Varoitus rantatiestä

UHJ-88.

Kun ajatte rantatietä uimarannalla päin,niin varokaa sen kuntoa.Loppupäässä on semmonen teräväreunanen kuoppa,ollut jo monta viikkoa.Siihen kun 50km/t.ajaa ja alla on 45:toset alut,niin paskaks menee.Kaupunki tietysti korvaa vahingon,koska kyseinen kuoppa on ollut yli 3vrk.Mutta se paperisota,ja että löytyy vastaavat vanteet,niin siinä voi mennä viikkoja.

10

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhdfgh

aikamoiset alut sulla... 45 tuumaset! 45" * 2.54cm = 114.3cm? Eli yli metrin halkasialtaan!!!

• UHF

45:toset alu.Köyhä olet päästäs.

• Mikä päästäs?
        UHF kirjoitti:

45:toset alu.Köyhä olet päästäs.

45 kengillä varustettu lintubongari tää jätkä taitaa olla..

• Jeppe
        Mikä päästäs? kirjoitti:

45 kengillä varustettu lintubongari tää jätkä taitaa olla..

Automiehenä tiedän mitkä on 45,50,55 ja 60.Jos et ymmärrä aihetta,niin älä viitsi vastata.

• UHJ-88...
        Jeppe kirjoitti:

Automiehenä tiedän mitkä on 45,50,55 ja 60.Jos et ymmärrä aihetta,niin älä viitsi vastata.

Selvennän asian.Autossani on kesärenkaat koko 225/45 -17.Ne on asennettu Alessio alumiinivanteille (alu).Rantatien loppupäässä on niin iso tievaurio (monttu)että jos minä ajan 50km tunnissa jarruttamatta siihen vaurioon,niin minun alumiinivanteet(alut) vaurioituvat. Loviisan kaupunki on velvollinen korvaamaan minulle vauriosta aiheutuneita kustannuksia,koska tievaurio on yli 3vrk.ikäinen.Edellä mainittu kuoppa on syvyydeltä ~180mm ja päättyy teräväreunaiseen asvalttireunukseen.Itse en lähde ottamaan yhteyttä kaupungin rakennusvirastoon,koska en maksa veroja Loviisan kaupungille.Olen ulkopaikkakuntalainen joka käy säännöllisesti pokaamassa kaupungin tyttöjä.Mutta ihmettelen,nukkuko kaupungin kadunhoidosta vastaava?

• Resentti
        UHJ-88... kirjoitti:

Selvennän asian.Autossani on kesärenkaat koko 225/45 -17.Ne on asennettu Alessio alumiinivanteille (alu).Rantatien loppupäässä on niin iso tievaurio (monttu)että jos minä ajan 50km tunnissa jarruttamatta siihen vaurioon,niin minun alumiinivanteet(alut) vaurioituvat. Loviisan kaupunki on velvollinen korvaamaan minulle vauriosta aiheutuneita kustannuksia,koska tievaurio on yli 3vrk.ikäinen.Edellä mainittu kuoppa on syvyydeltä ~180mm ja päättyy teräväreunaiseen asvalttireunukseen.Itse en lähde ottamaan yhteyttä kaupungin rakennusvirastoon,koska en maksa veroja Loviisan kaupungille.Olen ulkopaikkakuntalainen joka käy säännöllisesti pokaamassa kaupungin tyttöjä.Mutta ihmettelen,nukkuko kaupungin kadunhoidosta vastaava?

Pyöräilin paikan päälle kattomaan jutunaihetta.Olihan mahtava kuoppa.Mutta,huomasin että viereeseen taloon oli kaivettu viemäriputki, niin onko se sittenkin kiinteistön omistajan velvollisuus täyttää monttua.

• Bensaa suonissa

Alustasarjaa ja vannetta löytyy autosta, mutta ei älyn nopeutta ja tilanteen lukemista. Itse ainakin väistän monttua vaikka nopeutta olisikin vain 20 km/h. Äijä on varmaan vetäny monttuun "paikalliset" naiset mukaanlukien roimaa ylinopeutta eikä ole kykenyt lukemaan tilannetta ja on näin ollen tosii "katkera"..
      TV: Opel ja Loviisa

• Rantatie

Se kun vaan suurenee,eikä kukaan tee yhtään mitään.On tääkin tuppukylä.

• hans weitec
        Rantatie kirjoitti:

Se kun vaan suurenee,eikä kukaan tee yhtään mitään.On tääkin tuppukylä.

se ei varmasti ole tämän kaupungin suurimpia huolenaiheita varsinkin kun älyllisesti ajatteleva ihminen väistää tätä monttua.
        en usko että sinä "ruudinkeksijä" olet ajanut siihen nopeusrajoitusten mukaisesti, vaan reipasta ylinopeutta ja täten reagoinut älynnopeutesi tasolla,eli todella hitaasti, nopeuteesi nähden. Ehkä sinun on parempi vain tuunata autoja ja antaa muitten ajaa. Eikö olisi näin parempi?

• roijalainen

Rantatien kuppa vaanii ihmisiä yhä edelleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe