Maksaminen alaikäisenä

Alaikäinen

Olen alaikäinen ja tehnyt sivuja jotain 5 vuotta jo. Nyt haluaisin ostaa oman webhotellin ja domainin. Äitini antoi tähän luvan, tosin en tiedä kuunteliko hän kun ei muutenkaan ymmärrä koneista mitään. Olisin halunnut äitini maksavan pankin kautta laskun, mutta siinä menisi vuosi, kun hän ei koskaan kuuntele. Eli voinko siis maksaa itse omista rahoistani laskun kirjeitse, kun kerta minulla kuitenkin on huoltajan lupa?

6

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikunvaan

Ota kuitenkin selvää palveluntarjoajalta millainen politiikka heillä on,voi olla että vaativat sen luvan kirjallisena tms. Meiliä vain sinne ja varmasti saat vastauksen.

• Alaikäinen

Minkälaisessa kirjekuoressa ne rahat voi lähettää? Kai siihen ihan normaali käy ja tavan postimerkki?

• eikunvaan

lähetä rahaa mihinkään,se palveluntarjoaja lähettää sulle laskun postissa,jonka sitten käyt pankissa maksamassa.Jos vaatii käteistä niin vaihda johonkin toiseen firmaan...

• Alaikäinen
        eikunvaan kirjoitti:

lähetä rahaa mihinkään,se palveluntarjoaja lähettää sulle laskun postissa,jonka sitten käyt pankissa maksamassa.Jos vaatii käteistä niin vaihda johonkin toiseen firmaan...

Kysyin palveluntarjoalta ja hän sanoi, että postissa voi lähettää rahat. Ja se laskuilmoitus tulee sähköpostiin kuulemma. Miten voin edes maksaa pankissa, kun minulla ei ole oikeuksia omaan pankkitiliini saatikka mitään pankkikorttia?

• mummu_
        Alaikäinen kirjoitti:

Kysyin palveluntarjoalta ja hän sanoi, että postissa voi lähettää rahat. Ja se laskuilmoitus tulee sähköpostiin kuulemma. Miten voin edes maksaa pankissa, kun minulla ei ole oikeuksia omaan pankkitiliini saatikka mitään pankkikorttia?

ylös siitä sähköpostista palveluntarjoajan nimen (=laskun saaja), tilinumeron, laskun viitenumeron, summan ja rahat ja maksat pankin tiskille. Varaudu siihen, että veloittavat tiskillä maksetusta laskusta extraa n. 3 - 8 euroa, pankista riippuen.

• ihqdaadaadaa

Yleensä aika useasti nämä toimivat pankki siirolla ja laskun saaminen on usein mahdollista vain yritys asiakkaille. Eli periaatteessa lasku tulee sähköpostiin ja sieltä sitten tiedot ja maksamaan. Itse käytän noissa sitä politiikka kun jälleenmyyjänä myyn paketteja, että domainit otan omalle nimelleni joten asiakkaan nimi ei näy missään tai leviä nettiin kaikkien saataville ym. Toki sitten jos muuttaa webhotellin domain siiretään asiakkaan nimiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2841
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1719
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1694
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1476
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      72
      1430
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      325
      1318
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      18
      1211
    8. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      68
      1061
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1032
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      995
    Aihe