Maksaminen alaikäisenä

Alaikäinen

Olen alaikäinen ja tehnyt sivuja jotain 5 vuotta jo. Nyt haluaisin ostaa oman webhotellin ja domainin. Äitini antoi tähän luvan, tosin en tiedä kuunteliko hän kun ei muutenkaan ymmärrä koneista mitään. Olisin halunnut äitini maksavan pankin kautta laskun, mutta siinä menisi vuosi, kun hän ei koskaan kuuntele. Eli voinko siis maksaa itse omista rahoistani laskun kirjeitse, kun kerta minulla kuitenkin on huoltajan lupa?

6

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikunvaan

Ota kuitenkin selvää palveluntarjoajalta millainen politiikka heillä on,voi olla että vaativat sen luvan kirjallisena tms. Meiliä vain sinne ja varmasti saat vastauksen.

• Alaikäinen

Minkälaisessa kirjekuoressa ne rahat voi lähettää? Kai siihen ihan normaali käy ja tavan postimerkki?

• eikunvaan

lähetä rahaa mihinkään,se palveluntarjoaja lähettää sulle laskun postissa,jonka sitten käyt pankissa maksamassa.Jos vaatii käteistä niin vaihda johonkin toiseen firmaan...

• Alaikäinen
        eikunvaan kirjoitti:

lähetä rahaa mihinkään,se palveluntarjoaja lähettää sulle laskun postissa,jonka sitten käyt pankissa maksamassa.Jos vaatii käteistä niin vaihda johonkin toiseen firmaan...

Kysyin palveluntarjoalta ja hän sanoi, että postissa voi lähettää rahat. Ja se laskuilmoitus tulee sähköpostiin kuulemma. Miten voin edes maksaa pankissa, kun minulla ei ole oikeuksia omaan pankkitiliini saatikka mitään pankkikorttia?

• mummu_
        Alaikäinen kirjoitti:

Kysyin palveluntarjoalta ja hän sanoi, että postissa voi lähettää rahat. Ja se laskuilmoitus tulee sähköpostiin kuulemma. Miten voin edes maksaa pankissa, kun minulla ei ole oikeuksia omaan pankkitiliini saatikka mitään pankkikorttia?

ylös siitä sähköpostista palveluntarjoajan nimen (=laskun saaja), tilinumeron, laskun viitenumeron, summan ja rahat ja maksat pankin tiskille. Varaudu siihen, että veloittavat tiskillä maksetusta laskusta extraa n. 3 - 8 euroa, pankista riippuen.

• ihqdaadaadaa

Yleensä aika useasti nämä toimivat pankki siirolla ja laskun saaminen on usein mahdollista vain yritys asiakkaille. Eli periaatteessa lasku tulee sähköpostiin ja sieltä sitten tiedot ja maksamaan. Itse käytän noissa sitä politiikka kun jälleenmyyjänä myyn paketteja, että domainit otan omalle nimelleni joten asiakkaan nimi ei näy missään tai leviä nettiin kaikkien saataville ym. Toki sitten jos muuttaa webhotellin domain siiretään asiakkaan nimiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4112
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1157
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      50
      949
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      272
      883
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      807
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      801
    Aihe