Miksiköhän? Olen asentanut koneella vaikka millaisia java ohjelmia ja sen sen macro-ohjlemankin.
Tulee apple crashed eka se lataa ja sitten tuo teksti. Olen kokeillut ie:ta, mozilla ja operaa. Eikä mikään auta.
Miksi Aapelin pelit eivät toimi minulla?
chost
2
190
Vastaukset
- päivitykset
kusee.
- myös
Ei toiminut ja liittyi jotenkin tähän
"Kyseinen ongelma ilmenee tietokoneissa joiden emolevyssä on Nvidian nForce-piirisarja sekä integroitu verkkokortti. Ongelma korjaautuu asentamalla uusimmat Nvidian ajurit, jotka löytyvät esimerkiksi Nvidian kotisivujen kautta."
Asensin ajurit ja ei auttanut. Kone kävi muiden syiden takia takuukorjauksessa, missä päivitettiin myös kaikki mahdollinen. Sen jälkeen toimi myös aapelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33656SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933579Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283310Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202166Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251748- 281469
- 321451
- 861345
- 151303