nii, morjens vaan tutut ja tuntemattomat. Joko olette toipuneet latujen sulamisesta? Onko vierotusoireita havaittavissa?
Itte oon toipilaana pohkeen takia. Oon just alottelemassa venyttelyä. Pientä kävelylenkkiä olis tarkoitus alotella kanssa hiljalleen. Venyttelyn jälkeen on vielä pakotusta mutta se ei kestä enää pitkään. Rullasuksilla en kerenny paljoo hiihdellä ku tää pohje pamahti. Mutta n. 130km kerkesin ja oli oikein mukavaa. Harmittaa nii vietävästi ku ei pääse lykkimää. No, vielä se aika varmaan koittaa että pääsee...(toivottavasti)
Uusi työ on ollu aika haastavaa ja kiirettä on pitäny. On ihan mukavaa kun on ollu puuhaa. Oon suunnitellu kunto-ohjelmia ihmisille jotka tulee meille töihin.Mielenkiintoista hommaa.
Eipä tällä kertaa muuta kuin iloa ja riemua rintaan, koittakaahan elellä ihmisiksi. Hyvää kesää ja kirjotelkaahan välillä.....
miten menee??????
2
457
Vastaukset
- jts
asfalttihiihtoa oon lykänny satoja..saattaa tää kesä olla ton rullishiihon puolesta erinomaine..alkaa kulkea..tekniikan oon saanu iha nappii..ainakin melkein!
jenkkivehkeellä oon ajellu aina sillo tällö..polttoaine on vaa nii julmetun kallista toho 7.8 litrasee..25 litraa menee satasella..eikä riitäkkää..jos on levoton jalka!
joo pistä pohje kuntoo..ett talvella pääsee uusiin ulottuvuuksiin!
savonlinnaan tullaan..ainakin näillä näkymin!
eletään positiivisin ajatuksin..pysyy polla kunnossa!!
jts - itselles
Olihan se ikävä takaisku hiihtäjälle, kun lumet sulivat ja sorsat valtasivat hetkeksi hiihtopaikat.
Ei tässä ole vielä ymmärtänyt alottaa mitään hiihtoa korvaavaa liikuntaa. Niin kova isku tämä kesäntulo on, mutta onneksi on tuo vene ja siellä hra Perkins, jota tässä juuri yritin käynnistää talven jäljiltä. Vain 5kk ja oikea hiihto alkaa !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989