Maksaminen alaikäisenä

Alaikäinen

Olen alaikäinen ja tehnyt sivuja jotain 5 vuotta jo. Nyt haluaisin ostaa oman webhotellin ja domainin. Äitini antoi tähän luvan, tosin en tiedä kuunteliko hän kun ei muutenkaan ymmärrä koneista mitään. Olisin halunnut äitini maksavan pankin kautta laskun, mutta siinä menisi vuosi, kun hän ei koskaan kuuntele. Eli voinko siis maksaa itse omista rahoistani laskun kirjeitse, kun kerta minulla kuitenkin on huoltajan lupa?

6

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikunvaan

      Ota kuitenkin selvää palveluntarjoajalta millainen politiikka heillä on,voi olla että vaativat sen luvan kirjallisena tms. Meiliä vain sinne ja varmasti saat vastauksen.

    • Alaikäinen

      Minkälaisessa kirjekuoressa ne rahat voi lähettää? Kai siihen ihan normaali käy ja tavan postimerkki?

      • eikunvaan

        lähetä rahaa mihinkään,se palveluntarjoaja lähettää sulle laskun postissa,jonka sitten käyt pankissa maksamassa.Jos vaatii käteistä niin vaihda johonkin toiseen firmaan...


      • Alaikäinen
        eikunvaan kirjoitti:

        lähetä rahaa mihinkään,se palveluntarjoaja lähettää sulle laskun postissa,jonka sitten käyt pankissa maksamassa.Jos vaatii käteistä niin vaihda johonkin toiseen firmaan...

        Kysyin palveluntarjoalta ja hän sanoi, että postissa voi lähettää rahat. Ja se laskuilmoitus tulee sähköpostiin kuulemma. Miten voin edes maksaa pankissa, kun minulla ei ole oikeuksia omaan pankkitiliini saatikka mitään pankkikorttia?


      • mummu_
        Alaikäinen kirjoitti:

        Kysyin palveluntarjoalta ja hän sanoi, että postissa voi lähettää rahat. Ja se laskuilmoitus tulee sähköpostiin kuulemma. Miten voin edes maksaa pankissa, kun minulla ei ole oikeuksia omaan pankkitiliini saatikka mitään pankkikorttia?

        ylös siitä sähköpostista palveluntarjoajan nimen (=laskun saaja), tilinumeron, laskun viitenumeron, summan ja rahat ja maksat pankin tiskille. Varaudu siihen, että veloittavat tiskillä maksetusta laskusta extraa n. 3 - 8 euroa, pankista riippuen.


    • ihqdaadaadaa

      Yleensä aika useasti nämä toimivat pankki siirolla ja laskun saaminen on usein mahdollista vain yritys asiakkaille. Eli periaatteessa lasku tulee sähköpostiin ja sieltä sitten tiedot ja maksamaan. Itse käytän noissa sitä politiikka kun jälleenmyyjänä myyn paketteja, että domainit otan omalle nimelleni joten asiakkaan nimi ei näy missään tai leviä nettiin kaikkien saataville ym. Toki sitten jos muuttaa webhotellin domain siiretään asiakkaan nimiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe