hyvä jos marsu joutuu asumaan yksin, se tarvitsee lajitoverinsa seuraa.
4. minulla on ollut kohta kymmenen vuotta marsuja
sinulla marsut ovat kuitenkin mielestäni ihan hyvin vaikka ne ovatkin eri häkeissä, mutta nehän pystyvät kuitenkin juttelemaan keskenään ja sillon niillä on seuraa toisistaan...häkkisi koot ovat sopivat jos marsuilla sinun mielestäsi näyttää olevan tarpeeksi tilaa liikkua siellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m824438Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513170
- 402648
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222342- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715